וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פוינט מקבלת מ-ING ברינגס המלצת "קנייה חזקה" לראשונה זה זמן רב

סופי שולמן

7.2.2003 / 11:34

האנליסט עמית יונאי סבור כי השוק לא מתמחר נכון את החברה ולא מעניק לה פרמיה של מובילת שוק. השווי ההוגן לדעתו הוא 28.1 דולר - פי שניים ממחירה הנוכחי



בעת שמרבית האנליסטים בשוק משדרים זהירות רבה בכל הקשור למניית צ'ק פוינט וכמעט אין כאלה שממליצים על קנייתה, יצא אמש בנק ההשקעות ING ברינגס בהמלצת "קנייה חזקה" למניה. האנליסט עמית יונאי סבור כי השוק לא מתמחר נכון את צ'ק פוינט ולא מעניק לה פרמיה של מובילת שוק. השווי ההוגן למניה לדעתו של יונאי הוא 28.1 דולר - פי שניים ממחירה הנוכחי בשוק.



יונאי מציין כי לא ניתן להשוות את צ'ק פוינט לנטסקרין, השוואה שמדאיגה בשנה האחרונה משקיעים רבים של החברה הישראלית. ב-2002 צמחה נטסקרין במהירות בעוד הכנסותיה של צ'ק פוינט ירדו, וגם התחזיות שלה ל-2003 אופטימיות יותר מאלה של צ'ק פוינט.



לדעת יונאי, ההשוואה לא נכונה משום שהכנסותיה של צ'ק פוינט כוללות רק את התוכנה שהיא מוכרת, מכיוון שהחומרה נרשמת בהכנסות של השותפות העסקיות שלה. לעומת זאת, ההכנסות של נטסקרין כוללות גם את החומרה, שכן החברה מציעה ללקוחותיה פתרון מלא.



בנוסף, פעילותה של נטסקרין מתרכזת בפלח שוק גבוה, שבה צ'ק פוינט אינה כיום. החברה הישראלית צפויה להיכנס לנישה זו ב-2003, ואז ההשוואה תהיה נכונה יותר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully