וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסטרים של ROSO, קוק אנד בייק: צעד ראשון יעיל לארוחה ביתית

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 8:47

אחרי שנים של הבטחות נון-סטיק והצהרות מוגזמות על "הדבר הבא", אנחנו בסך הכול רוצים תבנית ביתית שיודעת לעבוד

רשת קוק אנד בייק (Cook and Bake) משיקה סדרת רוסטרים תוצרת Roso, מותג כלי המטבח הוותיק והיעיל.

הכלים - בתצורה אובאלית (219.40 שקלים במקום 399 שקלים), מלבנית (164.40 שקלים במקום 299 שקלים) ומרובעת (149 שקלים במקום 369 שקלים) - מתאימים לכל סוגי הכיריים, לאפייה, בישול וצלייה, לתנור ולמדיח.

תבנית רוסטר מלבני של קאפסטון, רשת קוק אנד בייק. קוק אנד בייק,
תבנית רוסטר מלבני של קאפסטון, רשת קוק אנד בייק/קוק אנד בייק

מה הובטח? הרוסטר של הוא "הדור הבא של כלי הבישול, מספק צלייה מושלמת, חזק ועמיד לאורך שנים, בעל ידיות סיליקון שאינן מתלהטות לשימוש קל ונוח, תחתית אינדוקציה לפיזור חום אופטימלי, ציפוי שיש טבעי SOLID ROCK החזק מכל ציפוי שיש אחר ומונע הדבקות מזון, תחתית אינדוקציה לפיזור חום אופטימלי ולאחידות במהלך הבישול. ניתן להכניס את הסיר לתנור עד 220 מעלות".

מה קוים? תבנית אובאלית שנשלחה להתנסות הוכנסה מיד (לאחר ניקוי ראשוני כמובן) לעבודה. טיגונים קצרים על הכיריים, תבשיל שהתחיל על האש ועבר לתנור, וכמה נגלות במדיח הובילו לתוצאות יפות. האוכל לא עשה סימנים של הידבקות, פיזור עבד היטב גם בשולי התבנית הגדולה, המכסה סיפק אפקט מוצלח, והמעבר לחום התנור לא גרע מהתהליך כלל.

השורה התחתונה: שנים של הבטחות נון-סטיק הותירו אותנו שבעים וספקניים, ובעיקר מודעים לכך שאין באמת פתרון קסם לכלי מטבח שעובדים שנים ובאופן יומיומי. הקולקציה המשולשת של רוסו, עם זאת, היא צעד ראשון נכון וקניית בסיס מוצלחת מאוד הביתה.

להשיג בסניפי קוק אנד בייק, ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • תבנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully