וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מחצי מיליארד דולר תמורת 49% מפרויקט "מאווריק"

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 10:01

ערן פולק ו- HAP INVESTMENTS, מציגים מכירת ענק של פרויקט נדל"ן בניו יורק. היזם: "שמח מאוד על כך שגם על רקע התקופה המורכבת בענף הבנייה המקומי בניו יורק לאורך משבר הקורונה, הצלחנו למצות את הפוטנציאל הגלום בפרויקט"

חברת ההשקעות בנדל"ן HAP INVESTMENTS של איש העסקים הישראלי ערן פולק, שבסיסה בניו יורק, מכרה את חלקה (49%) בפרויקט המגורים ה- MAVERICK לענקית הבנייה היפנית DAIWA HOUSE Group לפי שווי של 506 מיליון דולר.

ערן פולק, מנכ"ל HAP INVESTMENTS: "אני שמח מאוד על כך שגם על רקע התקופה המורכבת בענף הבנייה המקומי בניו יורק לאורך משבר הקורונה, הצלחנו למצות את הפוטנציאל הגלום בפרויקט המשותף שלנו עם Daiwa House Group בלב ליבה של העיר ולהשיא ערך רב ל- HAP INVESTMENTS ולמשקיעים.

אני סמוך ובטוח כי עסקה זו משקפת את הביקושים האדירים לנדל"ן איכותי בניו יורק ומצפה לעסקאות משמעותיות נוספות בעת הקרובה. שמחתי לעבוד יחד עם Daiwa House Group ולסייע להם לממש את מלוא פוטניצאל השקעתם".

מאווריק נדל"ן ניו יורק. יח"צ,
"המווריק" בניו יורק, 506 מיליון דולר ל-49%/יח"צ

The Maverick, שנמצא ב-215 ו-225 West 28th St. בלב ניו יורק, הוא מתחם מגורים בעירוב שימושים הכולל שני בניינים בני 20 קומות כל אחד עם היצע כולל של שירותי יוקרה לרבות מתחמי טיפולי wellness וספא.

הפרויקט משתרע על פני כ-95.25 דונם עם תמהיל של 87 דירות 2-5 חדרים ו-112 יחידות דיור להשכרה, כאשר כל דירה מדגישה את נופי העיר ומציעה עיצובים חדשניים עם גימורים איכותיים ביניהם ארונות מעץ אלון לבן, דלפקי שיש וחבילת אביזרי Miele מובנים. הדיירים נהנים גם מגישה לבריכת שחייה באורך 18 מ', חדר יוגה וחדר כושר חדשני עם סאונה וחדר אדים.

מפלס הגג מאובזר בגריל ותנור פיצות, וכן חדר משחקים המציע לדיירים מרחב חברתי נוח לילדים ולהוריהם כאחד. עם מיקום מושלם בשכונת צ'לסי במנהטן, המבנה הגמור קרוב לכל היופי שמציעה העיר ניו יורק.

ערן פולק, מנכ"ל HAP השקעות. יח"צ,
ערן פולק, מנכ"ל HAP Investments, שמח על ההצלחה דווקא בתקופה המורכבת שעוברת על שוק הנדל"ן בניו יורק/יח"צ

HAP Investments היא קבוצת השקעות נדל"ן המבוססת בניו יורק אשר מתמחה בייזום נכסי מגורים ומסחר. HAP עובדת עם משקיעים פרטיים ליצירת הזדמנויות השקעה רווחיות בעלות סיכויים חזקים לרווחים ארוכי טווח. בהובלת ערן פולק, צוות HAP כולל קבוצת אנשי עסקים מיומנים ביניהם אמיר חסיד וניר אמזל, בעלי ניסיון עולמי נרחב בשוקי הנדל"ן, פיתוח הנכסים, המימון והמשפטים. לפרטים נוספים, בקרו באתר.

ערן פולק, מנכ"ל HAP Investments הוא יזם ואיש עסקים ישראלי הפועל בניו יורק. ערן מנהל את משרדי החברה בניו יורק, 10 פרויקטים של חברת HAP במנהטן, ופרויקט אחד בניו ג'רזי. ערן היה מהיזמים הראשונים שזיהו את הפוטנציאל של שכונת נווה צדק בתל אביב והיה שותף ביזמות וניהול פרויקטים נוספים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully