וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הקורונה: deel גייסה 425 מיליון דולר, שווה 5.5 מיליארד

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 16:07

החברה שאין לה משרדים ושעד לשנת 2021 העסיקה פחות ממאה עובדים, היא פלטפורמה שמתאמת בין מעסיקים לעובדים-מרחוק: מיצירת חוזים מתואמים, דרך מערכות תשלומים במעל 120 מטבעות שונים. היא פועלת ב-150 מדינות מסביב לעולם ועבדיה מפוזרים על פני 47 מדינות שונות

כשמדברים על חברות שהמגבלות שכפה עלינו נגיף הקורונה, עשו להן רק טוב, מתכוונים בדיוק לזה: חברת deel שפיתחה פלטפורמה המאפשרת להעסיק עובדים שכירים ופרילאנסים ב-150 מדינות ברחבי העולם מודיעה על גיוס של 425 מיליון דולר בסבב D לפי שווי של 5.5 מיליארד דולר, שווי שמחזק את מעמדה של deel כסטרטאפ בעל השווי הגדול בעולם בתחומי ההעסקה והתשלומים לעובדים גלובליים ועובדים מרחוק. סך גיוסי החברה עד היום עומד על למעלה מ-630 מיליון דולר.

הגיוס הנוכחי הובל ע"י קרן ההשקעות Coatue והשתתפו בו משקיעים קיימים וחדשים, ביניהם הקרנות Altimeter Capital, Andreessen Horowitz, Neo, Spark Capital, Greenbay Ventures וקרן YC Continuity. בנוסף, בסבב הנוכחי השתתפו למעלה מ-40 מנכ"לים ופאונדרים של חברות מובילות ברחבי העולם.

ההשקעה ב-deel היא אחת ההשקעות הגדולות בחברות פרטיות שביצעה Coatue עד כה.
הקרן הניו-יורקית, אשר מנהלת מעל 45 מיליארד דולר, משקיעה הן בחברות פרטיות והן בחברות ציבוריות, ושמה דגש על השקעות בחברות פינטק וחברות העוסקות בעתיד עולם העבודה.

היות שתחום העבודה מרחוק צומח בשיעור יוצא דופן בשנים האחרונות, הביקוש לפתרונות המאפשרים להתגבר על אתגרי רגולציה, שכר ותשלומים, גובר בכל רחבי העולם. בין השאר Coatue השקיעה בחברות כמו בייטדאנס (טיק-טוק), ספוטיפיי (Spotify), ענקית התשלומים Ant מסין, שופיפיי (Shopify), סנאפצ'אט, Databricks ו-Instacart.

אלכס בואזיז. deel,
אלכס בואזיז, בתוך כשנתיים החברה שהקים שווה כבר 5.5 מיליארד דולר/deel

רכשה את הסטרטאפ הישראלי ZeitGold

הסבב הנוכחי ישמש להשקת מוצרי תשלומים בינלאומיים חדשים, אוטומציה של שכר בינלאומי על פני מספר יישויות עסקיות של הלקוחות, פיתוח ממשקי API ליצירת חוזי העסקה היישר ממערכות גיוס וניהול עובדים, וכן להמשך הצמיחה בגיוס עובדים חדשים לשורות החברה. בנוסף נמסר כי בכוונת החברה להמשיך לנצל את כספי הגיוס לרכישות של חברות בתחום על מנת לייעל ולהרחיב את יכולות החברה, כפי שרכשה לפני מספר חודשים את הסטרטאפ הישראלי ZeitGold.

"הדרך שבה אנשים עובדים משתנה מהיסוד, ומודלי העבודה שהיו מקובלים לפני הקורונה לא יחזרו חזרה בעתיד הנראה לעין.", אמר המנכ"ל והמייסד-שותף של deel, אלכס בואזיז. "הקמנו את deel כי אנחנו מאמינים שבירוקרטיה הקשורה בשכר ותשלומים לא צריכה למנוע מעסקים לבנות צוותים בינלאומיים שחברות חייבות היום כדי להצליח.

כעת, עם שווי של 5.5 מיליארד דולר אנחנו מבססים את מעמדנו כחברה המובילה בתחום העבודה מרחוק כדי להמשיך לחדש ולשנות את הדרך בה חברות מגייסות צוותים בינלאומיים. החזון שלנו הוא להיות הפתרון הטוב בעולם לחברות ולעובדים גלובאליים".

"אנחנו עוקבים אחרי deel מ-2020 והתרשמנו עמוקות מהחזון של אלכס ו-שואו המייסדים" אומר ראול קישור, שותף מנהל בכיר מ-Coatue. "ככל שלמדנו יותר על מה ש-deel עושים התלהבנו יותר ויותר מקצב הצמיחה יוצא הדופן שהחברה מציגה, אני באמת מאמין שמה שאנחנו רואים רק שם זה רק את הפתיח של מיצוי מלוא היכולות של הצוות של deel".

שואו וואנג. deel,
שואו וואנג, שותפה-מייסדת ב-deel. גייסו עוד 425 מיליון דולר/deel

deel, אשר הוקמה בסוף 2019 על ידי אלכס בואזיז ושואו וואנג מפשטת לחברות את כל תהליכי ההעסקה והניהול של עובדים ופרילאנסים ברחבי העולם. בדיל פיתחו פלטפורמת 'שירות עצמי' שמטפלת בכל ההיבטים של העסקת עובדים מרחוק - החל מיצירת חוזים מותאמים, ניהול בצד ה-HR וההטבות לעובדים, יצירת תלושי שכר ואת התשלום עצמו.

הפלטפורמה מתאימה את חוזי ההעסקה וחשבות השכר לרגולציה המקומית ב-150 מדינות על-ידי שותפויות עם מעל 250 משרדי עו"ד ורו"ח מובילים מכל העולם. ל-deel יש תשתית תשלומים עצמאית המאפשר מגוון אמצעי תשלום לעובדים וספקים במעל 120 מטבעות, תוך התממשקות לתוכנות הפיננסיות של הלקוחות.

לחברה מעל 4,500 לקוחות משלמים, ביניהם: Shopify, Coinbase, Intercom, Dropbox, Airtable, Brex.

דיל מעסיקה 400 עובדים (מתוכם כ-30 בישראל), 320 מהם הצטרפו רק מתחילת 2021. החברה דוגלת במודל עבודה מבוזר (fully distributed team) ולכן לחברה אין משרדים כלל ועובדיה, אשר עובדים מרחוק, פרוסים על פני 47 מדינות שונות. עובדי החברה עצמם מועסקים ומקבלים משכורת על גבי הפלטפורמה של Deel.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully