וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים להייטק: העולים החדשים שהשתלבו בתעשיית ההייטק בישראל

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 8:42

לכבוד 'יום העליה' שחל השבוע, דיברנו עם עולים חדשים שהגיעו לישראל בעקבות חלום לגור, לחיות ולעבוד בתעשיית הגבוהה והמבטיחה. בדקנו אילו אתגרים עומדים בפניהם בתחום המקצועי ובכלל ואילו הזדמנויות מאפשרת תעשיית ההייטק בישראל בשונה ממקומות אחרים בעולם

אני מרגישה שאני מבינה יותר טוב את קהל היעד שאיתו אני עובדת

לורן קרי נולדה בקנדה, הגיעה לישראל על מנת ללמוד באוניברסיטת חיפה, וב-2018 הכירה את ארוסה לעתיד והחליטה לעבור לפה על מנת להתחיל חיים משותפים.

כשהתחילה הקורונה עבדה לורן בארגון שחושף יהודים מהעולם לישראל. לאחר התפרצות הקורונה היא נכנסה לחל"ת וחיפשה עבודה. כשמצאה, היא התחילה לעבוד בקומיוניס כמנהלת קהילות, ומרגישה שהעובדה שהיא עולה חדשה,משרתת אותה ומסייעת לה בתפקיד.

"כיוון שגדלתי בצפון אמריקה אני מרגישה שאני מבינה יותר טוב את קהל היעד שאיתו אני עובדת. קומיוניקס עובדת בעשרות מדינות ברחבי העולם והאנגלית הטובה שלי וכן התרבות שאני מכירה מילדותי בקנדה מאפשרת לי לגשת יותר טוב לקהילות השונות ולסייע לחבר אותן".

ורן קרי. פרטי,
לורן קרי/פרטי

לעולים עם אנגלית ברמה גבוהה יש הזדמנויות מעולות בהייטק

קורטני מן, נולדה בדרום אפריקה ובגיל 5 עברה עם משפחתה לאטלנטה. בגיל 23 סיימה קורטני את לימודי השיווק בקולג' בג'ורג'יה והיא הרגישה שאינה מוצאת את מקומה בארה"ב וחיפשה התחלה חדשה.

אמה של קורטני דחפה אותה להצטרף לתוכנית מסע, במסגרתה גילתה קורטני את ישראל והתאהבה בה. בהתחלה עבדה בתחום הכושר והספורט ולאחר 5 שנים הגיעה להבנה שהיא זקוקה למשרה יציבה יותר וכך הגיעה ל-GuardKnox.

קורטני שמנהלת את המרקטינג של החברה מזה 3 שנים מספרת: "אני חושבת שלעולים עם אנגלית ברמה גבוהה יש הזדמנויות מעולות בהייטק. אני מצאתי ב-GuardKnox, מקום שבו האנגלית וההבנה של התרבות האמריקאית מהווים יתרון משמעותי. אני חושבת שלנשים בעולם ההייטק בישראל יש שוויון הזדמנויות אמיתי ואני מרגישה שהדלתות בישראל שנפתחות בפני לא היו נפתחות בהכרח באותה מידה באמריקה".

קורטני מן. עומר קידר,
קורטני מן/עומר קידר

גאה להיות חלק מהסטארטאפ ניישן

"הגעתי לישראל בפעם הראשונה במסגרת תכנית מסע, ביחד עם אשתי. עד אז לא ידעתי כמעט שום דבר על ישראל. במהלך התכנית, התחילה הקורונה, והייתה התלבטות אם להישאר או לחזור לרוסיה, אבל החלטתי שאני רוצה להישאר כאן וללמוד עברית. פותח תומאס דוברובסקי, שעלה מרוסיה, ועובד כמפתח Fullstack בחברת יוביטל.

"במוסקבה התעסקתי בתחום המסעדנות וחיי הלילה. כשהגעתי לארץ, חשבתי שאמשיך בכיוון הזה, אבל הקורונה טרפה את הקלפים. זה השלב שעשיתי בו את השינוי הגדול והתחלתי ללמוד קוד, ואחרי כמה חודשים התחלתי קורס של ITC (Israel Tech Challenge), ונפתח בפני עולם חדש. התחלתי התמחות ביוביטל (Yuvital), סטארטאפ שמייצר פתרונות טכנולוגיים בתחום הבריאות הדיגיטלית, ולאחר מספר חודשי התמחות, התקבלתי לעבוד בחברה ומאז אני כאן.

אני לא מרגיש שאני זר בישראל, אני מרגיש שהמדינה אוהבת אותי ואני אוהב אותה, שהתאהבנו אחד בשנייה. בשונה ממדינות אחרות, אתה לא סתם מהגר, אתה חלק מהעם - עולה חדש. אני לא רואה את עצמי חוזר לרוסיה, המקום הזה כבר מזמן הבית שלי. החברה שאני עובד בה, יוביטל, קיבלה אותי בזרועות פתוחות ואני מוקף כאן בעולים חדשים בדיוק כמוני, יחד עם ישראלים מלידה שמחברים אותי יותר ויותר לישראליות. אפילו התחלתי להתקרב ליהדות שלי הרבה יותר מאז שאני כאן, כיף שיש מסורת שמאחדת בין כולם, לצד קדמה טכנולוגית שאני גאה להיות חלק ממנה, מהסטארטאפ ניישן.

תומאס דוברובסקי. פרטי,
תומאס דוברובסקי/פרטי

כל חיי רציתי לגור בישראל, תמיד אהבתי אותה

מאיה חנן עלתה לארץ כדי לעבוד במשאבי האנוש של חברת הפינטק .BlueVine מאיה התגוררה בניו ג'רזי ולמדה משאבי אנוש עם התמקדות בתעשייה הפיננסית.

"תמיד אהבתי את ישראל, כל החיים שלי רציתי לגור פה ולעשות עלייה היה החלום שלי" מספרת מאיה. כחלק מתוכנית מסע, עשתה התמחות במשך קיץ שלם בחברת הייטק בארץ. לאחר מכן חזרה לארה"ב, עבדה במשאבי אנוש בניו יורק ברשת גדולה, אולם לאחר שנתיים וחצי החליטה שהגיע הזמן להגשים את החלום ולעלות לארץ.

בזכות הקשרים שיצרה בהתמחות, הגיעה לחברת BlueVine, לשמוע על תעשיית ההייטק הישראלית ולחפש עבודה. אז הציעו לה משרה פנויה בחברה, שעוסקת בשירותים בנקאיים לעסקים קטנים - למאיה היה חשוב להשתלב בעולם הפינטק ולתרום מהידע המקצועי שלה בתחום.

"למרות התרבויות השונות, אני כל כך שמחה להיות כאן בישראל. לתעשיית ההייטק בארץ יש המון מה להציע ומקום להתפתח. בשבילי העבודה בהייטק הישראלי תורמת המון לקריירה שלי, ואני מקווה שעוד אנשים יעשו את זה!".

מאיה חנן. יח"צ,
מאיה חנן/יח"צ

ישראל מובילה חדשנות בכל תחום

היונקו קים שעובד כמהנדס אלגוריתם בכיר בחברת האוטו-טק קוגנטה, עלה לישראל במיוחד מדרום-קוריאה על מנת לעבוד בהיי-טק הישראלי. את הבית שלו בעולמות הטכנולוגים והמחקריים הוא מצא בחברת האוטו-טק מרחובות COGNATA, שפיתחה פלטפורמת סימולציה לאימון ובדיקות רכבים אוטונומיים. "ישראל מובילה את ה-IT בעולם, במיוחד בתחום הרכב האוטונומי שהוא נושא גדול וצומח ברחבי העולם, ישראל מובילה חדשנות בכל תחום, ואני שמח שמצאתי בית בקוגנטה שם אוכל לייצר רעיונות חדשים, ללמוד כישורים יצירתיים ולאתגר את עצמי במהלך הדרך".

היונקו קים. יח"צ,
היונקו קים/יח"צ

שילוב בין עבודה עם אימפקט לחיי המשפחה

ג'סי שיף, בן 34, משמש כיום כמנהל השיווק בחברת proteanTecs, שמפתחת פתרונות ניטור מבוססי דיפ-דאטה למערכות אלקטרוניות מתקדמות. הוא עשה עליה לפני שמונה שנים מקנדה, לאחר שהכיר את אשתו בטיול בארץ.

כבר בתחילת דרכו כאן קיבל הזדמנות בעולם ההיי-טק והחל את דרכו המקצועית והמשפחתית בישראל. הוא חיפש מקום בו יוכל לשלב בין המשפחה לבין עבודה עם אימפקט: "אחרי שהתחתנתי עם אשתי עברתי לגור סופית בישראל והתחלנו חיים משותפים ביחד. לאחר שהילד הרביעי שלנו נולד בשנה שעברה, הייתי צריך קצת זמן להיות בבית עם אשתי והילדים והתפטרתי מהעבודה. תמיד רציתי לעבוד במרכז ההיי-טק של חיפה, והחלטתי ללכת אחר החלום שלי למרות שאין לי ניסיון או ידע בתכנות או הנדסה".

"חבר סיפר לי על חברת proteanTecs והחלטתי לנסות ולהגיש למשרת שיווק שהתאימה לי מבחינת הניסיון המקצועי, ובה השפה שלי מהווה יתרון. העובדים מצידם מתרגלים איתי עברית וזה מייצר סיטואציות מצחיקות של שיבושי מילים ושיחות מעורבבות. אנחנו גרים בצפון ולכן המיקום בחיפה אפשר לי לשלב בין העבודה בהייטק, שם תמיד מצאתי את מקומי ובין קרבה למשפחה כך שלא אצטרך לבזבז שעות בנסיעות. בחברה קיבלו אותי בדרך הכי יפה שיכולה להיות ומהר מאוד הפכתי להיות חלק מהצוות המדהים שמלווה אותי עד היום".

ג'סי שיף proteantecs. פרטי,
ג'סי שיף proteantecs/פרטי

מצאתי משפחה שתתמוך בי ותארח לי חברה

ג'ורדן רוזנשטיין, בן 25, עובד כ-Enterprise customer success manager בחברת קונקטים (connecteam), שפיתחה פלטפורמה לפיתוח אפליקציות פנים ארגוניות לניהול ותפעול עובדים.

ג'ורדן: "הגעתי לארץ בפרויקט "מסע" לפני כשלוש שנים, לאחר שסיימתי את הלימודים בקולג'. קיבלתי ויזת עבודה והתחלתי לעבוד בפירמת רואי חשבון, והבנתי שמה שלמדתי לא כל כך מעניין אותי. כשויזת העבודה שלי נגמרה החלטתי שאני חייב להישאר בארץ, אבל לעבוד בתחום אחר. חיפשתי הרבה ועבדתי בחברת הייטק אחרת אבל בתקופת הקורונה קיבלתי הצעת עבודה בחברת Connecteam, להיות במחלקה שאני אהיה העובד היחיד בה, כך שיהיה לי את החופש והיצירתיות לעשות את הדברים בעצמי".

"בקונקטים מצאתי משפחה שתתמוך בי ותארח לי חברה, אפילו שאני לבד פה בארץ וכל המשפחה שלי בחו"ל. בחיים לא חשבתי שאשאר יותר מכמה חודשים בישראל, ועכשיו אני לא יכול לחשוב על מקום אחר לגור בו או לעבוד בו".

ג'ורדן רוזנשטיין, קונקטים.. פרטי,
ג'ורדן רוזנשטיין, קונקטים./פרטי

ישראל מתאימה לאמריקאים עם פוטנציאל

מאיה פרי, שעובדת בחברת cnvrg.io עלתה לארץ מארה"ב לפני כ-5 שנים, כשהיתה בת 25. עד אז התכוררה בבוסטון ובניו יורק. מאיה נולדה לאבא ישראלי ואמא אמריקאית, כך שהרגישה חיבור לארץ והבינה שבשלב מסוים תעשה עליה ותשוב להתגורר בחיפה לצד אביה.

כיום, מאיה היא Marketing director בחברת cnvrg.io המספקת פלטפורמה למפתחי AI, בעזרתה יכולים אנשי דאטה סאיינס, מהנדסי נתונים וארגונים לנהל פרוקייטים.

כבר בגיל 30 מתגוררת מאיה בתל אביב, ולאחר תפקידי מפתח בחברות ישראליות גדולות כמו פלייטיקה, הצטרפה לחברת cnvrg.io שישבה אז בירושלים, בתור העובדת הרביעית בחברה. "עליתי לארץ כדי לחפש הרפתקאה חדשה", מספרת מאיה "ישראל יכולה להיות מאוד מתאימה עבור אמריקאים עם פוטנציאל בתחום, שרוצים להיכנס לסטארטאפ ניישן. בארץ אני נהנית מהתפקיד שייעדתי לעצמי, ויש הרבה אפשרויות להשתלב גם בתחום המרקטינג".

מאיה פרי. Cnvrg.io,
מאיה פרי/Cnvrg.io

הרצון לגדל פה ילדים

רפי ספיבק (35), Marketing Content Manager באפסטרים סקיוריטי, שפיתחה פלטפורמת ענן המשמשת לאבטחת סייבר ולניתוח נתונים עבור תחבורה חכמה, כלי רכב מקושרים, מכוניות אוטונומיות ומוצרי ביטוח, עלה לישראל מבוסטון ארה"ב, לפני כארבע שנים יחד עם אישתו ושני בנים.

לרפי ניסיון בשיווק ולמרות שהיה ללא ניסיון בתעשיית ההייטק הוא רצה להשתלב בתחום. לדבריו הבחירה לעלות לישראל הייתה מתוך אהבתו אליה, ההיכרות שלהם עם התרבות והאנשים והרצון לגדל ולחנך בה את הילדים. למרות שהוא ואישתו, מעצבת גרפית במקצועה, לא ידעו במה יעסקו הם לא חששו לעשות את הצעד.

לאחר העלייה לארץ ב 2017, הוא עבד מספר שנים כעצמאי בתחום השיווק וכתיבת תוכן. אל אפסטרים סקיוריטי הוא הגיע בעקבות ההחלטה לעבוד בחברה שנמצאת בצמיחה עם אפשרות לגדול ביחד עם החברה. רפי נתקל בהודעת גיוס לתפקיד באפסטרים סקיוריטי, תחום הפעילות של החברה ריתק אותו והוא שמח ונרגש על ההשתלבות בתחום שעובר מהפיכה עם הרכבים מקושרים והצורך הגדל בפתרונות אבטחת סייבר בכלי רכב וניתוח נתונים. בזכות העבודה ההיברידית הוא מגיע מספר פעמים בשבוע למשרדי אפסטרים בהרצליה ונהנה מהשילוב.

רפי, אישתו והבנים שלהם מתגוררים בקיבוץ רמות מנשה. הם הגיעו לשם בעקבות סבתא של אישתו שהיא אחת מהמייסדות של הקיבוץ. רפי מציין בחום כי הסביבה והאנשים עוטפים אותם בהמון חום, סבלנות ועזרה.

משפחת ספיבק-בתמונה, מימין לשמאל-גודה_8, רועי_2, ליאור_6. הורים_רפי ורבקה ספיבק.. פרטי,
משפחת ספיבק-בתמונה, מימין לשמאל-גודה_8, רועי_2, ליאור_6. הורים_רפי ורבקה ספיבק./פרטי

ריצ'רד לאם (35), Professional Services בארניקס, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית בזמן אמת של מוצרים בתעשיית הביטוח והבנקאות, עלה לישראל מלונדון אנגליה, לפני כשלוש שנים יחד עם אשתו מרים ובנם.

ריצ'רד, אקטואר במקצועו תכנן לעבוד כאקטואר בישראל ולנתב את הקריירה שלו לתעשיית ההייטק. לאחר חודש באולפן, הוא התחיל קורס בדאטה סיינס והחל לעבוד בחברת אינשורטק, כשנתיים.

אל ארניקס הוא הגיע דרך המלצה של חבר, והבין שבה הוא יכול לשלב את כל תחומי הידע שלו- אקטואר, דאטה סיינס וייעוץ ולאתגר את עצמו באופן שוטף במציאת הפתרונות המקצועיים הנכונים בעבור לקוחות החברה השונים. בארניקס אשר נמצאת בתנופת צמיחה ובשילוב הניסיון המקצועי שהוא מביא עמו הוא לוקח חלק פעיל במהפכה שהחברה מובילה בשוק הביטוח והבנקאות ומסוגל להשפיע דרמטית על התנהלות העסקית של הלקוחות בהם מטפל.

ריצ'רד ומרים החליטו לעלות לישראל בעקבות רצונם לחיות בישראל כמשפחה דתית במדינה יהודית. משפחתה של אשתו עלתה אך היא, דבר שתרם אף הוא להחלטת הזוג. ריצ'רד מספר כי למרות שהם שמעו סיפורים על קשיים בירוקרטיים, הקליטה שלהם עברה ללא בעיות. למרות שהיום, לאחר 3 שנים, הוא מנהל שיחה מלאה בעברית, הוא מציין כי למידת השפה היא האתגר הגדול ביותר שלו ועדיין מתכנן לחזור ולהשלים את הקורס באולפן. לריצ'רד ומרים, רופאה במקצועה, 2 בנים. המשפחה מתגוררת במודיעין, בסמיכות למשפחה ולחברים.

ריצרד לאם.. סופי אורן,
ריצרד לאם/סופי אורן

מימוש שני חלומות במקביל

דנה אבישר 30, עלתה מארה"ב, כיום בתפקיד מעצבת מוצר UX/UI בחברתFireblocks
Fireblocks, מחלוצות ומובילות שוק המטבעות הדיגיטליים מפתחת תשתית המאפשרת למאות מוסדות פיננסים ברחבי העולם, לאבטח נכסים דיגיטליים, ולבצע העברות בצורה מאובטחת, קלה ומהירה.

דנה בוגרת תואר שני בלימודי עיצוב וטכנולוגיה מבית ספר Parsons לעיצוב בניו יורק. פנתה ללימודי התחום לאחר השלמת תואר ראשון בתקשורת ותקשורת חזותית ב NYU וסטאז' במשרד פרסום בתל אביב במסגרת תכנית מסע. במסגרת עבודתה במשרד הפרסום, הוקסמה מתחום הדיגיטל והאינטראקטיב ובהתאמה ניתבה התפתחותה המקצועית לכיוון זה. בסיום לימודי התואר השני החליטה לשלב את שני חלומותיה לעלות לישראל ולהשתלב בתחום.

כמי שגדלה בארה"ב להורים ישראלים, מעידה דנה כי כל חייה הייתה מחוברת לישראל. היא בילתה במחנות קיץ בארץ, הצטרפה לתנועות נוער ואף לגדנ"ע מתוך במחשבה להתגייס לצה"ל, אך תוכניותיה נאלצו להידחות. ב-2016 עלתה לישראל, החלה בבניית הקריירה המקצועית שלה, שיפרה את השפה ולמדה על התעשייה המפתחת בארץ. בניגוד לניו יורק, שם חיכו לה שפע הזדמנויות, היצע עבודה מגוון ורשת קשרים ענפה, בישראל נעזרה בעיקר בחברות וקבוצות גיוס.

לחברת Fireblocks הגיעה לפני כשנה וחצי וחוותה את הצמיחה המהירה בה נמצאת החברה, אשר סללה עבורה הדרך לתרומה והשפעה מקצועית וסיפוק מקצועי, לצד חברויות אישיות שנרקמו.

דנה אבישר במשרדי פיירבלוקס.. _טל וולך בלקן,
דנה אבישר במשרדי פיירבלוקס/_טל וולך בלקן

רציתי לחיות בקרב יהודים

שושנה פלד (27) עלתה מסן פרנסיסקו, כיום בתפקיד Sales Enablement בחברת Lightico, נולדה וגדלה בעיר סן פרנסיסקו, קליפורניה וספגה מגיל צעיר את הן את אווירת ההיי-טק של עמק הסיליקון והן את חיי הקהילה היהודית בעיר. בילדותה למדה בבית ספר יהודי בסן פרנסיסקו, ביקרה בישראל מספר פעמים ואחר כך למדה באוניברסיטת ברנדייס הידועה כאוניברסיטה בעלת קשר עמוק ליהודי ארה"ב.

בתום לימודיה האקדמיים נכנסה שושנה לעולם ההיי-טק של קליפורניה ועבדה בחברת היי-טק באזור סן פרנסיסקו (בשם Square) כמומחית להדרכת אנשי מכירות והשבחת העבודה שלהם. (Sales Enablement בשפה מקצועית). אך עיניה של שושנה היו נשואות לישראל כפי שהיא מסבירה: "עליתי לישראל כי רציתי לחיות בקרב יהודים ולממש בארץ גם את התשוקה שלי לעולם ההיי-טק ולחיים תוססים ועשירים מבחינה חברתית ותרבותית".

בדצמבר 2019 שושנה הגיע לבדה לישראל עם ויזה A1 והתקבלה מיד לעבודה בחברת סטארט-אפ בתל אביב. באוגוסט 2020 הפכה רשמית לעולה חדשה והתקבלה לאחרונה לעבודה בחברת Lightico בתפקיד זהה לזה שמילאה בסן פרנסיסקו. "תל אביב בשבילי היא התגשמות החלום, היא עיר היי-טק מובילה כמו קליפורניה, מתרחשות בה גם אין סוף מסיבות, ברים, מסעדות, תערוכות ואני חיה בקרב העם שלי. Lightico קיבלו אותי כמו בת משפחה וכולם מסבירי פנים ושמחים לסייע לי. אני מסייעת לאנשי המכירות לשפר את תהליכי המכירה שלהם לחברות בארה"ב הזקוקות לפתרון שלנו (פלטפורמת ענן להשלמת תהליכים דיגיטליים (Digital Completion Cloud) בשוק ה-B2C). אין ספק שהרקע האמריקאי שלי מסייע לחברה בשוק זה".

"אמנם אני רחוקה מהמשפחה שלי שנשארה בסן פרנסיסקו אך גם הם שמחים שמצאתי את מקומי בהיי-טק הישראלי בלב הפועם של תל אביב. כאן אני רוצה להיות".

שושנה פלד Sales Enablement בחברת Lightico. במשרדי החברה. יח"צ,
שושנה פלד Sales Enablement בחברת Lightico. במשרדי החברה/יח"צ

נחיתה רכה מאוד למציאות חדשה

דיאנה ברקוביץ' (29) עולה מדרום אפריקה, כיום יועצת משפטית של חברת הסטארט-אפ Lusha , נולדה וגדלה בעיר יוהנסבורג, דרום אפריקה. היא למדה בבית הספר היהודי קינג דיויד ולקהילה שבה חיה תמיד היה קשר לישראל ועלייה ארצה תמיד הייתה אופציה. דיאנה סיימה בהצטיינות תואר ראשון ושני במשפטים ביוהנסבורג, עבדה 4 שנים במשרד עורכי דין ושנה כיועצת משפטית בחברת היי-טק.

מגפת הקורונה העלתה מחדש את אופציית העלייה לישראל עבורה ועבור בן זוגה, איש היי-טק, בן למשפחה ישראלית שהיגרה לדרום אפריקה. מודעת דרושים שראתה בלינקדאין של חברת הסטארט-אפ Lusha נתנה את האות לבדיקה רצינית ולהחלטה לעלות ארצה. "התקבלתי לתפקיד היועצת המשפטית של Lusha, משרה בינלאומית של דוברת אנגלית, ובגלל עיכובים שונים שגרמה הקורונה התחלתי לעבוד בחברה כחודש לפני שהגעתי פיזית לישראל. נחתנו בישראל בטיסת חילוץ של יהודים מאתיופיה ומשם כמעט ישירות לשולחן שלי במשרדי החברה במגדל עזריאלי בתל אביב"

"ב-Lusha מצאתי מיזוג מושלם בין סצנת ההיי-טק הישראלית שקוסמת לי לבין ההתמחות שלי בסוגיות משפטיות של חברות דיגיטליות הפועלות בשוק העולמי. Lusha פיתחה פלטפורמה מבוססת ענן, המאפשרת לכמעט 700 אלף אנשי שיווק ומכירות ברחבי העולם, לשתף מידע עסקי ולספק לאנשי מכירות תובנות על לקוחות היעד שלהם. לושה שמה את הפרטיות במרכז, והתפקיד שלי הוא לעזור לחברה להתאים את הפעילות לחוקים ולתקנות בכל המדינות שבהן היא פעילה".

דיאנה בטוחה שהעלייה שלה ושל בן זוגה לישראל היא נחיתה רכה מאוד למציאות חדשה. "אין מדינה אחרת בעולם שמקבלת מהגרים כמו שישראל מקבלת יהודים העולים ארצה. Lusha עזרה לי בכל דרך אפשרית להיקלט וזו הרגשה מעולה שגם עוזרת לי בעבודה".

דיאנה ברקוביץ יועצת משפטית בחברת Lusha. אוהד צבעוני,
דיאנה ברקוביץ יועצת משפטית בחברת Lusha/אוהד צבעוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully