וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבטא את ה-DNA שלנו": נגה ארז שרה אמדוקס

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 17:50

מהלך משותף לענקית הטכנולוגיה 'אמדוקס' וליוצרת נגה ארז, במסגרתו חיברה האמנית שיר ייחודי, שישמש כשיר הדגל של החברה אל מול העובדים, הלקוחות והצרכנים בארץ ובעולם. הקליפ שהופק לשיר החדש יופץ באופן גלובלי בכל הפלטפורמות

עסקים ואמנות הלכו תמיד יד ביד, לא צריך להרחיק עד לתקופת הרנסאנס ומשפחת מדיצ'י כדי לגלות שארגונים גדולים ועשירים שימשו תמיד כפטרונים לאמנים, הגם שאמנות נתפסת לעיתים כמשהו שמנוגד לעולם החומרני של העסקים.

פרק חדש ביחסי הגומלין שבין עסקים ליצירה אפשר לראות בשיר והקליפ החדש שיצרה נגה ארז, מהיוצרות הבולטות והמוערכות בישראל לחברת אמדוקס, שיר שאמדוקס תאמץ כשיר הדגל שלה.

באמדוקס ציינו היום, כי החבירה לאומנית נגה ארז שביצירתה קיים ביטוי לערכים אנושיים גלובאליים כמו תעוזה, שבירת גבולות ומגבלות והדגשת היצירתיות ורוח חופשית, מביאים לידי ביטוי את ה-DNA והערכים של אמדוקס.

"בעידן החדש, נדרשות דרכים יעילות ועדכניות להעביר את ערכי החברה אל העובדים, במקרה של אמדוקס, אל עשרות אלפי העובדים שלה ברחבי העולם". נאמר בהודעה.

נוגה. עדי אורני,
נגה ארז שרה את המהלך של אמדוקס/עדי אורני

שת"פ ראשוני וחד פעמי

עוד על פי הודעת החברה: "מדובר בשיתוף פעולה ראשוני, ייחודי, חד פעמי ומיוחד בין אמדוקס לבין אמן מהסוג של נגה, שת"פ שהוליד שיר (וקליפ) נוגע".

השיר שחיברה נגה ארז במיוחד לרגל השת"פ עם אמדוקס, יהיה שיר הדגל של החברה, וישמש את החברה בארץ ובחו"ל אל מול העובדים וגם אל מול לקוחות וצרכנים.

נגה ארז והשיר של אמדוקס

ביטוי ערכי הארגון באמצעות יצירה

סמנכ"ל השיווק הגלובאלי של אמדוקס גיל רוזן: "אנו חיים בעולם בו הלקוחות והעובדים מחוברים לארגונים שיש להם מטרות חברתיות ולא רק משימות עסקיות.

בחרנו לבטא את ערכי הארגון באמצעות יצירה שהיא אותנטית. החיבור שלנו עם נגה ארז התבסס על ערכים משותפים ורק אז יצאנו לדרך לפרויקט הזה, שאנו גאים בו מאוד. בחרנו ביצירת שיר חדש, כדרך האנושית והנכונה להבליט ערכים שחשובים לנו כחברה וכקהילה".

נגה ארז: "שמחה להציג את שיתוף הפעולה העולמי החדש של אמדוקס. תודה לכם, אנשי אמדוקס, שנתתם לי להיות חלק במסע שלכם ואפשרתם לי להביא את החזון שלכם בדרכי".

גיל רוזן + נגה ארז. עדי אורני,
סמנכ"ל השיווק הגלובאלי של אמדוקס, גיל רוזן עם נגה ארז/עדי אורני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully