וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתה מזהב: היוזמה הקולינארית המפתיעה של השנה

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 18:40

סונול והשף גיא פרץ משיקים מיזם משאיות אוכל (פוד טראקס) שיוצבו במתחמי התדלוק של החברה ברחבי הארץ. המיזם, שיפעל תחת השם "GOLDEN PITA", יציע מנות גריל מתוחכמות במחירים נגישים. הפיילוט יכלול 6 משאיות, כאשר הכוונה היא להרחיבו ל-30. היכן? כל הפרטים בפנים

אוכל של תחנות דלק נאכל לרוב כדי לסתום את הרעב שהתפרץ לו לפתע באמצע נסיעה ארוכה. בדרך כלל הזיהוי שלו אינו של אוכל מתוחכם, ודאי לא מהמטבח העילי. להיפך: הדעה הקדומה של רובנו היא שמדובר באוכל פונקציונלי בלבד, אם לא למטה מכך.

חברת האנרגיה סונול והשף גיא פרץ החליטו לשנות את התדמית הזאת באמצעות יוזמה חדשה: המיזם, GOLDEN PITA, יציע מנות שף על הגריל, בהכנה פרונטלית מול הלקוח. לצורך כך, השף גיא פרץ, ממובילי מגמת הפוד טראקס בישראל, בנה תפריט ייחודי של מנות בשר בשילובים ייחודיים וטעימים.

בין המנות שיוגשו: קבב עגל בפיתה עם ירקות גריל וטחינה; אסאדו מפורק בפרנה, עם בצל מעושן, צ'ימצ'ורי וסריסצ'ה, גירוס יווני בפיתה מיוחדת; המבורגר אסאדו וואגיו בלחמניית בריוש וירקות טריים. המנות יימכרו במחירים שינועו בין 25-40 שקל.

GOLDEN PITA - פודטראק של סונול בשיתוף השף גיא פרץ. חברת תדמית,
GOLDEN PITA - פודטראק של סונול בשיתוף השף גיא פרץ/חברת תדמית

בקרבת אזורי תעסוקה

המשאיות יוצבו במתחמי התדלוק של סונול, באזורים עם תנועת כלי רכב ערה ובקרבת אזורי תעסוקה. בשלב ראשון יתקיים פיילוט ב-6 מתחמים: תחנת משגב ברחוב בן צבי בתל אביב, תחנת מכבים ברמת גן, תחנת שלי בראשון לציון, תחנת ירקונים בפתח תקווה, תחנת עד הלום בצומת אשדוד ובתחנת שדה יואב. בהמשך, הפיילוט יתרחב לאזורים נוספים ובתוך שנה המיזם צפוי לכלול 30 מתחמים.

תחנת דלק סונול. דרור סיתכהול, מערכת וואלה! NEWS
בתחנות הדלק באזורי התעסוקה יפעלו פוד טראקס תחת המותג GOLDEN PITA/מערכת וואלה! NEWS, דרור סיתכהול

"מאמין שהמיזם יזכה לביקוש"

השף גיא פרץ מתמחה במטבח ים תיכוני, מטבח מרוקאי עילי ובמטבח היווני. הוא בוגר בתי הספר: לנוטר פאריז, לה קורדון בלו לונדון, בארי קליבו בלגיה. פרץ, דור שלישי למשפחת שפים וקצבים מהעיר קזבלנקה שבמרוקו, כתב ספרי בישול שהפכו לרבי מכר והיה שותף להקמתם של למעלה מ- 200 בתי אוכל ועסקים קולינאריים בישראל ובחו"ל.

שף גיא פרץ: "כאדם שמבלה שעות רבות על כבישי ישראל, אני מוצא את עצמי לא פעם מחפש אוכל טוב בדרכים. המיזם החדש שאנו משיקים בשיתוף עם סונול, המארחת במתחמיה מיליוני לקוחות בחודש, בא לענות בדיוק על צורך זה. אני מאמין שהמיזם הזה יזכה לביקושים גבוהים ויתרחב משמעותית על פני התקופה הקרובה - הן בהיבט ההיצע הקולינרי והן מבחינת הפריסה הארצית".

ניר גלילי. תום מהרשק,
ניר גלילי, מנכ"ל סונול/תום מהרשק

פתרון נגיש לארוחה חמה ואיכותית

ניר גלילי, מנכ"ל סונול: "סונול מביאה את בשורת הפוד טראק אל מתחמי החברה, במטרה לאפשר ללקוחות מכל הארץ ליהנות ממנות שף מתוחכמות ואיכותיות, במחירים שווים לכל נפש. לצורך כך, חברנו לשף גיא פרץ, מחלוצי ומובילי סצנת הפוד טראק בישראל, וביחד נציע ללקוחותינו פתרון אמיתי ונגיש לכל מי שחפץ בארוחת שף טרייה, חמה, איכותית ומשביעה על הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully