וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 11:08

סמנכ"לית קמעונות ברב בריח, סמנכ"ל כספים ואסטרטגיה ב-EverC ועוד מינויים ושינויים רבים השבוע במשק הישראלי. יאללה, מתחילים

קרן נהיר מונתה לתפקיד סמנכ"לית קמעונאות ואונליין בקבוצת "רב-בריח" . נהיר כיהנה במספר תפקידי ניהול בכירים בעולמות השיווק, הסחר, והמכירות במותגים קמעונאיים מובילים, ביניהם כיהנה כסמנכ"לית שיווק רשת ADIDAS, סמנכ"לית סחר ומכירות רשת H&M, סמנכ"לית שיווק OPEL.

קרן בוגרת MBA מטעם הפקולטה לתעשייה וניהול בטכניון ומוסמכת קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירים מטעם אוניברסיטת תל אביב. נשואה ואמא לשניים. היא הצטרפה לקבוצת "רב-בריח" כדי לנהל את ערוצי המכר וחווית הקנייה בשוק הפרטי ולהוביל את הפיכתה של קבוצת "רב-בריח" לחברת E-COMMERCE.

קרן נהיר. יחצ,
קרן נהיר/יחצ

אריאל כץ, ראש המערך האירופי לפיתוח עסקי ושותפויות בחברת Visa העולמית, מונה לסמנכ"ל הכספים והאסטרטגיה (VP Finance & Strategy) בסטארט-אפ הישראלי EverC, המוביל בתחום הפינטק וניהול סיכוני מסחר ברשת. לחברה פתרונות המאפשרים פיקוח, סיווג והערכת סיכונים עסקיים הכרוכים במסחר באינטרנט ובכך מאפשרת להם צמיחה מהירה ובטוחה כאשר בין לקוחות החברה נמצאות ענקיות תחום המסחר המקוון והמוסדות הפיננסיים המובילים בעולם.

החברה, שהודיעה לאחרונה על גיוס של עשרות מפתחים ואנשי טכנולוגיה מעסיקה כיום כ-150 עובדים בישראל, בארצות, באירופה ובסין. השנה האחרונה הייתה משמעותית במיוחד עבור EverC, אשר השלימה סבב גיוס של 35 מיליון דולר, גייסה צוות מגוון הכולל מומחי תעשייה מובילים בתחום המסחר המקוון והתשלומים ברשת וגייסה עובדים רבים בישראל, ארה"ב, סין, הולנד, אנגליה ואוקראינה וממשיכה בגיוס עובדים גם בימים אלו.

כץ הגיע ל- Visa לאחר 14 שנות ניסיון קודם בתחום הפיננסי בחברות המובילות בעולם. הוא החל את הקריירה המקצועית שלו בשנת 2005 בחברת PwC בסניפיה באוסטרליה ובבלגיה, שם עבד בתפקיד מבקר פיננסי, ומשם עבר ל Deloitte בלגיה. בשנת 2010, עלה לארץ ושימש במשך כחמש שנים כמנהל בכיר ויועץ השקעות בחברת KPMG ולאחר מכן ניהל סוגים שונים של השקעות בחברת ההשקעות הטכנולוגית I.E. Claridge Israel. הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ובמדעים פיננסים מאוניברסיטת ICHEC Brussels Management School, ובוגר תואר שני לניהול פיננסי מאוניברסיטת Vlerick Business School שבבלגיה.

אריאל כץ, סמנכ"ל הכספים והאסטרטגיה הנכנס ב-EverC: "ניהול סיכונים ברשת הוא נדבך משמעותי בסחר אינטרנטי עקב נהירת סוחרים ברחבי העולם לתשלום מקוון. מן הצד השני, חברות התשלומים מנסות להימנע מקנסות ופגיעה במוניטין החברה עקב שימוש לא חוקי באמצעי תשלום מקוונים וגניבת קניין רוחני. ב-EverC קיימת הזדמנות אמיתית לחדשנות באמצעות השילוב שבין הטכנולוגיה שפותחה בחברה להתפתחות איומי הפשיעה ברשת והונאת התשלומים בעולם. אני נרגש להגיע לחברה ולקחת חלק משמעותי באיתור הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה פורים, פיתוח מוצרים וטכנולוגיות, מתן שירותים ותהליכים חדשים במטרה לשמר את מעמדה של EverC כמובילת התחום לשנים קדימה."

רון טייכר, נשיא ומייסד EverC: "אנחנו שמחים מאוד שאריאל מצטרף אלינו, כחלק מגל נרחב של אנשי מפתח שמצטרפים ויצטרפו אל שורותינו כחלק מאסטרטגיית הפיתוח של EverC והגידול העסקי הנובע כתוצאה מן ההתפתחויות הטכנולוגיות בעולם הסייבר, ופרוץ מגפת הקורונה, שהאיצה את השימוש בתשלומים ברשת בכל העולם."

אריאל כץ. גל באייר,
אריאל כץ/גל באייר

חצי שנה לאחר רכישת Awesome, ממשיכה Deloitte ישראל להרחיב את הצעת הערך שמציעה ללקוחות ושותפים בישראל ומודיעה על מינויו של שי רוזן לתפקיד מנהל מחלקת המוצר.

רוזן, 48, לשעבר מנהל מחלקת המוצר של realcommerce , בעל יותר מ-20 שנות ניסיון בעולמות המוצר והדיגיטל. רוזן הוביל עשרות פרויקטים מורכבים של חווית משתמש מול הארגונים והחברות הגדולות בישראל ובעל מומחיות עמוקה במגוון רחב של עולמות דיגיטליים - בנקאות ופיננסים, מסחר אלקטרוני, ביטוח, תקשורת, אקדמיה, תיירות ועוד. בנוסף, רוזן מכשיר את הדור הבא של אנשי חווית המשתמש בישראל כמי שמוביל את התחום ומרצה במכללת netcraft, ביה"ס הגדול ביותר בישראל לחוויית משתמש.

מינויו של רוזן מיועד לחזק משמעותית את יכולות הפיתוח של מוצרים דיגיטליים (Ux ו-Ui) שמציעה Deloitte Digital. מחלקת המוצר בהובלתו משלימה את פתרונות המיתוג והקריאטיב הקיימות ב- Awesome ותאפשר מתן מענה הוליסטי למוצרים דיגיטליים; אסטרטגיה לצד תכנון מוצר, עיצוב ומיתוג. בכך מקדמת Deloitte ישראל את האסטרטגיה לספק מענה שלם והוליסטי ללקוחותיה, משלב האסטרטגיה ועד שלב היישום.

Deloitte Digital מרחיבה את היריעה ומציעה מגוון רחב של שירותים בתחום חווית המשתמש ועיצוב המוצר הן ללקוחות המבקשים לבנות מחדש את הצעת הערך שלהם בדיגיטל (מעבר למסחר אלקטרוני, פיתוח אפליקציות וכו'), והן לחברות הטכנולוגיה שזקוקות לOne stop shop זריז ואיכותי בפיתוח ה-MVP שלהן תחילה ופיתוח פיצ'רים נוספים במוצרים קיימים אשר ברשותן, כל זאת תוך שימוש ביתרון הגלובלי של Deloitte והכרות עמוקה עם השוק הבין לאומי.

מ- Deloitte ישראל נמסר: "אנחנו רואים חשיבות עליונה בשילוב יכולות אסטרטגיות עסקיות, טכנולוגיה וקריאיטיב עבור הלקוחות. כבר היום אנחנו רואים תוצאות נפלאות מהעבודה המשותפת בין אנשי הייעוץ לאנשי הקריאטיב שהצטרפו ל- Deloitte כחלק מרכישת Awesome וזאת כאשר הכול תחת קורת גג אחת אצלנו. אין לנו ספק שמחלקת המוצר החדשה בהובלת שי רוזן, תהיה חלק אינטגרלי בהעצמת והאצת המהלכים הדיגיטליים של לקוחותינו, ותייצר חוויות ואינטראקציות מבדלות מול הלקוחות שלהם".

שי רוזן. יחצ,
שי רוזן/יחצ

קרן ההון סיכון בסמר (Bessemer Venture Partners) מרחיבה את פעילותה בישראל, ומודיעה היום על קידומו של אריאל שטרמן לסגן נשיא בקרן. שטרמן הצטרף לחברה ב-2018 במטרה להרחיב את השקעות הקרן בחברות SaaS, תשתיות ענן, B2B Marketplaces, ו-FinTech בישראל ובאירופה. מאז הצטרפותו ל-BVP, הקרן השקיעה יותר מ-600 מיליון דולר בשוק הישראלי. שטרמן עובד היום עם חברות כמו Melio, Hibob, Firebolt, ו- Papaya Global, וכן העמיק את השקעות בסמר בחברות אירופאיות כמו Choco, GetAccept, ו-NetaData. טרם הצטרפותו לחברה, שטרמן עבד ב-Stripes Group, קרן Growth בניו יורק, שם הוביל את כניסתה לשוק הישראלי, והיה אמון על ההשקעה הראשונה שלה בחברה ישראלית - השקעה של 50 מיליון דולר בסבב C בחברת מאנדיי.קום.

קרן בסמר, המנהלת הון בסך 9 מיליארד דולר, משקיעה בחברות ישראליות כבר כמעט שלושה עשורים. הקרן ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל מאז שנת 2007, אז פתחה את הסניף המקומי שלה. בסמר היא אחת מהקרנות האמריקאיות הפעילות ביותר בישראל, עם יותר מ-38 השקעות פעילות ו- 15 "יוניקורנים". בין ההשקעות הידועות של הקרן: Wix, Fiverr, Melio, Axonious, Hibob, Papaya Global, Yotpo, ו-Habana, ועוד רבות אחרות.

"נפלה בחלקי הזכות למלא תפקיד חשוב בתעשיית החדשנות הישראלית - ולעבוד לצד חברות שיצמחו ויהפכו לעצמאיות, רב-לאומיות, ובעלות השפעה עשורים קדימה", אמר שטרמן. "כמשקיע, אני הופך לשותף אמיתי של המייסדים כבר בשלבים הראשונים, מסייע להם במסע לעבר מימוש הפוטנציאל ומלווה אותם בכל צעד - וזה מה שאני הכי אוהב במקצוע", הוא הוסיף. "בתוך האקוסיסטם הישראלי, הפעיל והרועש, אני ממשיך לדבוק בגישה של סבלנות. חשוב יותר למצוא את צוותי המייסדים הטובים ביותר, ורק אחר כך 'ללחוץ על ההדק'. בתעשיית החדשנות הישראלית המלוכדת, אני מקפיד תמיד לחשוב לטווח הרחוק, ולבנות מערכות יחסים אמיתיות עם כל מי שעובר בדלתותינו".

"אריאל הוא משקיע מסוג נדיר - בדיוק הסוג שיזמים וצוותים בתחילת דרכם רוצים שיעמוד לצידם", אמר אדם פישר, שותף בסניף הישראלי של בסמר. בשנה האחרונה בסמר ביצעה 6 השקעות סיד בישראל ופישר חזר והדגיש את התעניינות הקרן בחברות כאלה. "אנחנו בדרך כלל לא מכריזים על השקעות הסיד שלנו כי צוותים טובים עם משקיע טוב לא צריכים את הפרסום בשלב זה לצורך גיוס עובדים. אבל סצינת חברות הסיד פעילה מאוד. אני לא חושב שלתעשייה הישראלית יש מה לדאוג בהקשר הזה. האיכות משנה - לא הכמות. יזם מבריק יוכל לגייס כסף כדי לקדם רעיון טוב. האתגר הוא ההתרחבות וגיוס הצוות הנכון. זו הסיבה שאנו מעודדים את חברות הסיד שלנו לחשוב מראש על הקמת מרכז המו"פ השני שלהן מחוץ לישראל כבר מההתחלה".

קידומו של שטרמן הוא צעד נוסף של בסמר בהרחבת ההנהלה הבכירה שלה בישראל, לאחר שמוקדם יותר השנה קודמה נעמה שלמן לתפקיד סגן נשיא. שלמן הצטרפה לחברה בשנת 2019 עם התמקדות בהשקעות SaaS, תשתיות תוכנה, בריאות דיגיטלית, ו-BizOps, ולה תפקיד חשוב בסדרה של השקעות בסבבי Seed ו-A של חברות כמו Salto, StuffThatWorks, ו-Torq.io.

אריאל שטרמן. דוד גארב,
אריאל שטרמן/דוד גארב

מינוי חדש ב-Start-Up Nation Central , חברה לתועלת הציבור הפועלת לחיזוק וקידום תעשיית ההייטק והחדשנות הישראלית: אסתי רוזן, שמכהנת כראש מערך התקשורת של התעשייה האווירית, תמונה למנהלת מערך התקשורת של הארגון. רוזן תוביל את ניהול האסטרטגיה התקשורתית של הארגון בארץ ובעולם, במטרה לחזק את תעשיית ההייטק והחדשנות הישראלית, לחשוף את יכולותיה ולעודד שיתופי פעולה עסקיים עם האקוסיסטם הטכנולוגי בישראל.

רוזן בעלת ניסיון עשיר בתחומי התקשורת הבינלאומית והישראלית. בימים אלו היא מסיימת את תפקידה בתעשייה האווירית, לאחר שש שנים ובתפקידה האחרון, כראש מערך התקשורת. במסגרת תפקידה, הובילה רוזן את הפעילות התקשורתית והשיווקית של התעשייה האווירית במגוון פרויקטים, בהם החללית "בראשית" וסיקור מסעה לירח. מעבר לכך, ניהלה את הדוברות של תוכנית הלוויינות והחלל הישראלית, וקידמה טכנולוגיות שונות בתחומים מגוונים, החל מעולמות הטילאות, הגנה אווירית, תקשורת, ניווט, חדשנות ועוד. לפני עבודתה בתעשייה האווירית שימשה כיועצת תקשורת למשרד הביטחון, וכיהנה בתפקידי תקשורת ודוברות בחברות שטראוס וסלקום.

מנכ"ל Start-Up Nation Central, אבי חסון: "מינויה של רוזן מגיע בתקופה חשובה לסקטור החדשנות הטכנולוגית בישראל - צמיחה משמעותית בהשקעות בתחום הטכנולוגיה, עם שבירת שיא ההשקעות שעומד כעת על 20 מיליון דולר; אתגר ההון האנושי, גיוסי העובדים, והיעדר הכשרות; וכן ההזדמנויות הטמונות בהסכמי אברהם. אני מאחל לרוזן בהצלחה רבה ומברך את הצטרפותה אלינו, יחד נפעל לענות על האתגרים העומדים בפניי תעשיית הטק הישראלית בארץ ובעולם ונחזק את הכלכלה כולה".
בחודשים הקרובים ישיק ארגון Start-Up Nation Central את המכון חדש למחקר ומדיניות כלכלית אשר יתמקד בחדשנות הטכנולוגית הישראלית. עבודת המכון תתמקד בשימור וקידום סקטור החדשנות הטכנולוגית, זאת על מנת להבטיח את המשך שגשוגה הכלכלי של ישראל גם בטווח הארוך. בראש המכון יעמוד אורי גבאי.

אסתי רוזן. אלון רון,
אסתי רוזן/אלון רון

Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, ממנה את אריק הרצוג לסמנכ"ל שיווק (CMO). הרצוג, בכיר לשעבר בחברות האחסון העולמיות EMC ו- IBM, הצטרף ל-Infinidat החל מהיום (ה-20 לאוקטובר 2021) ומדווח למנכ"ל החברה פיל באלינג'ר.
בתפקידו החדש כסמנכ"ל שיווק של Infinidat, הרצוג יוביל את אסטרטגיית השיווק והמיתוג הגלובלית של החברה ואת הוצאתה לפועל. האחריות שלו כוללת שיווק מוצרים, אסטרטגיות יציאה לשוק, בניית מותגים, בניית תכניות שיווק, תקשורת אסטרטגית, ניתוח תחרות וחיזוק הקשרים עם מובילי דעה ובעלי עניין בתעשייה.

לפני שהצטרף ל-Infinidat, הרצוג היה סמנכ"ל שיווק וסגן נשיא לשותפי אחסון גלובליים ב- IBM Storage Solutions, בה היה אחראי על שיווק וניהול מוצרים ברחבי העולם עבור מערכות האחסון, אחסון מבוסס תוכנה, תשתית אחודה ושותפי אחסון גלובליים. ניסיון הניהול הבכיר של הרצוג כולל גם: סמנכ"ל שיווק וסגן נשיא בכיר לשותפויות ב- Violin Memory, ספק אחסון all-flash, וסגן נשיא בכיר לניהול מוצר ושיווק מוצר בחטיבת המערכות לארגוני אנטרפרייז ולארגונים בינוניים ( (Enterprise & Mid-range Systems Divisionב-EMC, חטיבה האחראית על משפחת פתרונות האחסון VNX, VMAX ו- VNXe.

"הידע הרחב של אריק במוצר ובשוק, ומערכות היחסים העמוקות שלו בתעשיית האחסון הארגוני הופכים אותו לנכס אדיר עבור Infinidat כסמנכ"ל השיווק שלנו", אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "עם רקורד מוכח בבנייה והצמחת צוותי שיווק בעלי ביצועים גבוהים, יכולת הוצאה לפועל מבוססת תוצאות, חיזוק מותגים והצגת מוצרים חדשים לשוק, אריק ימלא תפקיד מרכזי בהאצת המומנטום הגלובלי המתמשך שלנו בתקופה מרגשת זאת של צמיחה אדירה בחברה".

להרצוג ניסיון של יותר מ-30 שנה והצלחה מוכחת בתעשיית האחסון הארגוני, בניהול כל היבטי השיווק, ניהול המוצר והפיתוח העסקי, הן בחברות סטארט-אפ והן בחברות Fortune 500. הוא הוכר כ"משווק/סמנכ"ל השיווק של השנה" (Marketer/CMO of the Year, ינואר 2021), נבחר בין "100 המשפיעים המובילים בתחום הענן ההיברידי" (Top 100 Hybrid Cloud Influencers, מרץ 2021) ובין "100 המשפיעים המובילים בתחום ה-AI והביג דאטה" (Top 100 AI and Big Data Influencers, מרץ 2020).

"Infinidat היא כיום חברת אחסון הנתונים החדשנית ביותר בעולם, המספקת גישה מבוססת AI של 'הגדר ושכח' עם זמינות חסרת תקדים של 100%, ביצועים מעולים, המהירים יותר מחלופות ה-all-flash, פורטפוליו מורחב של פתרונות אחסון מבוססי תוכנה, ועלות בעלות כוללת נמוכה יותר", אמר אריק הרצוג, סמנכ"ל השיווק ב-Infinidat. "אני נלהב ביותר מהאפשרות להגיע לכל ארגוני האנטרפרייז ולכל ספקי השירות שייהנו מהעוצמה והגמישות של פתרונות Infinidat. עם הפתרונות הטובים ביותר מסוגם, תמיכה יוצאת דופן, שותפים בעלי מוטיבציה וחזון מרגש לעתיד, נרחיב את המותג Infinidat ונביא אותו לעמדת מנהיגות בתחום האחסון הארגוני".

אריק הרצוג. יחצ,
אריק הרצוג/יחצ

חברת Sisense, פלטפורמת AI המובילה להטמעת ניתוח דאטה, הודיעה היום על מינויים חדשים. כריסטינה אגסי, מונתה לתפקיד היועצת המשפטית ופול שוליי, מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות בינלאומיות בחברה.

שוליי, יוביל את מחלקת המכירות הגלובליות של Sisense, תוך שימוש בניסיונו הרב בבינה עסקית (BI) וטכנולוגיות SaaS. בעברו, שוליי כיהן כסמנכ"ל מכירות בינלאומיות ב- BlueJeans, שם קידם את עסקיה הגלובליים של החברה ברחבי אירופה, אסיה ויפן. קודם לכן, שולי ניהל את עסקי האנליטיקה של Oracle באנגליה, וכן שימש כסמנכ"ל הבינלאומי ב- Pentaho's באנגליה, שם הגדיל את הפעילות הגלובלית בשיעור של 500%, תוך חמש שנים בלבד.

אגסי, בעלת ניסיון של מעל לעשור בתחום המשפטי, תהיה אחראית על הפעילות המשפטית, התאימות והממשל של Sisense. בעברה, אגסי שימשה כסמנכ"לית וסגנית היועץ המשפטי ב- Zeta, חברת שיווק גלובלי של תוכנת שירות כשירות (SaaS), הובילה את תהליך ההנפקה של החברה, ניהלה מהלכי רכישות ופירוקים, פעולות בינלאומיות, עסקאות מסחריות, מימון ועוד.

"אלפי חברות החלו להשתמש בפלטפורמת Sisense Fusion בכדי להמיר את עסקיהן ומוצריהן לתובנות המונעות על ידי AI, המאפשרות לעובדים וללקוחות לקבל החלטות מבוססות נתונים", ציין אמיר אורעד, מנכ"ל Sisense. "המינויים של פול וכריסטינה מגיעים בתקופה של צמיחה ומרחיבים עוד יותר את משימתנו לסייע לעסקים להביא ערך רב יותר ללקוחותיהם.

"אני מלא מוטיבציה להצטרף לצוות Sisense ומצפה לפעול כדי להגדיל עוד יותר את עסקיה הגלובליים של החברה ולסייע ללקוחותינו לשבור מחסומים אנליטיים ולהפוך למובילי שוק", ציין שוליי. "אני נרגשת להצטרף ל- Sisense בשלב הצמיחה המשמעותי שלה", ציינה אגסי. "אני מצפה לשתף פעולה עם גורמים מובילים ברחבי החברה בכדי לסייע בהנעת החדשנות העסקית, ולייצר את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו המסתמכים על ,Sisense מתוך מטרה להניע את העסק שלהם קדימה".

כריסטינה אגסי. יחצ,
כריסטינה אגסי/יחצ
פול שוליי. יחצ,
פול שוליי/יחצ

חברת הטכנולוגיה סולוטו מודיעה על מינויו של רן בר זיק, עיתונאי הטכנולוגיה שאחראי על גילוי פרצות אבטחה רבות בשורה של חברות וארגונים בישראל, לארכיטקט תוכנה בכיר. בר זיק בן ה-44 מצטרף לסולוטו, מרכז הפיתוח התל אביבי של ענקית ה-Tech-Care האמריקאית Asurion, לאחר ששימש ב-5 השנים האחרונות כמפתח Frontend ו-Backend בכיר בחברת ורייזון מדיה, ולפני כן עבד בחברת היולייט פאקרד כמפתח Fullstack בכיר.

בר זיק נחשב לאחד מעיתונאי הטכנולוגיה המובילים בישראל, כאשר משנת 2017 שימש בר זיק ככתב בעיתון 'הארץ' (קפטן אינטרנט), ומשנת 2008 הוא פועל כבלוגר טכנולוגי מוביל (אינטרנט ישראל). בר זיק ידוע בפעילותו למען אבטחת מידע, אינטרנט חופשי ופרטיות, אשר פרסם מידע על פריצות וחולשות אבטחה בארגונים גדולים.

בין פרסומיו המרכזיים, חשיפת פרצות וחולשות שהתגלו במערכת התעודות הביומטריות במשרד הפנים, בפריצה לאתר קרנות השוטרים באמצעותה מנהלי רשת מכירת הסמים טלגראס יכלו לזהות שוטרים סמויים, וכן בפרצות וחולשות במערכת הפריימריז של הליכוד, באתר זאפ ובאתרים של עיריות חיפה ורחובות. בנוסף, בר-זיק אחראי לגילוי פרצות בחברות רב-לאומיות, בהן חשיפת הליקוי שאפשר לתוקף להפעיל מצלמה בדפדפן כרום ופרצה שאפשרה לחטוף חשבונות וואטסאפ וטלגרם.

רן בר זיק אמר עם ההודעה על מינויו: "ביני ובין סולוטו יש קשר ארוך שנים במסגרת הפעילות הרבה של החברה בקרב קהילות המתכנתים והתרומה שלה לתרבות הפיתוח בארץ. אני שמח ממש להצטרף לחברה ולאנשיה ולהצטרף לפיתוח יוצא דופן של מוצרים עם קוד יוצא דופן באיכותו. כשכותבים קוד שמשמש מיליוני משתמשים חייבים לכתוב קוד איכותי לפי הסטנדרטים החדשים ביותר שיש ואני שמח לתרום למאמץ הזה".

בועז אבידן, מנהל הפיתוח של חברת סולוטו הוסיף: "אנו שמחים על הצטרפותו של רן בר זיק לנבחרת המנצחת של סולוטו ואושריון, שמשרתת מיליוני משתמשים בעולם. רן נחשב כבר שנים רבות כאחד האנשים המובילים והמשפיעים בתעשיית הטכנולוגיה בישראל ואנו גאים שבחר להצטרף לחברה, ששמה לה למטרה לאפשר לצרכן הסופי להפיק את המירב והמיטב ולממש את הפוטנציאל המלא מכל מכשיר דיגיטלי שבידו. אין לי ספק שהצטרפותו של רן לסולוטו כארכיטקט תוכנה בכיר תהווה תרומה משמעותית להתפתחות הטכנולוגית של החברה ותוביל להמשך צמיחתה והצלחתה".

בר זיק מכהן כמרצה בחוג למדעי המחשב של הקריה האקדמית אונו. בשנת 2019 נבחר לאחד מרשימת ה-40 מעל 40 של גיקטיים. בר-זיק גם משמש מדי פעם כפרשן לענייני טכנולוגיה בתוכניות רדיו וטלוויזיה.

רן בר זיק. יחצ,
רן בר זיק/יחצ

אמיר רוזנצביג, מנכ"ל חברת HopOn העוסקת בפתרונות טכנולוגיים בתחום התחבורה, הודיע על מינויים של הדר חורי קרייזלר לתפקיד סמנכ"לית השיווק ואלעד רוטברג לתפקיד מנהל הפעילות הישראלית של החברה.

חורי קרייזלר, בעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, ותואר ראשון בממשל ודיפלומטיה מאוניברסיטת רייכמן, בעלת ניסיון רב בתחום השיווק והטכנולוגיות בשוק התחבורה בפרט. ב - 4 השנים האחרונות הייתה חורי קרייזלר סמנכ"לית השיווק בחברת Cellopark (סלופארק), שם הייתה אמונה על ניהול תקציבי השיווק, ניהול מוקדי שירות הלקוחות והמכירות וניהול המחלקה העסקית בחברה.

רוטברג, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומשפטים באוניברסיטת רייכמן, ותואר שני במנהל עסקים בתכנית רקנאטי מאוניברסיטת תל אביב, שירת כקצין בחיל האוויר במשך כ - 18 שנה. לאחר שחרורו מצה"ל ב 2014, עבד במשך שנתיים בפירמת עורכי הדין "נשיץ, ברנדס, אמיר ושות'", ולאחר מכן ב 2017, עבד במשך שנה בפירמת עורכי הדין "וקסלר, ברגמן, ושות'". בתפקידו האחרון עבד רוטברג כמנהל האופרציה בחברת "Kubiya UX".

חברת HopOn הוקמה בשנת 2013 ע"י עופר סיני ודוד מזומן. החברה מפתחת מוצרי תשלום וניהול חשבונות תחבורה במגוון אמצעי תחבורה בארץ ובחו"ל והייתה לחברה הראשונה בישראל שאפשרה תשלום דיגיטלי בתחבורה הציבורית על ידי סריקת ברקוד וטעינת כרטיסי רב-קו באמצעות אפליקציית רב פס של החברה. כיום החברה מעסיקה 70 עובדים בניהולו של המנכ"ל אמיר רוזנצביג. המהלך מגיע לאחר שבחודשים האחרונים החברה הודיעה על גיוס בסך 30 מיליון ש"ח בהנפקה פרטית שהובלה על ידי קבוצת הרכב UMI ועל רכישת חברת ECR הבריטית המשמשת את הופאון להאצת ההתרחבות הבינלאומית.

אמיר רוזנצביג, מנכ"ל HopOn: "אנו שמחים על הצטרפותם של הדר ואלעד להנהלת החברה ומאחלים להם הצלחה בתפקיד. הדר מביאה איתה ניסיון ארוך שנים בעולמות השיווק בתחום התחבורה, ואלעד בעל ניסיון תפעולי וניהולי רב. אנו בטוחים שצירופם יסייע לנו להמשיך לצמוח ולהפוך את HopOn לחברה מובילה בתחום התחבורה והניידות בישראל ובעולם".

הדר חורי קרייזלר. הדר דולן,
הדר חורי קרייזלר/הדר דולן
אלעד רוטברג. באדיבות המצולמים
אלעד רוטברג/באדיבות המצולמים

רונית לוי מגל (54) התמנתה למנהלת משאבי האנוש הרשתית של מלונות Ibis ישראל.

מלונות ibis הינם המותג האורבני המוביל ברשת Accor הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם המונה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים. לוי מגל, ממודיעין שנשואה ואמא ל 2 ילדים בוגרים, הינה בוגרת לימודי מנהל בתי מלון בכיר. רונית לוי עסקה כ-25 שנה בענף המלונאות והשנה החליטה להכנס לעולם משאבי אנוש.

רונית לוי מגל: "אני נרגשת להיכנס לתפקיד כל כך חשוב וערכי - משאבי אנוש. אחרי הרבה זמן בעולם המלונאות בתפקידים שונים, מגוונים ומעניינים החלטתי שהגיע הזמן לקפוץ למים ולעסוק בתחום שקרוב לליבי, מתוך רצון להעניק ולהעביר לעובדי הענף מהידע והנסיון שרכשתי במשך הרבה שנים. אין ספק שאנו בתקופה ייחודית ומאתגרת, וכולי צפיה לעמוד באתגרים הניצבים בפנינו בתקופה הקרובה".

רונית לוי מגל. טל פלדבוי,
רונית לוי מגל/טל פלדבוי

אופיר שניצר מונה לסמנכ"ל מכירות בחברת פורטק. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על התהליכים העסקיים של החברה, בערוצי המכירה הישירים ובערוצים העקיפים, באמצעות השותפים העסקיים. לפורטק מערכת יחסים ותיקה ומבוססת עם אינטגרטורים מובילים בשוק אבטחת התוכנה, כגון: SmartSoft - יעל תוכנה, אינטגריטי, בינת, מלמ תים, 2BSecure ועוד, ובכוונתה להעמיק שיתופי פעולה אלה וליצור שיתופי פעולה חדשים.

"אנחנו רוצים לספק את הפתרון המועדף בישראל" אומר שניצר, "ההתעניינות הרבה של לקוחות בפתרונות אבטחה וסייבר, והחשש שלהם מפני מתקפות, מגביר את הביקוש ומייצר עניין רב בפתרונות המובילים בעולם, אשר פורטק מייצגת, ובמיוחד ב- BeyondTrust, אותה אנו מפיצים בארץ בבלעדיות".

שניצר מגיע לפורטק מחברת Neway אשר נרכשה לאחרונה ע"י אברא, שם שימש כסמנכ"ל מכירות במשך 12 שנה. בהשכלתו הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

אופיר שניצר. עמי לובטון,
אופיר שניצר/עמי לובטון

חברת ATERA הישראלית המפתחת פלטפורמה לניהול, חיזוי ומניעת תקלות במערך המחשוב של ארגונים מודיעה היום על גיוסם של ליאור טורם כסמנכ"ל הכספים (CFO) ואורן אלימלך כמנהל אבטחת מידע ראשי (CISO). מינויים אלה מגיעים לאחר סבב הגיוס האחרון של החברה, בהיקף של 77 מיליון דולר, המאפשר את המשך ההתרחבות הגלובלית של ATERA באמצעות מוצרים חדשים שמבוססים על מחקר ופיתוח שעתידים לשנות את תעשיית ה- IT באמצעות טכנולוגיה מבוססת ענן.

ליאור טורם ישמש כסמנכ"ל הכספים בחברת ATERA וכמי שאחראי גם על התחום המשפטי, מערכות מידע, BI ואופרציה בחברה. הוא מצטרף לחברה כסמנכ"ל כספים מנוסה עם רקורד מוכח של למעלה מעשרים שנים בחברות ציבוריות ופרטיות מובילות בתעשיית ההיי-טק, כולל שתי הנפקות מוצלחות
ב- NASDAQ. בתפקידו החדש ב - ATERA, טורם יהיה אחראי על הפעילות הפיננסית של החברה ועבודה שוטפת מול המנכ"ל, הדירקטוריון וההנהלה על התוויה ויישום אסטרטגיות פיננסיות שיבנו את הבסיס להמשך הצמיחה של ATERA.

ליאור מצטרף ל- ATERA מVoyager Labs , שם שימש כסמנכ"ל כספים ועזר להאיץ את צמיחת החברה על ידי מיקוד מחדש של המודל העסקי ואסטרטגיית השוק של החברה. "אני שמח ונרגש להצטרף לצוות הנהדר של ATERA. אני מאמין שפוטנציאל הצמיחה של החברה והיכולת להצמיח את שוויה הם גדולים, בהתחשב ב-DNA הייחודי של עובדי החברה, הטכנולוגיה העמוקה והפריסה הגלובלית של לקוחות החברה. אני מצפה להיות חלק ממשפחת ATERA וביחד לקחת את החברה לשלב הבא", אמר טורם.

אורן אלימלך מצטרף לחברת ATERA כמנהל אבטחת המידע הראשון של החברה. אלימלך ינהל את תחום אבטחת מערכות המידע ואבטחת הסייבר, כמו גם מערכות ההגנה של החברה. אורן מביא יותר מעשרים שנות ניסיון בתעשיית אבטחת הסייבר לתפקידו החדש, לאחר ששימש בעבר כ- CISO של הבנק הדיגיטלי הראשון של אמנון שעשוע וכן גם שימש כ- CISO העולמי ב- Sapiens ומנהל אבטחת סייבר במשרד התחבורה ובטיחות בדרכים. בנוסף, אורן הוא עמית מחקר בהווה במכון הבינלאומי ללוחמה בטרור במרכז הבינתחומי בהרצליה. "איומי הסייבר שעומדים בפני חברות החריפו בשנים האחרונות ואנו רואים התקפות ושיטות חדשות כמעט על בסיס יומיומי. הדבר מדגיש את הצורך של חברות ליישם באופן מיידי אבטחה מרובדת עבור הנכסים הדיגיטליים שלהן ו- ATERA נמצאת במיקום ייחודי כדי לעשות זאת. אני נרגש להיות חלק מפתרון זה ולהתחיל כבר לעבוד על זה", אמר אלימלך.

גיל פקלמן, מנכ"ל ATERA: "אני שמח ונרגש לצרף שני אישים בכירים אלה להנהלת ATERA. אנו עושים מאמצים כבירים כדי לגייס את האנשים האיכותיים והמקצועיים ביותר בתחומם. התפיסה שלנו היא שהעובדים שלנו הם שותפים לבנייה ולפיתוח החברה, ומכאן שאנו מחפשים אנשים שאפתניים ויצירתיים נוספים שיצטרפו אלינו למשפחה".

אורן אלימלך. אטרה,
אורן אלימלך/אטרה
ליאור תורם. אטרה,
ליאור תורם/אטרה

השבוע הושקה תנועת הייטקיסטים חדשה בשם Code for Israel, שהוקמה כדי לפעול לפתרון אתגרים בוערים בחברה הישראלית בעזרת טכנולוגיה, והכל בהתנדבות מלאה. התנועה בנויה על בסיס מודל עולמי השואף לחבר אנשי הייטק לאתגרים מקומיים. את התנועה הקימה יסמין לוקץ' יזמת ההיי-טק הישראלית, המייסדת והמנכ"לית של אייקון שמעניקה ליזמים ישראלים כלים לפריצה לשוק האמריקני, וכוכבת התוכנית "הכרישים".

התנועה שיוצאת בפעילות גיוס בימים אלו וקוראת לאנשי מוצר ותוכנה להתנדב ולקחת חלק בפעילות, כבר העלתה על המסלול מעל 10 פרויקטים יחד עם גופי ממשל, מגזר שלישי ויזמים חברתיים. מודל ההשפעה של Code for Israel מתרכז באתגרים ישראליים שקשה לייצר להם מודל עסקי, בפיתוח פתרונות לצמצום הבירוקרטיה ובזרימה של ידע בין המגזרים השונים לטובת שימוש ביותר כלים טכנולוגיים בתהליך פתרון הבעיות החברתיות בישראל.

תנועת הייטקיסטים. מיטל אזולאי,
Code for Israel/מיטל אזולאי

יסמין לוקץ', מייסדת תנועת Code for Israel: "תעשיית ההיי-טק הישראלית מתבגרת ושוברת שיאים של חדשנות. בזמן שיזמים ישראלים חולמים על האקזיט, אנחנו קוראים להם להסתכל גם פנימה, לתוך הבית שלנו. את היכולות המדהימות האלו שכל העולם נהנה מהם אנחנו רוצים לרתום כדי לפתור אתגרים בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    12
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully