וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנינג העלתה תחזית הרווח לרבעון הראשון; צופה חזרה לרווחיות ברבעון השלישי

סוכנויות הידיעות

7.2.2003 / 17:50

יצרנית הכבלים האופטיים הגדולה בעולם אינה תולה את התאוששותה בשיפור במגזר הטלקום, אלא בתוכנית ארגון מחדש מקיפה שלוותה בקיצוץ הוצאות אינטניסיווי



יצרנית הכבלים האופטיים הגדולה בעולם, חברת קורנינג , צופה כי תשוב לרווחיות ברבעון השלישי ואמרה כי הפסדיה ברבעון הראשון יהיו נמוכים מתחזיות השוק.



קורנינג צופה הכנסות של 700-730 מיליון דולר ברבעון הראשון והפסד של 1-4 סנט למניה. תחזית הקונצנזוס בשוק צופה לחברה הפסד של 7 סנט למניה על הכנסות של 724 מיליון דולר. בתקופה המקבילה דיווחה החברה על הפסד של 10 סנט למניה והכנסות בגובה 898 מיליון דולר.



קורנינג אמרה בעבר כי היא אינה חוזה התאוששות במגזר הטלקום, האחראי למחצית ממכירותיה, עד לסוף שנת 2004. אך היא אמרה גם כי היא צופה שיבה לרווחיות השנה.



קורנינג אמרה כי תמשיך לקצץ בהוצאותיה השנה, לרכז את פעילויותיה האדמיניסטרטיוויות ולהפחית את הוצאות המו"פ לרמה המהווה 10% ממכירותיה.



החברה נקבה בארבעה אלמנטים עיקריים שיסייעו לה לשוב לרווחיות השנה: נפח מכירות יציב של כבלים וסיבים אופטיים, קצירת הפירות מקיצוץ ההוצאות שביצעה במסגרת תוכנית הארגון מחדש בה פתחה ב-2002, המשך הצמיחה בחטיבת קורנינג טכנולוגיות והוצאות תפעוליות נמוכות יותר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully