וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים לכבוד חשין

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 7:48

עמותת "אתגרים" הפועלת לשיקום, שילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלויות באמצעות פעילות ספורט אתגרי בטבע, קיימה בפעם החמישית את 'מרוץ אתגרים', לכבודו של שניאור חשין ז"ל שנהרג בתאונת 'פגע וברח' בשנת 2010.

בסיומו של המרוץ, שבו השתתפו כ-500 מחברי ומתנדבי העמותה, התקיים טקס מרגש בנוכחות משפחתו של שניאור וחבריו הקרובים. מנכ"ל עמותת "אתגרים", אבנר בלקנאי, העניק לרות חשין, אמו של שניאור ז"ל, גלויות מיוחדות שהכינו חברי העמותה שהתאמנו בבית שניאור-מרכז אתגרים, שהוכנו לרגל העתקתו של המתחם למקום חדש. עוד השתתפו באירוע: דנית חשין, יואל חשין, חנה פרי-זן, מנכ"ל מרכז הפועל, יורם אורנשטיין, מנהל הנציגות הישראלית של חברת הספנות MSC, נציגים ממשרד עו"ד אגמון ושות', מחברת 'אנלייט', מחברת 'נוברטיס' ונוספים.

יואל חשין, רות חשין, אבנר בלקנאי, ודנית חשין. מיכה טסלר,
יואל חשין, רות חשין, אבנר בלקנאי, ודנית חשין/מיכה טסלר

חגיגות היובל של גיגי

המסיבה המדוברת של סוף השבוע האחרון הייתה מסיבת יום הולדתו ה-50 של היזם גיגי לוי-וייס, שותף בקרן NFX .

חתן השמחה הזמין את חבריו לחגוג עימו בסוף השבוע במתחם 'סלינה רמון', שבמצפה רמון, שנסגר לרגל האירוע. המקום כולו עוצב באופן מושקע ובטוב טעם.

על הקייטרינג הופקד השף אבי רזון (ברקיז קייטרינג) החביב על חברי האלפיון ואת עמדת הדי.ג'יי אייש ליאור מילר. בין החוגגים: איל וולדמן, שירה מרגלית ואילן שילוח, דורית ושלמה קרמר ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully