וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FEMI מכרה לאנגלים טכנולוגיה ישראלית לרפואה-מרחוק

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 14:15

UMMANU, חברת בת של חברת פמי שפיתחה פלטפורמה ייחודית וחדשנית למתן שירותי רפואה מרחוק, תחל בפיילוט ראשון מחוץ לישראל עם החברה האנגלית Badger, ותעניק שירותי רפואה על בסיס הפלטפורמה הישראלית

חברת הטכנולוגיה הרפואית FEMI מכרה את פלטפורמת הרפואה מרחוק בפיתוחה לחברה אנגלית.
מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עבור החברה. בשלב הראשון השירות יסופק ל 1.4 מיליון תושבים באזור העיר ברמינגהם, ובהמשך תשתלב באזורים נוספים. המטרה הסופית של הפיילוט היא לאפשר את כל נפח ומגוון הייעוצים שפמי מאפשרת היום מרחוק בישראל, גם באנגליה.

אטל מולכו. ליאת מנדל,
אטל מולכו, מנכ"לית FEMI/ליאת מנדל

אטל מולכו מנכ"לית Femi: "התרחבות Ummanu לפעילות בחו"ל היא עוד הוכחה למצוינות של Femi בתחום הטלמדיסין והיותה החברה המתקדמת בישראל למתן שירותי רפואה מרחוק.

בימים אלה אנו עובדים על מספר פיתוחים חדשים בתחומי טיפול שונים שיאפשרו לשפר אף יותר את חווית המטופל והרופא ואבחון מרחוק, ומתכוננים להכפיל את מספר המטופלים שצפויים לקבל השנה שירותי רפואה בפלטרפורמה שלנו".

חברת UMMANU היא חברת בת של חברת FEMI אשר פיתחה את פלטפורמת הטלמדיסין החדשנית יחד עם רופאים מומחים. הפלטפורמה עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים כדי לשפר את חווית הרפואה מרחוק.

בשנה החולפת בוצעו בישראל מעל מיליון ייעוצי רפואה על גבי הפלטפורמה בעיקר בתחום של רפואה ראשונית מחוץ לשעות הפעילות של המרפאות ובנוסף בתחומים כמו רפואת נשים, טיפולים פסיכולוגים, רפואת משפחה ואף רפואת עור. השירות ניתן הן במגזר הציבורי עבור קופות החולים והן במגזר הפרטי עבור מבוטחי חברות הביטוח

FEMI רואה באנגליה שוק יעד מרכזי לשנים הקרובות וצופה בו התפתחות מהירה לאור הניסיון הרב שצברה בישראל והיא פועלת בו תוך שיתוף פעולה עם חברות מקומיות מתמחות בעולמות של בריאות דיגיטלית.
במקביל, FEMI משתפת פעולה עם סטארטאפים ישראלים בתחום הדיאגנוסטיקה מבוססת AI למציאת פתרון אינטגרטיבי רחב לתהליך האבחון והטיפול מרחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully