וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג העגבניות האיטלקי MUTTI מציג סדרת רטבים חדשה

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 12:39

יום הפסטה הבינלאומי מתקיים מידי שנה ב-25 לאוקטובר ברחבי העולם והרוטב המזוהה והאהוב ביותר עם פסטה הוא רוטב העגבניות. בתזמון ראוי, משיק המותג האיטלקי Mutti סדרת רטבי מוכנים לפסטה העשויים 100% עגבניות איטלקיות

סדרת רטבי הפסטה החדשים של Mutti כוללת שלושה טעמים חדשים ומוכנים לשימוש המגיעים בבקבוק זכוכית 400 גרם, כל מה שצריך זה לערבב עם פסטה ולהגיש!

הטעמים החדשים בסדרה: רוטב לפסטה מעגבניות דטריני מתוקות במיוחד במרקם חלק וקטיפתי המתאים לילדים, רוטב לפסטה מעגבניות רומא בטעם עשיר ומרקם בשרני, ורוטב לפסטה מעגבניות שרי עם מנטה וג'ינג'ר בטעמים רעננים.

מארז פסטה של MUTTI לכבוד יום הפסטה הבינלאומי. דניה ויינר,
מארז פסטה של MUTTI לכבוד יום הפסטה הבינלאומי/דניה ויינר

לרגל חגיגות יום הפסטה מציג המותג Mutti, מבית Ristretto, מארז אלומניום מעוצב מושלם הכולל את רטבי הפסטה החדשים לצד חומרי גלם איכותיים נוספים להכנת הפסטה המושלמת בבית וכן חוברת מתכונים חדשה של הבלוגרית ענת אלישע המציגה רעיונות למנות ביתיות ומגוונות שיגרמו לבשלנים לקטוף מחמאות.

המארז ליום הפסטה כולל: רוטב לפסטה מעגבניות דטריני, רוטב לפסטה מעגבניות רומא, שפופרת רסק עגבניות, פחית Polpa, 2 חבילות פסטה La Molisana, 2 פחיות טונה Ortiz, מגבת מטבח מעוצבת, מכסה לתבלינים המתלבש על פחית וכן חוברת מתכונים.

כחלק ממגמת הקיימות ואיכות הסביבה, המארז של Mutti מכיל מכסה לתבלינים המתלבש על פחית Polpa 400 מ"ל ריקה לטובת שימוש חוזר בפחית, אותה ניתן למלא בתבלינים כגון צ'ילי, אורגנו וכד'.

המארז ליום הפסטה יימכר במחיר מיוחד של 95 שקל באתר הבית של רסטרטו החל מאוקטובר ועד גמר המלאי.

מכסה לפחיות ריקות של mutti. דניה ויינר,
מכסה לתבלינים המתלבש על פחית ריקה לטובת שימוש חוזר/דניה ויינר

מוצרי MUTTI מתבססים על 100% עגבניות איטלקיות בלבד אשר נקטפות במהלך חודשי הקיץ כאשר העגבניות בשיאן - בשלות, אדומות ומתוקות מטבען. ב- Mutti מתחייבים לכך שתוך 6 שעות בממוצע מרגע הקטיף, העגבניות נארזות בפחיות. התוצאה מורגשת במטבח - מוצרים באיכות גבוהה אשר משדרגים את הבישול בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully