וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג GA-DE משיק פלטת איפור מיתולוגית במהדורה מוגבלת

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 15:14

פלטת הצלליות המיתולוגית של ג'ייד חוזרת במהדורה מוגבלת ומציגה גירסה מעודכנת וטרנדית לאיפור עיניים בעונות הסתיו והחורף הקרוובת. המאפרת הבינלאומית אן K הוסיפה גם טיפים למתאפרת המתחילה לאיפור עיניים במראה מט

הפלטה מורכבת משמונה גווני בסיס פיגמנטים במיוחד ועמידים בגימור מט. הגוונים מתמזגים יחד באופן מושלם להצללה, תיחום והדגשת העיניים ליצירת אינספור מראות איפור.

גווני השחור פחם והחום הכהים מעניקים אפקט של עומק ומאפשרים ליצור מראה מעושן או לתחום את הגבות וגווני אדמה ניטרליים, משנהב קרמי ועד בז' חם, קאמל וורוד בהיר, מעניקים בסיס לכל מראה איפור.

הנוסחה מועשרת בשמן שקדים מתוקים המסייע בטיפוח ובהגנה של אזור העפעפיים העדין. מרקמן הרך כמשי של הצלליות מתמזג באופן מושלם מבלי להצטבר בקפלי העפעפיים.

ג'ייד פלטת צלליות בייסיק. יחסי ציבור,
ג'ייד פלטת צלליות בייסיק/יחסי ציבור

טיפים לעיניים במראה מט למתחילות

אן K אמנית האיפור הבינלאומית, יצרה עבורינו מראה עיניים רך מעושן, כזה שמתאים לבוקר אבל יכול בקלות גם לשמש כמראה ערב והגישה לנ ו7 טיפים ךמתאפרת המתחילה:

PREP YOUR LID - השלב הראשון לפני התחלת תהליך האיפור הוא הפריימר לעפעף. הגוונים בצללית בייסיק מתהדרים בפיגמנט חזק שנשאר ולא דוהה במהלך היום. כדי למקסם את האפקט, נשתמש בפריימר שיעניק בסיס אחיד וישמור על רעננות האיפור לאורך כל היום.

START LIGHT - כאשר מתחילים להשתמש בצלליות מט מומלץ להתחיל בגוונים עדינים ובהירים בשכבת הבסיס, גווני מט בהירים הם בדרך כלל עדינים יותר וקלים לשימוש והם נותנים בסיס נפלא להמשך האיפור. חשוב לזכור שהגוונים הכהים עלולים לתת מראה כבד וגותי ולכן אני בונה את המראה שכבות שכבות ומשתמשת בגונים הכהים רק בסוף. כצללית בסיס השתמשתי בגוון החיטה הבהיר וכיסיתי בעזרתו את כל העין ליצירת בסיס אחיד ויפה.

ג'ייד פלטת צלליות basics v2 119 שקל. יחסי ציבור,
ג'ייד פלטת צלליות basics v2 119 שקל/יחסי ציבור

תמיד על כל העפעף

BLEND UP - לעולם אל תניחי את הצללית רק על חלק התחתון של העפעף. חשוב להניח את הצללית על העפעף כולו עד לאזור עצם הגבה וכל הזמן לטשטש עד לתוצאה הרצויה שכבת האיפור השניה שלי היא גוון אדמה קצת יותר כהה אותו אני מערבלת וטופחת עם גוון הבסיס בעיקר בחלק החיצוני של העין כדי להתחיל לבנות את המראה המעושן.

TRY A POP OF COLOR - כדי להמשיך ולהדגיש את הלוק אני מוסיפה גוון חום עמוק ומעליו שחור פחם כדי ליצור קצת דרמה. אם מדובר באיפור יומי אשתמש בשחור עדין ובאיפור ערב אתן לשחור נופח דרמטי יותר. הגוונים בפלטת בייסיק הם בעלי פיגמנט עז אבל לא מוגזם והם מחמיאים מאוד לכל גווני העור. חשוב לזכור שגווני מט כהים הם בעלי גוון אינטנסיבי יותר מצלליות בגימור פנינתי או מבריק ולכן חשוב להשתמש במברשת איפור טובה ולמזג את הגוונים היטב.

ג'ייד פלטת צלליות basics v2 119 שקל. יחסי ציבור,
למראה מט ומעושן, יכול להתאים לבוקר ולערב/יחסי ציבור

איפפור עיניים לפני המייק אפ

THINK LIGHT - כדי להאיר את העין אין בוחרת בגוון שמנת ורדרד ומערבבת אותו בעדינות בחצי הפנימי של העפעף ליצור הארה וטופחת יחד את כל הגוונים כדי ליצור מראה אחיד ויפה.

AVOID FALL OUT - לפעמים, במהלך האיפור קצת אבקה "צונחת" על הפנים וזה עלול להרוס את האיפור. כדי למנוע את זה אני בדרך כלל מאפרת את העיניים עוד לפני שאני שמה מייק אפ ודואגת לנקות את הפנים לפני שאני ממשיכה באיפור.

TAP DON'T BRUSH - טכניקת איפור טובה תמיד עוזרת לנו בתהליך האיפור. בהנחת צלליות מט אני תמיד ממליצה להטפיח ולערבב את הגוונים אותן ולא ל"מרוח" אותם. מיזוג הצלליות בטכניקה של הטפחה מבטיחה מראה פיגמנטי אחיד וחלק לגימור יפה יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקל . ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gade.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully