וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונית הלונדונית הגיעה לתל אביב

17.10.2021 / 11:15

סגנית ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה מיטל להבי קיימה נסיעה ראשונה במונית הלונדונית החשמלית, המונגשת לאנשים עם מוגבלויות. בקרוב יופעלו מוניות אלו בתל אביב

מונית חשמלית ונגישה לחלוטין לאנשים עם מוגבלויות תחל לפעול בקרוב בעיר תל אביב-יפו. לקראת השקת המונית הלונדונית, שתופעל גם כקו שיתופי, נפגשו מנהלי חברת EV MOTORS עם סגנית ראש העיר תל אביב-יפו הממונה על התחבורה מיטל להבי, לטובת הצגת הטכנולוגיה החדישה.

אוהד זליגמן , יו"ר קבוצת EV MOTORS יבואנית המונית מדגם LONDON TAXI, הציג את המונית בפני להבי, שהצטרפה לנסיעת מבחן במונית ברחבי תל אביב לקראת הפעלת המוניות בתל אביב בינואר הקרוב.

המונית מונגשת לאנשים עם מוגבלויות, בעלת הנעה חשמלית בתצורה של 1+6 נוסעים, טווח נסיעה משולב של 500 ק"מ, והפרדה מלאה בין הנהג לנוסעים לטובת שמירה על הקורונה, ובטיחות הנוסעים והנהג. עופר סגל סמנכ"ל השיווק והמכירות של EV Motors, הוסיף כי אחד מהיתרונות בשימוש מונית חשמלית בעיר כמו בתל אביב יפו הוא סיוע בהפחתת זיהום האוויר, רעש ונסיעה מהנה במונית שרדיוס הסיבוב שלה מותאם לרחובות הצרים בפניות המרובות. טווח הק"מ מאפשר לנהג המונית לסיים יום עבודה שלם ללא עצירה לטעינה.

אוהד זליגמן, מיטל להבי, עמית ארביסמן, עופר סגל. מורג ביטן,
אוהד זליגמן, מיטל להבי, עמית ארביסמן, עופר סגל/מורג ביטן

זליגמן מציין: "כניסת London Taxi לישראל תשנה את דפוס תחום פעילות המוניות, כאשר לראשונה תוצגנה מוניות חשמליות ללא זיהום אוויר, מרווחות ל-6 נוסעים והפעלת חשבונית מפוצלת לנסיעות משותפות שתייצר אופציה לנהג המונית לפדיון גבוה יותר, ונוחות לנוסע המשלם.

להבי: "תל אביב-יפו היא עיר שמובילה את השינוי בדרך לתחבורה חכמה וירוקה, ואני שמחה ומברכת על כל כניסה של טכנולוגיה חדשה לעיר, בעיקר כזו שמנגישה שירותי תחבורה לאנשים עם מוגבלויות, והינה חשמלית ותורמת להאצת החזון העירוני שלנו לעיר אוויר נקי. היותה שיתופית גם היא חשובה בכך שעשויה לתרום לצמצום נסועה של כלי רכב בעיר".

עמית ארביסמן, בעלי מוניות השדרה ושותף בחברת אופטיסיטי, ציין שהשילוב בין המונית החשמלית המונגשת ובין פלטפורמה טכנולוגית של חברת OPTICITY מהווה שינוי משמעותי בשוק הנסיעות השיתופיות, בין אם למקום העבודה או לבית הספר ומעניק פתרונות טכנולוגים ברמה גבוהה וחדשנית ביותר כיום בשוק התחבורה בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully