וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טד טרנר מכר מניות AOL בשווי 20 מיליון דולר מספר ימים לאחר שהודיע על התפטרותו

סוכנויות הידיעות

7.2.2003 / 23:11

חלק הארי של הסכום ניתן כתרומה לארגון האו"ם במסגרת התחייבותו לתרום לארגון 100 מ' ד' בשנה במשך 10 שנים; לאחר עסקות אלה נותרו בידיו מניות בשווי 1.22 מיליארד ד'



טד טרנר, מייסד רשת החדשות CNN, מכר מניות של AOL-טיים וורנר בשווי 20 מיליון דולר מספר ימים לאחר שענקית המדיה הודיעה שטרנר פורש מתפקיד סגן היושב ראש.



טרנר, שנהג למכור בקביעות חלק ממניותיו בחברה, מכר 450 אלף מניות רגילות תמורת 11-11.26 דולר. הוא העניק גם 1.7 מיליון מניות נוספות, כחלק מהתחייבותו לתרום 100 מיליון דולר בשנה במשך 10 שנים, לתוכניות סיוע של האו"ם. טרנר הודיע לפני שבועיים על התפטרותו מהנהלת החברה כדי שיוכל להקדיש זמן רב יותר לפעילויות פילנתרופיות ותחומי עיסוק אחרים.



לאחר עסקות אלה נותרו בידי טרנר, בעל המניות הגדול ב-AOL, למעלה מ-117 מיליון מניות. ע"פ מחיר המניה בבורסה כעת שווי אחזקותיו המנייתיות כ-1.22 מיליארד דולר. טנר אמר כי הפסיד כ-7-8 מיליארד דולר כתוצאה מהנפילה החדה במניית AOL-טיים וורנר.



לפני כשבועיים הודיעה AOL על הפסד שנתי של 98.7 מיליארד דולר. למחרת נפלו מניות החברה עד 15%. המניה המשיכה לרדת גם בימים שלאחר מכן, עת מכר טרנר את המניות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully