וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש להציג את יתרונות ירוחם לאוכלוסיות שבוחרות באיכות חיים"

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 9:17

בכירי Superbrands נפגשו עם ראשת מועצת ירוחם טל אוחנה, במטרה לייעץ ולתת מניסיונם והידע שלהם לפיתוח העיר. צורי דבוש, יו"ר קליל : יש להפוך את ירוחם לעיר הראשונה בישראל שדוגלת באיזון בין עבודה ומשפחה"

מפגש של בכירי Superbrands עם טל אוחנה, ראשת העיר ירוחם, במטרה לייעץ ולתת מניסיונם והידע שלהם לפיתוח ירוחם, התקיים בעיר בנוכחות יו"ר קליל צורי דבוש, מנכ"ל ישראכרט ד"ר רון וקסלר (שאירח את הפורום), מנכ"ל IBMדניאל מלכה, מנכ"ל Super brands ערן יסעור, בעלי צומת ספרים אבי שומר, בעלי ביתילי עופר איתני, מנכ"ל נירלט עומרי לוטן, מנכ"לית אלטמן עינת רביד ועוד.

טל אוחנה, ראשת המועצה ירוחם, צורי דבוש, יו"ר קליל. מורג ביטן,
טל אוחנה, ראשת המועצה ירוחם, צורי דבוש, יו"ר קליל/מורג ביטן

טל אוחנה, ראשת המועצה ירוחם: "נפגשתי בפורום בכירים של Superbrands שנתנו לי רעיונות אפקטיביים איך לקדם את ירוחם והציעו ללוות אותי בהוצאתם אל הפועל. אני מודה באופן אישי לכל מי שלקח חלק במפגש. למגזר העסקי תרומה מכרעת לתהליכים כלכליים מתהויים בירוחם".

טל הציגה את ירוחם ואתגריה, הציפיות והקווים המנחים לפיתוח העיר, השקעה בחינוך, פיתוח מקומות בילוי ותרבות לצעירים, פיתוח יכולות עבודה מרחוק ועוד בפורום הייתה תמימות דעים שיש צורך מיידי, בהשקעה במיתוג, בידול ושיווק העיר, במטרה לעודד צעירים איכותיים להבין שיש יתרונות מהותיים בלהתגורר בירוחם.

צורי דבוש, יו"ר קליל: "ירוחם היא פוטנציאל הניסתר מהעין, נדרשת עבודת מיתוג ושיווק כדי להציג את יתרונות העיר לאוכלוסיות איכותיות שבוחרים באיכות חיים, הצעתי להפוך את ירוחם לעיר הראשונה בארץ שדוגלת באיזון בין עבודה ומשפחה, לטל יש את כל התכונות שנדרשות כדי להגשים זאת".

  • עוד באותו נושא:
  • קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully