וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג ישראל מתרחבת: פותחת חמישה סניפים חדשים

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 11:49

רשת חנויות SAMSUNG בבעלות סאני תקשורת היבואנית הרשמית מתרחבת ופותחת 5 סניפים חדשים, ומשפצת 7 סניפים נוספים בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל

רשת חנויות SAMSUNG בבעלות סאני תקשורת היבואנית הרשמית, מרחיבה את פעילותה ופותחת 5 סניפים חדשים: חנות נוספת בדיזינגוף סנטר, בגן שמואל, בביג טבריה, בדאון טאון פתח-תקווה וחנות נוספת באילת באייס מול. בנוסף משפצת בימים אלו הרשת 7 סניפים בכל רחבי הארץ. nתחילת השנה האזרחית פתחה הרשת עוד 3 סניפים בקניון בת ים, בביג אשדוד ובביג אילת.

רשת חנויות סמסונג. תובל אפנר,
סניף חדש של סמסונג/תובל אפנר

עם הצטרפות הסניפים החדשים תמנה הרשת 30 סניפים בפריסה ארצית, הנותנים מענה צרכני, שירות טכני ומעבדות תיקונים מוסמכות ע"פ התקן העולמי של סמסונג לקהל הלקוחות. החנויות גם מעוצבות על פי שפת העיצוב של חברת סמסונג העולמית.

אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת: "כמותג סלולר מוביל אנו מקדמים אסטרטגיה להיות נוכחים בכל אזור גיאוגרפי בישראל כדי לאפשר ללקוחות המעוניינים לקנות ברשת המעניקה את חווית המותג המלאה, ההתמחות הספציפית במותג SAMSUNG וכמובן את הנגישות למעבדות המורשות של המותג. כל סניף מהווה מרכז שירות מורשה הנותן לצרכנים בישראל שירות פרמיום ברמה בינלאומית, כפי שמצופה מאתנו ע"י חברת סמסונג העולמית".

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully