וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בביצת ההפתעה: קינדר משיקה את "Natoons", צעצועי חיות בר

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 19:38

קינדר משיקה לראשונה בישראל את קו הצעצועים החדש הכולל שלל חיות בר. הסדרה החדשה של הצעצועים, "Natoons" תתממשק עם אפליידו (Applaydu), האפליקציה הלימודית של קינדר ותייצר חוויה אינטראקטיבית משלימה בשילוב הצעצועים

קינדר, מקבוצת פררו, משיקה לראשונה בישראל את Natoons - קו צעצועים חדש הכולל מגוון רחב של חיות בר צפון אמריקאיות שניתן למצוא גם בטבע הישראלי לרבות תנין, צבי, עיט, שועל, ארנבת, צב, זאב ונקר.

בנוסף, בסדרה ניתן למצוא שלל חיות נוספות כגון דוב, לוויתן, דביבון, סנאי ועוד. קו הצעצועים החדש אשר הושק בסוף חודש ספטמבר, יתממשק עם אפליקציית אפליידו אשר תהווה פלטפורמה לימודית אינטראקטיבית משלימה.

קינדר משיקה את Natoons קו צעצועים חדש הכולל שלל חיות בר. kinder,
קינדר משיקה את Natoons קו צעצועים חדש הכולל שלל חיות בר/kinder

אפליקציית אפליידו תכלול מידע עשיר להורים ולילדיהם אודות מגוון חיות מסדרתNatoons . הצעצועים מסדרת Natoons מדמים ככל האפשר את הנראות והתזוזות של החיות האמיתיות, המשולבות בביציי ההפתעה של קינדר.

באמצעות קו הצעצועים החדש, המתממשק עם אפליקציית אפליידו, קינדר מעוניינת לחשוף את הקהל הישראלי לפלטפורמת התוכן של קינדר ובכך לתת ערך נוסף לקהל לקוחותיה. כמו כן, על מנת לייצר תוכן מקצועי, מהימן ובעל ערך, המהלך הושק בשיתוף פעולה עם אתר הטיולים המוביל והפופולארי ביותר בישראל -"טיולי". באתר "טיולי" יעלה מתחם תוכן ובו כתבות ומידע על עולם החיות והצעות למסלולי טיולים המיועדים לכל המשפחה. כמו כן, גם באתר קינדר יוקם מתחם תוכן עם מידע אודות 16 החיות מסדרת Natoons.

סדרת חיות הבר של קינדר. kinder,
סדרת חיות הבר של קינדר/kinder

אפליידו (Applaydu) היא אפליקציית מובייל חינמית אשר פותחה על ידי פררו, מדובר בסביבה משחקית אינטראקטיבית ולימודית בעברית שפותחה במיוחד עבור ילדים בגילאי 4-9,המעודדת זמן איכות של הילדים עם ההורים.

קינדר מזוהה בכך שהיא מעניקה שילוב של הנאה משוקולד איכותי לבין צעצועים מעוררי השראה המעודדים את הדמיון. אפליקציית אפליידו (Applaydu), לוקחת את המשחק צעד אחד קדימה על ידי שילוב של טכנולוגיה עם חוויה מהנה, דמיון, השראה ולמידה.

קינדר משיקה את Natoons קו צעצועים חדש הכולל שלל חיות בר. kinder,
קינדר משיקה את Natoons קו צעצועים חדש הכולל שלל חיות בר/kinder

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully