וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממסעדת "מגזינו" להשקעות בסטרטאפים בתחום הפוד-טק

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 12:25

חברת "ירזין סלע" שמפעילה מגוון רחב של מסעדות (ביניהן "מגזינו", "טאקאריה","קפה איטליה", "זוזוברה") ומעניקה שירותים בתחום ההסעדה לחברות בארץ ובעולם, נכנסת לראשונה לתחום הפודטק ומקימה את Food&Beyond סקיילרטור לסטארטפים

את השם "ירזין" מכירים רבים, בעיקר חובבי מסעדות שנוהגים לסעוד באחת המסעדות שמזוהות עם האחים, כמו: מגזינו, טאקאריה, זוזוברה וקפה איטליה ועוד. החברה שמנהלת את המסעדות, ירזין-סלע, שמספקת גם שירותים שונים בתחום הקולינאריה לחברות בארץ ובעולם, הודיעה על כניסה לתחום הפוד-טק.

החברה תקים מאיץ שיפתח סטרטאפים מקומיים בתחום. תהליך גיוס החברות לסקיילרייטור כבר החל, ומובל על ידי צוות מיוחד מירזין סלע מדובר על תוכנית ייחודית עבור סטרטאפים נבחרים אשר תסייע לפתח וליישם את הרעיון שלהם החל מהשלבים הראשונים ועד לחדירה לשוק וצמיחה. בהמשך, מרבית מהפיתוחים יוכלו להשתלב במסעדות הקבוצה בארץ ובעולם כחלק מהגישה החדשנית בה צועדת ירזין סלע.

החברה פעילה בחמש מדינות באירופה ובארה"ב ובכוונתה להחדיר את פעילות הסקיילרטור והסטרטאפים שבו גם לשווקים אלה.

החברות אשר יצטרפו לסקיילרייטור מובילות חזון של חדשנות בתחום המזון מכלל שרשרת הערך, החל מתחליפי חלבון, בשר וחלב, פתרונות בתחום צמצום בזבוז המזון, קיימות, רובוטיקה, תזונה בריאה ובטוחה ועוד.

את הפעילות החדשה תוביל איילת קרסו בסיוע אנשי מקצוע מובילים אשר יתרמו מניסיונם ביניהם תמר יסעור וערן גפן.

אילת קרסו. כפיר זיו,
איילת קרסו. תוביל את המיזם/כפיר זיו

אילת קרסו מובילת המיזם מסרה: "אנו נרגשים מהיצע הסטרטאפים תוצרת כחול לבן אשר שואפים לייצר אימפקט משמעותי באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וחדשנות ושמחים לעזור לתעשיית הפוד טק לצמוח ולייצר אימפקט גלובאלי בשוק באמצעות הצוות, הידע, הניסיון והפלטפורמות שבפנינו".

יובל סלע מנכ"ל החברה מסר כי "ירזין סלע צועדת בקדמת הטכנולוגיה ומובילה מדיניות של קיימות בתחום ההסעדה ומתוך כך שמחה לשתף פעולה עם סטרטאפים ויזמים אשר מונעים מהרצון להביא חידושים לתעשייה זו על מנת לייצר אימפקט משמעותי לעולם".

כלל הפעילות של "ירזין סלע" מבוססת על הDNA- הייחודי של החברה- המורכב ממשפחתיות, שירות בהתאמה אישית ושיטות חדשניות מתקדמות הנשענות על עשרות שנות הניסיון בתחום. הצוות של "ירזין סלע" כולל את השפים המובילים ומומחים קולינריים אשר יחד מרכיבים תפריטים ייחודיים המשלבים את המגמות והטרנדים החדשניים בתחום האוכל לצד תזונה נכונה ומאוזנת, ובהתאמה אישית לתרבות הארגונית של החברה. את החברה מובילים האחים יורם וארי ירזין לצד המנכ"ל יובל סלע.

יובל סלע. ליאור ניר,
יובל סלע, מנכ"ל ירזין-סלע/ליאור ניר

חברת "ירזין סלע" הינה חברת שירותי הסעדה יוקרתית המעניקה שירותי High-end בתחום ההסעדה לחברות ולסטארטפים מובילים בארץ ובעולם. ל"ירזין סלע", המפעילה מגוון רחב של מסעדות, ביניהן "מגזינו", "טאקאריה","קפה איטליה", "זוזוברה" ועוד, למעלה מ-30 שנות ניסיון בענף המסעדנות ויותר מ-10 שנים בתחום ההסעדה, המאפשרות לה להעניק לחברות חוויה קולינרית של 360 מעלות, החל מאפיון והפעלה של מטבחונים, דרך מסעדות פנימיות, ארועים ומגשי ארוח וארועי פופ-אפ מגוונים וחדשניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully