וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מתיחת פנים לרשת הביוטי

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 15:04

וגם: מותג בריטי חדש נוחת בדיוטי פרי, קולקציות ירוקות, חודש שכולו המבורגרים וטעמי גלידה חדשים

אפריל מתחדשת

אפריל. יח"צ,
אפריל/יח"צ

רשת הביוטי אפריל מתחדשת עם השקת חנות בקניון עופר ברחובות וחנות בקניון השרון בנתניה. החנויות חודשו בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקלים.

הסניפים מתמקדים בקטגורית בשמי נישה ייחודים אשר אפריל מובילה כבר למעלה מעשור, לצד מותגי הבישום, איפור וטיפוח מובילים כולל מותגים בלעדיים כמו: הרמס, איב סאן לורן, קארבן, סטנדל, ז'אן פיובר, ומותגי בוטיק בבישום כמו: פרפיום דה מארלי, אניטיו, בונד נו. 9, קלין, טוקה ועוד.

אפריל. יח"צ חו"ל,
אפריל/יח"צ חו"ל

בנוסף להתרחבות, חוגגים ברשת שינוי עיצובי ומיתוג מחדש בהשראת חנויות בוטיק מובילות בעולם, שיבוא לידי ביטוי בריהוט בהיר, ופרידה מצבעי השחור-לבן שהיו מזוהים עם הרשת. הסניפים ישתרעו על שטח של 100-120 מ"ר. לרשת אפריל יש 43 סניפים בפריסה ארצית ואתר איקומרס. כמותג מוביל בעולם היופי, הרשת שמה לה למטרה, להעניק חוויית שירות ייחודית ללקוחות בסניפים, הן בעזרת ידע מקצועי של יועצות הרשת והן בעזרת חלוקת בקבוקוני התנסות.

הפוקוס של הסניפים החדשים הוא תחום בשמי הנישה - קטגוריה שתפסה תאוצה בעולם, והרשת מובילה לאחר שזיהתה את הפוטנציאל הייחודי לפני למעלה מעשור, ובכל שנה משיקים מותגים בלעדיים שניתן למצוא רק בסניפי הרשת וכמו גם נראות הקטגוריה בתצוגה בחנויות החדשות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
seperator

יוקרה אנגלית בישראל

מולטון בראון. יח"צ חו"ל,
מולטון בראון/יח"צ חו"ל

MOLTON BROWN, המותג האייקוני הבריטי שחוגג 50 שנים, נוחת בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. מותג היוקרה המתמחה בבישום ובמוצרי טיפוח לגוף איכותיים בניחוחות ייחודיים, משמש מזה עשרות שנים כספק הרשמי של ארמון באקינגהם ושל מלונות 5 כוכבים בעולם, וכעת בזכות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, גם באמבטיה שלכם.

את מותג מולטון בראון הקימו ב-1971 קרוליין בורשטיין ומייקל קוליס, כסלון לעיצוב שיער בשכונת מייפייר היוקרתית בלונדון. הסלון יצר מהפיכה כשהתמחה בעיצוב שיער טבעי ללא צבעים. את מוצרי הטיפוח לשיער, רקחו במקום ממוצרים טבעיים בלבד, חלקם מגינת ביתה הכפרי של קרוליין.

שנתיים אחרי, הוקמה החנות הראשונה של המותג אשר הציגה את מוצרי הטיפוח של מולטון בראון שכללו גם מוצרי טיפוח לגוף, לקהל הרחב, ובהמשך גם בשמים וסדרת מוצרים לבית. האריזות העגלגלות והאייקוניות, שנולדו אז, משמשות את המותג עד היום כסמל סטטוס ליוקרה.

מולטון בראון. יח"צ,
מולטון בראון/יח"צ

סוד ההצלחה הוא באיכות ובמבחר הניחוחות, המתבססים על תמציות של מרכיבים יוצאי דופן שמקורם בפרחים ובפירות. את הריחות לסדרות השונות רוקחים טובי האפים בעולם בהשראת הטבע האנגלי, כשניחוח התפוז ברגמונט נחשב עד היום לריח הפופולארי של המותג, אליו הצטרפו במהלך השנים הרובארב וורדים מיורקשייר, פלפל שחור וג'ינג'ר- כולם גודלו בטבע האנגלי.

המותג ידידותי לסביבה, כל המוצרים מיוצרים מ- 100% חומרים טבעיים ולא נוסו על בעלי חיים. בין קטגוריות המוצרים: בשמים-למותג סדרת בשמי יוניסקס המיוצרים ע"י טובי "האפים" עם מגוון של 8 בשמים, תחליבי רחצה, סבוני ידיים - מהמוצרים הראשונים של מולטון בראון, קרמי ידיים, מוצרים מוקטנים לנסיעות.

seperator

אופנה מתחשבת

ריזרבד. אסף לוי,
ריזרבד/אסף לוי

ברוח איכות הסביבה מותג האופנה הפולני ריזרבד משיק את קולקציית סתיו חורף 2021/22 לנשים DRESSING UP TOWARD FREEDOM & LOVE עם פריטים המשקפים את רוח הזמן, בגדים המתאימים לבית ובחוץ.

בין הקולקציות: EcoAware - קו Eco Aware שמצויין בתווית ייחודית על גבי הפריטים הוא חלק מאסטרטגיה רחבה שהוצגה על ידי Reserved התומכת בפיתוח בר-קיימא. המותג מתחייב שמפעלי הג'ינס יטמיעו תקנים איכותיים ואקולוגיים להפחתת מים וצריכת אנרגיה בתהליך עיבוד הבדים וייצור ג'ינס ויגובה על ידי תוכנית הייצור האקולוגית לשימוש חומרים ידידותיים יותר לסביבה. המותג עובד בקדחתנות על שיטות לייצור בגדים ואביזרים אקולוגיים על ידי יישום פתרונות טכנולוגיים חדשניים המבוססים, בין היתר, על שימוש בפסולת צרכנית כמו בקבוקי פלסטיק, ייצור תוך חשיבה על מחזור ייצור סגור, צמצום צריכת מים, אנרגיה והפחתת פליטת גזי הפחמן.

הקולקציה הירוקה עושה שימוש בכותנה אורגנית הגדלה בתהליך שמסייע בשמירה על פוריות הקרקע ומגן על המגוון הביולוגי, זרעי הכותנה הם טבעיים ואין שימוש בזרעים מהונדסים גנטית. היבול נבצר על פי המחזור הטבעי שלו, ללא גירוי גדילה או האצה מלאכותית. בנוסף יש שימוש כמו גם בפוליאסטר ממוחזר, ויסקוזה אקולוגית מעץ אקליפטוס, אשור (אלון) ואשוח, סיבי הטנסל (™)Lyocell-Tencel, בד היפואלרגני ורך למגע המיוצר מחוטים המופקים מעיסת עץ ועוד.

IN BETWEEN - קולקציה שהיא אוסף המתמקד במציאות שהשתנתה עם הצורך והרצון ללבוש פנאי המתאים גם לעבודה והגבול בין זמן העבודה לשעות הפנאי הטשטש.

Athleisure - קולקציה המשקפת את השינוי הדינאמי בעולם בו רבים עושים ספורט אתגרי בטבע,

ריזרבד. אסף לוי,
ריזרבד/אסף לוי

קולקציות נוספות הן Mix and Match Streetwear., AUTUMNCOTTAGE, SENSUAL NORMCORE, NEWHYBRID, DRESS UP ROMANTIC, SEDUCTIVECOMFORT.

מותג האופנה RESERVED נמצא בבעלות קבוצת LPP המחזיקה 1,800 סניפים ברחבי העולם, ונחשב למותג אופנה מוביל באירופה. ריזרבד בישראל מציע קולקציות קפסולה ייחודיות וליין המתחדש בכל שבוע עם פריטים חדשים ועיצובים מעודכנים.

seperator

הטבעונית היצירתית

וניליה. דניאל לילה,
וניליה/דניאל לילה

לרגל יום הטבעונות הבינלאומי שיחול ב-1 לנובמבר, רשת הגלידריות "וניליה" משיקה גלידות טבעוניות בטעמים מיוחדים. ביניהם: באונטי - גלידה המבוססת על החטיף האהוב עם חלב קוקוס עשיר, קוקוס אמיתי ושבבי שוקולד מריר מ-70% מוצקי קקאו; בננה שוקולד וחמאת בוטנים עם שוקולד מריר איכותי, מחית בננה וחמאת בוטנים טבעית; עוגיות לוטוס קרם ושקדים עם שברי עוגיות לוטוס, קרם לוטוס וחמאת שקדים עשירה, בין טעמי הסורבה: אשכולית קמפרי - סורבה אשכולית מובחרת בשילוב משקה אלכוהולי - קמפרי (הגרסה הטבעונית); תות, ליים אננס, מנגו, שוקולד ופסיפלורה.

הטבעונות שהפכה לרבים כדרך חיים, צוברת בשנים האחרונות מודעות ותאוצה. רשת "וניליה" נרתמה למגמה במטרה לתת מענה מגוון לקהל זה עם גלידות איכותיות עם תוספות עשירות ללא התפשרות על טעם ואיכות. הגלידות מיוצרות על בסיס סויה/ שקדים/ קוקוס, איכותיות טריות תוך שימוש ברכיבים טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל ללא חומרים משמרים. ניתן להשיג ב-19 סניפים רשת "וניליה" ברחבי הארץ.

seperator

מותגים טעימים

יום ההמבורגר. אנטולי מיכאלו,
חודש ההמבורגרים/אנטולי מיכאלו

במסגרת חודש ההמבורגרים הרביעי וביוזמת קוקה קולה, יגישו מעל 200 מסעדות ושפים מהטובים בישראל למשך חודש אחד מנות בורגר-ספיישל ייחודיות לצד משקאות קוקה-קולה קלאסי, דיאט וזירו. בין המתגייסים פיצריות, מסעדות דגים, שיפודיות ועוד - מסעדות שאינן מגישות מנות המבורגר בשגרה, אך משתתפות בחודש ההמבורגרים ויצרו מנות מיוחדות עבור הפרויקט.

המנות המיוחדות יוגשו כארוחה (ומשלוחים בהתאם לפעילות המסעדה) בלעדי לחודש הפעילות. המחיר לקומבו יהיה החל מ-55 שקל.

seperator

טונה וקיימות

VUNA. סטודיו אסם,
VUNA/סטודיו אסם

מגמת מציאת תחליפי מזון מהחי, הביא את צוות הפיתוח הישראלי של אסם-נסטלה לפתח טונה מהצומח שתיוצר בישראל ותשווק בשווקים רבים בעולם. הפיתוח החדשני ימותג תחת השם VUNA והוא עשוי מחלבון מהצומח (חלבון סויה וחלבון אפונה) ובטעם דל טונה, עסיסי ובמרקם של טונה. הערכים התזונתיים של VUNA דומים לאלו של הטונה, והוא מהווה מקור חשוב לחלבון עבור מי שמעדיפים להפחית או להימנע מצריכת חלבון מהחי. בשלב ראשון, המוצר ישווק בישראל בשוק המקצועי (מסעדות, בתי קפה ועוד), ובהמשך ישווק לצרכן הפרטי.

שוק הטונה בישראל נאמד בכ- 700 מיליוני שקל. כמיליון מנות עם טונה מוזמנות בכל שנה במסעדות, כאשר המנה הפופולארית ביותר היא סלט טונה. עד כה, לכ-3 מיליון אנשים בישראל המעידים על עצמם כחצימחונים לא היה תחליף ראוי לדג הפופולרי ביותר בישראל.

המוצר יושק בשלב ראשון במסעדות של רשת לנדוור שתהיה הראשונה להגיש שלוש מנות פופולריות עם VUNA: כריך VUNA עם אבוקדו ולימון כבוש, סלט ניסואז טבעוני וממרח VUNA בארוחת הבוקר הטבעונית של הרשת.

מחקרים מצביעים כי מספר הדגים בים פוחת, וככל שאוכלוסיית כדור הארץ גדלה ומשאבי הטבע הולכים ומתמעטים, נוצר לחץ גדול יותר על האוקיינוסים. כיום, אדם ממוצע אוכל פי שניים יותר דגים בשנה, לעומת אדם ממוצע לפני 50 שנים. בעשור האחרון בלבד נרשמה ירידה של 25% בשלל הדיג בים התיכון. הירידה הניכרת בכמות ובאיכות הדיג בים התיכון, וגם בישראל, היא תוצאה של הידלדלות הדגה ולא של ירידה במאמץ הדיג. האו"ם מעריך ש-11 מתוך 15 אזורי המדגה העיקריים בעולם, ו-69% מזני הדגים המסחריים, נמצאים במגמת הידלדלות. מאמר שפורסם באפריל 2021 בכתב העת Nature, ,מצא כי רשתות הדיג הגדולות פוגעות בקרקע הים שאותו הן "חורשות", ובכך משחררות פחמן שהיה אצור בקרקעית הים, וגורמות לפליטת גזי חממה בהיקף השווה לזה של כלל התעבורה האווירית הגלובלית - 1 ג'יגה-טון פחמן בכל שנה. שחרור הפחמן למים מגביר את תהליך עליית החומציות של הים, פוגע בחי ובצומח בימים ובאוקיינוסים ומחמיר את שינויי האקלים.

מבחינת אסם נסטלה מדובר בנקודת ציון משמעותית בחזון התזונתי שהחל עם הקמת 'טבעול' לפני 36 שנה, בחברה מודעים למגמת הצמחונות והטבעונות ומובילים פיתוח מגוון פתרונות טעימים ומזינים, המבוססים על ירקות וקטניות, עשירים בחלבון ומכילים רכיבים איכותיים המהווים תחליף למנה בשרית ומקור לברזל ול-B12. הצוות הישראלי עסק בפיתוח במשך שנתיים, והצליח להביא לשוק תוצאה פורצת דרך שממשיכה את מסורת החדשנות שהחלה בטבעול ושינתה את הרגלי הצריכה בעולם, העובדה שמדינות רבות כבר הזמינו את המוצר מעידה על חשיבותו ואיכותו.

seperator

ארוכים ופריכים

שקדי מרק ארוכים. סטודיו אסם,
שקדי מרק מקלונים/סטודיו אסם

מפנטזים על צלחת מרק חם עם שקדי מרק? במטרה לגוון את החוויה ולחדש את המרק שהצרכן הישראלי אוהב, מותג אסם-נסטלה משיק לקראת החורף מהדורה מיוחדת של שקדי מרק מקלונים ארוכים וקראנצ'ים. קטגוריית שקדי המרק בישראל נמצאת בצמיחה מתמדת כאשר רק ב-2020, גדל השוק ב-8%.

שקדי המרק ארוכים ופריכים יותר, ומתאימים כתוספת לכל סוג מרק או כנשנוש. המוצר אינו מסומן, הוא מכיל רכיבים טבעיים בלבד ללא צבע מאכל וללא חומר משמר. המהדורה המיוחדת מושקת בעקבות האהדה לה זכו מהדורות מיוחדות של שקדי מרק בכל חורף.

seperator

מוסיפים טעם לחיים

מלח פלוס. מלח הארץ,
מלח פלוס/מלח הארץ

מותג "מלח הארץ" משיק קטגוריה חדשה בתחום המלחים ומשגר למדפים 'מלח+', - סדרת מלחיות חדשה המכילה לראשונה תערובת מלח ים ומגוון תבלינים לשימוש יומיומי לשדרוג כל מנה ותבשיל. השקת 'מלח+' נולדה מהכרות מעמיקה עם הצרכנים בארץ המחפשים פתרונות נוחים וקלים לשדרוג מנות יומיומיות המככבות בכל מטבח בישראל.

הסדרה החדשה מציעה 3 תערובות מלח ים ותבלינים- 'מלח+ שום', 'מלח+ בצל' ו'מלח+ פפריקה', המלחים הם ללא מונוסדיום גלוטומט, ללא חומר משמר וללא תוספת סוכר. התערובות מתאימות לתיבול מרקים, פסטות, סלטים, פתיתים ותבשילים אחרים.

seperator

משאיות אמנותיות

ART ON THE ROAD. טל בדרק,
ART ON THE ROAD/טל בדרק

בימים אלו מושק פרויקט אמנות ייחודי בשם ART ON THE ROAD - 'אמנות בדרכים, במסגרתו התבקשו אמנים מובילים, לצאת מהסטודיו הפרטי, לשנות את המצע ליצירתם ואת אופן עבודתם ולצייר על-גבי משאיות של חברת פליינג קרגו.

התוצאה היא מוזיאון נייד המנגיש את האמנות לציבור הרחב, ומעשיר את המרחב בו אנו חיים. מידי כמה שבועות מתווספת לאוסף האמנות על גלגלים משאית חדשה. כל יצירה הינה יצירה מקורית המשקפת סגנונות, מוטיבים שונים טכניקות מגוונות על פי בחירת האמן, ומתאפשר מגוון יצירות מפתיע ומרתק.

התוצאה היא אוסף אמנות בתנועה המאפשר לאנשים הנוסעים בדרכים, להיות שותפים כצופים חולפים ביצירות אמנות מקוריות שציירו אמנים ישראלים מובילים המציגים בדרך-כלל בחללים מוזיאליים.

יוזמת הפרויקט היא אוצרת האמנות רונית רייק, אשר בוחרת את האמנים בקפידה ובעבודה משותפת מאפשרת ליוצרים וליוצרות מכלל המגזרים, ליצור אמנות על-גבי דפנות המשאית - פתרון מקורי בתקופת הקורונה בה לא בא לנו להצטופף בחללים סגורים.

הפרויקט נעשה בשיתוף חברת פליינג קרגו, אשר נענתה לאתגר ותרמה, מימנה ותמכה ברעיון ואפשרה לאמנים לצייר ישירות יצירות אמנות מקוריות על-גבי משאיות החברה. כיום ניתן למצוא בכבישי הארץ כ- 10 משאיות של אמנים שונים, ועד סוף השנה הנוכחית יתווספו עוד כ-10 משאיות לפרויקט.

seperator

מקסימוב ממקסמת

יפה מקסימוב. חיים ארז,
יפה מקסימוב/חיים ארז

בראשון לציון נפתח קומפלקס ביוטי טק של יפה מקסימוב לטיפולי עור מתקדמים בהשקעה של מיליון שקל. הקומפלקס החדשני והחוויתי משלב טיפולים טכנולוגיים וטיפולים מסורתיים לכל מצבי עור (פיגמנטציה, אקנה, צלקות אקנה, הסרת שיער פנים, הצערת העור ואנטי אייג'ינג כולל הזרקות וטיפולים מיוחדים).

הקומפלקס משתרע על שטח של 240 מ"ר וכולל 2 קומות: קומת "סקין לאונג'" לטיפול מהיר ומדויק באמצעות טכנולוגיות, וקומת "מדיקל קליניק" המתמקדת בטיפולים רפואיים ואסתטיים, טיפולי הזרקות ואנטי אייג'ינג בטכנולוגיות הרפואיות . הקומפלקס מצטרף למתחם הביוטי בשטח כולל של 600 מ"ר המציע גם טיפולי הסרת שיער פנים בשיטת YMAX והסרת שיער גוף בלייזר.

מקסימוב, שהפכה למותג, החלה בקליניקה קטנה בעליית גג בחולון בשנות ה-90 , והתפתחה לרשת קליניקות בישראל עם טכנולוגיות ביוטי-טק מובילות וטיפולים חדשניים למגוון מטרות.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully