וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת Hardee's בדרך לישראל, מחפשת זכיינים

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 13:00

רשת המסעדות העולמית CKE Restaurants Holdings המפעילה את רשת ההמבורגרים ®Hardee's, שוקלת כניסה לשוק המזון המהיר בישראל ומחפשת שותפים. בחודש הבא תקיים הרשת כנס משקיעים פוטנציאליים בשיתוף שגרירות ארה"ב

מקדונלד'ס הצליחה, ברגר קינג הפגינה קשיי קליטה, וונדי'ס - שפעלה כאן לפני כשלושים שנה, לא הצליחה להכות שורש - ואילו עתה, עוד מותג המבורגרים אמריקאי מבקש לנסות ולפצח את הרגלי הצריכה של הסועד הישראלי.

רשת ®Hardee's, המוכרת בוודאי לישראלים שביקרו בארה"ב, בדרך לעשות עליה. הכניסה לשוק הישראלי היא צעד נוסף במסגרת צמיחת הרשת העולמית ופיתוח פעילותה הענפה במזרח התיכון.

הסניף הראשון בישראל יצטרף לכ-4,000 מסעדות שירות מהיר של הקבוצה הפועלות בארה"ב, מרכז ודרום אמריקה, אירופה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה, תחת הרשתות המובילות ®Hardee's ו-®Carl's Jr.

התפריט של ®Hardee's כולל המבורגרים צלויים על הגריל וכריכי עוף ועל פי דברי הרשת, המחיר בישראל יהיה תחרותי במיוחד. כן מבטיחים ברשת גם שיווק נועז ושירות מוקפד.

שחקן חדש בשוק המזון המהיר בישראל? רשת hardee's. יחסי ציבור,
שחקן חדש בשוק המזון המהיר בישראל? רשת hardee's/יחסי ציבור

מחפשת שותפים פוטנציאליים

לטובת הכניסה לישראל תקיים חברת האם של רשת ההמבורגרים כנס משקיעים פוטנציאליים, בשיתוף המחלקה המסחרית בשגרירות ארה"ב בישראל.

צוות ההנהלה הבכיר של החברה האמריקאית, בהובלת סמנכ"ל מכירות ופיתוח זכיינות בינלאומית, מארק מושקין, יגיע לישראל בדצמבר הקרוב, במטרה לזהות שותף פוטנציאלי לפתיחת הסניף הראשון של ®Hardee's בישראל.

סניף hardee's בדובאי. הרשת שואפת להיכנס לשוק המזון המהיר בישראל. יחסי ציבור,
סניף hardee's בדובאי. הרשת שואפת להיכנס לשוק המזון המהיר בישראל/יחסי ציבור

בשלב הראשון ייפתחו 10-15 סניפים, בהמשך - 50

סמנכ"ל מכירות ופיתוח זכיינות בינלאומית, מר מארק מושקין: "אנו נרגשים לקראת השקת רשת ®Hardee's בישראל והרחבת הפעילות העסקית שלה במזרח התיכון. בדומה ל-®Hardee's, גם ישראל נחשבת לפורצת דרך בעולמות החדשנות הקולינרית. אנו מחכים בקוצר רוח לפגוש שותפים פוטנציאליים בישראל ולהביא טעם חדש לקהל הישראלי".

מניתוח פוטנציאל השוק בישראל שביצענו, עולה כי קיים ביקוש ל-50 מסעדות לפחות במהלך השנים הקרובות. דרישה זו עולה בקנה אחד עם ההתרחבות של ®Hardee's בשווקים אחרים באזור. אנו מחפשים מועמדים מתאימים בעלי יכולות תפעוליות וכלכליות להקמת 10 עד 15 סניפים לפחות בשלב הראשוני של הסכם הפיתוח הבלעדי".

לקבלת פרטים נוספים והרשמה לכנס איתור משקיעים וזכיינים פוטנציאליים של ®Hardee's ישראל, יש ליצור קשר עם המחלקה האמריקאית לשירותי מסחר בשגרירות ארה"ב בישראל באמצעות מילוי טופס באתר www.trade.gov/israel-business-opportunities.

hardee's, רשת ההמבורגרים האמריקאית בדרכה לפגוש משקיעים פוטנציאליים. יחסי ציבור,
מוצר מתפריט ®Hardee's/יחסי ציבור

420 סניפים מחוץ לארה"ב

ב-1980 פתחה רשת ®Hardee's את סניפה הראשון בכווית ומאז התרחבה על פני 12 מדינות נוספות במזרח התיכון. יחד עם זכיינים המפתחים שווקים נוספים, ®Hardee's הפכה לבעלת למעלה מ-420 מסעדות הפועלות מחוץ לארה"ב.

על פי הודעת הרשת, למותג צפויה צמיחה מרשימה בעשור הקרוב בשווקים הקיימים, כמו גם התרחבות לאפריקה, כאשר ישראל היא המדינה יחידה במזרח התיכון בה הרשת טרם פועלת.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully