וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקושי שיא לאג"ח מזרחי-טפחות, יגייס כ-3.6 מיליארד שקל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 12:53

רצו לגייס 2 מיליארד שקל, יגייסו 3.6 מיליארד שקל: ביקושי שיא של קרוב ל-5 מיליארד שקל מצד המוסדיים להנפקת האג"ח של הבנק, גרמו למזרחי-טפחות כמעט להכפיל את הסכום שיגוייס בפועל. מדובר בסדרת אגרות חוב לפירעון בתוך 7 שנים

הצלחה מרשימה להנפקת האג"ח של מזרחי-טפחות: עם סיום השלב המוסדי בהנפקה, שבה התכוון הבנק לגייס סכום של כ-2 מיליארדשקל. על רקע ביקושי שיא של קרוב ל-5 מיליארד שקל ותנאי השוק האטרקטיביים, החליט הבנק להגדיל את סכום הגיוס ולהעמידו על כ-3.6 מיליארד שקל.

בהנפקה הוצעו אגרות חוב של הבנק מסדרה חדשה - סדרה 62. מדובר באג"ח צמודות למדד המחירים לצרכן, לתקופת פירעון של 7 שנים.

ההתעניינות הערה שאפיינה את השלב המוסדי, הגיעה משורה ארוכה של גורמים בשוק ההון. לאור הביקושים חסרי התקדים וסביבת המחירים הנמוכה יחסית - מרווח של כ-0.7% מעל אג"ח ממשלתי מקביל, החליט הבנק להגדיל את סכום הגיוס מכ-2 מיליארד שקל לכ-3.6 מיליארד שקל.

משה לארי מנכ"ל מזרחי טפחות. דוברות מזרחי טפחות,
משה לארי, מנכ"ל מזרחי-טפחות/דוברות מזרחי טפחות

"עדות לאמון הגבוה ממנו נהנה הבנק"

מנכ"ל הבנק משה לארי אמר, כי "ביקושי השיא וההצלחה המרשימה של ההנפקה, מעידים על האמון הרב ממנו נהנה מזרחי-טפחות בשוק ההון, ועל הנגישות הרבה שיש לבנק למקורות מימון, זמינים וזולים יחסית, לצרכיו המגוונים".

יצוין, שברבעון הראשון של השנה ביצע הבנק הנפקה נוספת - הנפקה בינלאומית ראשונה שלו, שבמהלכה גייס 600 מיליון דולר באג"ח מסוג קוקו ((CoCo, מגורמים מוסדיים מארה"ב, אירופה ואסיה.

את ההנפקה הנוכחית הובילו רוסאריו קפיטל ואפסילון חיתום והנפקות, והיא בוצעה באמצעות מזרחי טפחות חברה להנפקות בע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully