וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקות מתוקות מבית המותג פילסברי: לראשונה גם תערובת ללא גלוטן

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 18:28

פילסברי, מותג מוביל בתחום האפייה, מייצר אווירה ביתית חורפית ומתוקה עם מוצרים חדשים: תערובת להכנת עוגיות שוקולד צ'יפס, תערובת מאפינס שוקולד עם שבבי שוקולד ולראשונה בישראל גם תערובת מהירה להכנת בראוניז ללא גלוטן

Pillsbury, המותג המוביל בתחום האפייה בעולם, משיק בישראל, תערובת בראוניז שוקולד ללא גלוטן עם מעט מרכיבים, להכנה מהירה, בטעם שוקולדי עשיר ומתאים כבסיס לכל שדרוג נלווה.

מדף מוצרי המזון ללא גלוטן, מתרחב מדי שנה ומתחדש במוצרים איכותיים, נוחים לשימוש, מהירי הכנה ונגישים במידה רבה. תערובות מאפים מתוקים ללא גלוטן מהווים כיום, 6.4 אחוז נתח שוק בישראל כאשר, ל"משחק" הצטרף עכשיו גם פילסברי, שעונה על צורך עבור הנמנעים מגלוטן.

תערובת בראוניז ללא גלוטן: המחיר מומלץ לצרכן: 17.90 שקל

בראוניז ללא גלוטן. פילסברי,
בראוניז ללא גלוטן/פילסברי

בנוסף, משיק המותג את מדף המוצרים עם שתי תערובות להכנה מהירה: ערכה להכנת עוגיות שוקולד צ'יפס נימוחות וערכה להכנת מאפינס שוקולד אוורירי ושוקולדי עם שבבי שוקולד.

יפעת דה-ליאו, סמנכ"לית שיווק ג'נרל מילס: טרנד האפייה הביתית תופס תאוצה. מוצרי פילסברי לאפייה ביתית ממשיכים לבסס את מעמדם כמובילים בשוק הישראלי, אהובים על הצרכנים וככאלה שנמצאים בכל בית. טרנד המאפינס לימי הולדת ועוגיות השוקולד צ'יפס כבר מזמן פה. המטרה היא להקליל את המטבח ולהנגיש את הפינוק לכולם.

מאפינס שוקולד. פילסברי,
מאפינס שוקולד/פילסברי

מוצרי המאפה של פילסברי מהווים פתרון קל ונוח עבור הורים לימי הולדת ולפעילויות עם הילדים ומוצעים גם כפתרון לאפייה בסיסית ומהירה עבור מארחים.

ההכנה קלילה ומהירה - התערובות מכילות את כל הרכיבים היבשים הנדרשים להכנת המאפה אשר נותנים טעמו המדויק והאהוב שהמותג יודע לספק עבור כל מוצריו, מערבבים ומכניסים לתנור.

תערובת להכנת מאפינס שוקולד עם שבבי שוקולד. המחיר: המומלץ לצרכן: 15.90 שקל.

עוגיות שוקולד צ'יפס: המחיר מומלץ לצרכן: 13.90 שקל.

תערובת עוגיות שוקולד ציפה. פילסברי,
תערובת עוגיות שוקולד ציפה/פילסברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully