וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Myshemen משיקים מוצרי טיפוח המבוססים על זרעי קנאביס

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 8:35

My shemen הוא מותג ישראלי המייצר מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים. "תפסיקו לפחד מהמילה קנאביס" אומר משה חלפון מנכ"ל החברה "המדינות המתפתחות נמצאות בתהליך גילוי והכרה בתועלות הרפואיות שיש לצמח הזה להציע"

"המטרה שלנו היא להנגיש לציבור הרחב את כל מה שטוב בקנאביס" אומר משה חלפון מנכ"ל חברת Myshemen "לאחר שנתיים של פיתוח ועבודה קשה, ובאמצעות טכנולוגיות ישראליות מתקדמות, הצלחנו לייצר סדרת מוצרים קוסמטיים, המבוססים על שמנים טבעיים יחד עם מרכיבים משמן זרעי הקנאביס".

My shemen הוא מותג ישראלי המייצר מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים אחרים מן הטבע, כל שמן מיובא ממדינת המוצא שלו. "אנו מאמינים בכוחו של הטבע לספק לגוף ולנפש את כל צורכיהם" מסביר משה חלפון מנכ"ל החברה.

סדרת מוצרי הקנאביס של myshemen. יחסי ציבור,
בוסטר לריכוך העור מסדרת מוצרי הקנאביס, 169 שקל, myshemen/יחסי ציבור

"תפסיקו לפחד מהמילה קנאביס"

"תפסיקו לפחד מהמילה קנאביס" אומר חלפון "רוב המדינות המתפתחות והמובילות נמצאות בתהליך גילוי והכרה של התועלות הרפואיות הרבות שיש לצמח המופלא הזה להציע, ועכשיו הוא מתגלה במלוא עוזו גם בעולם הקוסמטיקה. קיים מרוץ של חברות הקוסמטיקה בכל העולם לפיתוח מוצרים מבוססי קנאביס, ואני צופה שישראל תהייה מהמובילות בשוק הבינלאומי בתחום זה".

"מתוך הבנת האפשרויות ויצירת שילובים בין אוצרות הטבע, החברה פיתחה מוצרים הממוקדים בהעצמת החוויה הסנסורית - החל מהמרקם, הניחוח והאפקט שנשאר ונשאר לאורך זמן. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה ומחקרים פורצי דרך, על מנת שיוכלו להעניק חוויית שימוש מופלאה. ההקפדה מתחילה במרקם מדויק, בספיגה בעור ובבישום הייחודי של המוצרים, הנשמר לאורך כל היום" אומר חלפון.

המוצרים הנמכרים בישראל ובעולם, בטוחים לשימוש ומאושרים מטעם משרד הבריאות. המוצרים בסדרה: סרום גוף מתערובת שמנים ייחודית, שמן בוסטר חדשני, קרם ידיים וקרם גוף המכילים שמן קנאביס.

סדרת מוצרי הקנאביס של myshemen. יחסי ציבור,
קרם ידיים מסדרת מוצרי הקנאביס, 87 שקל/יחסי ציבור

מוצרים בסדרה:

Booster Oil Ultimate - הבוסטר מורכב מחמישה שמנים טבעיים ומופלאים לריכוך והזנת העור. התערובת מכילה שמן זרעי קנאביס, ויטמינים וחומצות אמינו, המגנים מפני נזקים סביבתיים ומסייעים להאטת הזדקנות העור. מחיר לצרכן - 169 שקל.

body cream - קרם גוף המבוסס על שמן זרעי קנאביס ותערובת שמנים להנאה מחוויה סנסורית. המרקם, הלחות, ואפקט שמן הקנאביס מעניקים לגוף רעננות חדשה וניחוח שנשאר לאורך זמן. קרם גוף הקטיפתי של My shemen מכיל תערובת שמנים שנלקטה מהטבע בתוספת שמן קנאביס המעודד את התחדשות העור, מרגיע ומעניק לו הגנה מפני השמש. הקרם עשיר גם בויטמינים וחומצות אמינו, המסייעים להאטת הזדקנות העור. מחיר לצרכן - 129 שקל.

Hemp boost hand cream - מכיל תערובת שמנים טבעיים מופלאים בתוספת ושילוב ויטמינים וחומצות אמינו המספקות לעור אפקט אנטי אייג'ינג ומרקם רך וקטיפתי. מריחה יומיומית של הקרם תותיר את ידיים רכות ונעימות לאורך כל היום, תאט את הזדקנות העור ותמנע גירויים ויובש. מחיר לצרכן 87 שקל.

ניתן להשיג את מוצרי מיי שמן באתר החברה: https://www.myshemen.co.il/products/my-shemen-pleasure רשתות הפארמה ובחנויות המובחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully