וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוקטר אנד גמבל וסופר-פארם נרתמות יחד למהפכה הירוקה

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 13:25

משבר האקלים מתגבר ומדגיש כי המאבק העולמי חייב לעלות מדרגה. פרוקטר אנד גמבל, יצרנית מובילה למותגי שיער, מציבה יעד שאפתני להשתמש ב-100% פלסטיק ממוחזר עד 2025 וכצעד נוסף באסטרטגיית הקיימות, חברה היצרנית לרשת סופר פארם ומציגה סדרת מוצרי שיער למילוי חוזר

האסונות שפקדו לאחרונה מקומות רבים בעולם, מזהירים מפני התעצמות משבר האקלים העולמי ומחייבים את כולנו למאמץ נוסף לבלימתו.

פסולת הפלסטיק קשורה בקשר ישיר להתחממות הגלובלית, כאשר 40% מצריכת הפלסטיק העולמית משמשת לאריזות מוצרים, והובילה חברות רבות לחפש פתרונות.

על פי קרן אלן מקארתור, עד שנת 2050, אוקיינוסים ברחבי העולם יכילו יותר פלסטיק מאשר דגים ועל פי ההערכות, בישראל נוצרת מדי שנה פסולת פלסטיק במשקל כמיליון טון, למעלה מ-100 ק"ג לאדם.

קיימים מגוון פתרונות הקשורים באריזות אולם הפתרון היעיל ביותר הוא הפחתת השימוש בפלסטיק כבר בתהליך הייצור.

refill the good, בקבוקי האלומינין של מותגי השמפו. יח"צ חו"ל,
refill the good, בקבוקי האלומינין של מותגי השמפו/יח"צ חו"ל

יעד שאפתני לעבור לפלסטיק ממוחזר

על מנת לתרום למאמץ העולמי, הציבה פרוקטר אנד גמבל (P&G) יצרנית מותגי שיער מובילים, בהם: הד אנד שולדרס, פנטן והרבל אסנס, יעד שאפתני לכל מוצרי קטגוריית השמפו שלה: להשתמש ב-100% פלסטיק ממוחזר בכל מוצריה עד לשנת 2025 והשיקה לאחרונה מערכת למילוי מחדש של השמפו הממותג, בבקבוקי אלומיניום רב פעמיים.

סדרה זו, Refill the Good, תאפשר למיליוני משקי בית לצמצם את כמות אריזות הפלסטיק, ולעשות בהן שימוש קבוע. ישראל היא המדינה הרביעית באירופה שהסדרה החדשה מושקת בה.

300 מיליון פחות סקבוקי פלסטיק

המערכת למילוי מחדש של בקבוקי המותגים כוללת בקבוקים עשויים מ-100% אלומיניום לשימוש חוזר ושקית מילוי שיוצרה תוך שימוש ב-60% פחות פלסטיק (בהשוואה לבקבוק הסטנדרטי של המותג). גם הפקקים של שקיות המילוי ניתנים למחזור.

השימוש בשקיות המילוי מפחית את השימוש בפלסטיק בתהליך הייצור וכן מצמצת פסולת, יותר מאשר שימוש בפלסטיק ממוחזר. גם שקיות המילוי, וגם בקבוק האלומיניום, מושלכים לפח הכתום.

הצפי הוא כי עוד השנה, המותגים יצמצמו את השימוש בפלסטיק בתולי (פלסטיק שלא ממוחזר) לבקבוקי שמפו ומרכך שיער ב-50%, במקביל למאמץ קולקטיבי לצמצום ייצור בקבוקי הפלסטיק ב-300 מיליון מדי שנה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
refill the good, מיכלי מילוי חוזר ובקבוקים רב פעמיים של מותגי השמפו, פרוקטר אנד גמבל. יח"צ חו"ל,
refill the good, מיכלי מילוי חוזר ובקבוקים רב פעמיים של מותגי השמפו, פרוקטר אנד גמבל/יח"צ חו"ל

צעד קטן אבל משמעותי

בשת"פ של פרוקטר אנד גמבל עם רשת סופר פארם, כל אחת מביאה את היתרון היחסי שלה: פרוקטר אנד גמבל כיצרנית מובילה בעולם בקטגורית טיפוח השיער ובעלת מחויבות מוצהרת להפחית באופן מהותי את השימוש בפלסטיק, וסופר-פארם כחברה קמעונאית בעלת בידול מובהק בחווית הלקוח, המביאה דרך הבולטות שלה בשוק הישראלי את המהפכה לשימוש המוני, במוצרי שמפו אהובים בישראל.

"משבר האקלים נותן אותותיו והשאלה היא כבר לא אם או מה נעשה, אלא כמה מהר נפעל בכל הקשור להגנה על איכות הסביבה" אמר אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, "גאים לקחת חלק במגמה של שימוש הפלסטיק בבתים וזו הסיבה שאנחנו נרגשים להשיק את מערכת refill the good החדשנית".

"מעתה נוכל ליהנות ממותגי השמפו האהובים עלינו בבקבוקי אלומיניום מעוצבים ויפיפיים עם אריזות מילוי ולהשתמש, ב-60% פחות פלסטיק. וזאת רק ההתחלה. אנחנו מחויבים להמשיך להביא מוצרים שיעזרו לכל בית בישראל לעשות צעדים קטנים אבל משמעותיים למען כדור-הארץ".

מחירים: בקבוק אלומיניום למילוי חוזר: 34.90 שקל. מיכלי מילוי שולדרס 17.90 שקל, מיכל פנטן 14.30 שקל, מיכל הרבל אסנס 23.70 שקל (במבצע). להשיג ברשת סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully