וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית אוגנדה: טוגדר פארמה במשלוח קנאביס לגרמניה

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 11:21

משלוח מסחרי ראשון של תפרחות קנאביס מאוגנדה צפוי לנחות בגרמניה, ולהעלים את כל סימני השאלה שהועלו מעל פעילות חברת הקנאביס הישראלית 'טוגדר פארמה' באפריקה. ניסים ברכה, מנכ"ל 'טוגדר פארמה': "כשהעלינו את נושא אוגנדה היו שהרימו גבה. היום זו ההוכחה שאמת דיברנו"

הקנאביס האוגנדי בדרכו למטופלי הקנאביס הרפואי הגרמנים? חברת הקנאביס הישראלי 'טוגדר פארמה' הודיעה כי תבצע משלוח מסחרי ראשון של תפרחות קנאביס רפואי מחוות הגידול שלה באוגנדה שבאפריקה, לגרמניה.

גודל המשלוח עומד על כ-440 קילו ויועבר לידי חברת Cantourage הגרמנית, שתייצר ותפיץ את מוצרי 'טוגדר פארמה' בגרמניה. במסגרת העסקה בין השתיים, טוגדר תזכה לתשלום רק על מוצרים שיימכרו, וההערכה היא כי תכניס עד 2.5 מיליון אירו בהנחה והמשלוח כולו יימכר.

מדובר בפריצת דרך עבור חברת הקנאביס הישראלית, שבעבר הועלו סימני שאלה לגבי אפשרות מכירת תוצרת הגידולים החקלאיים שלה מאוגנדה לאירופה.

מנכ"ל טוגדר ניסים ברכה. יחצ,
מנכ"ל טוגדר פארמה, ניסים ברכה/יחצ

"ההוכחה היא בעשייה - וביצענו"

ניסים ברכה, מנכ"ל חברת 'טוגדר פארמה', אמר ל'וואלה! כסף', כי :כשהעלינו את נושא אוגנדה היו מי שעיקמו גבה. היום זו ההוכחה שאמת דיברנו. מה שתכננו, עשינו. לקח קצת יותר זמן ממה שחשבנו, אבל צריך לזכור שאנחנו לא מגיעים מעולמות שוק ההון או הקנאביס. חשבתי שרגולציה בנדל"ן זה קשה, אבל עולם הקנאביס הוא לא פשוט, לא בישראל ולא בעולם. ההוכחה היא בעשייה, וביצענו".

במחצית חודש פברואר 2020 קיבלה טוגדר פארמה לראשונה היתר ייבוא לתוצרת הקנאביס הרפואי שלה מחוות הגידול באוגנדה - לישראל. מאז החברה ייבאה כמה מאות קילו ארצה.

ב-6 לאוגוסט אותה שנה חברת הקנאביס כבר דיווחה כי קיבלה תקן GAP-CUMCS, אשר מבוסס על הנחיות ארגון הבריאות העולמי ונדרש לגידול החקלאי המיועד למדינות אירופה.

משלוח חברת הקנאביס לגרמניה הוא עוד נדבך בדיווחי החברה על התקדמותה, לאחר שבסוף השבוע האחרון הודיעה כי זכתה במכרז של השב"ס לאספקת שמני קנאביס רפואי. השמנים צפויים להגיע אל בית המרקחת המרכזי של השב"ס, והתחלת האספקה מותנית בחתימה על חוזה סופי מצד השב"ס או קבלה של הזמנה חתומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully