וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארטאפ DataRails מתרחבת עם מינוי ארבעה מנהלים בכירים

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 10:05

החברה שפיתחה פלטפורמה לאנשי כספים לתכנון וניתוח פיננסי מתרחבת. בין בעלי התפקידים החדשים: מנהל כספים, סמנכ"ל מכירות גלובלי, סמנכ"ל מוצר וסמנכ"ל שיווק

חברת הסטארטאפ DataRails שפיתחה פלטפורמה לאנשי כספים לתכנון וניתוח פיננסי, מתרחבת עם מינוי ארבעה מנהלים בכירים חדשים:

  • צביקי שמעון, מנהל הכספים החדש של דאטה ריילס, הוא בעל ניסיון רב כמנהל כספים בקלאוד אנדור, שנרכשה על ידי אמזון לפני כשלוש שנים ובריטליקס אשר נרכשה על ידי NCR. צביקי הוא רואה חשבון מוסמך ובעל תואר שני במשפטים ומוכר כמוביל תפיסות חדשניות בתחומי הפיננסים והטכנולוגיה.
  • יאיר אראלי מצטרף כסמנכ"ל מכירות גלובלי. יאיר עבד בעשור האחרון בסייסנס, הצטרף אליהם כעובד הרביעי בשלב מוקדם של התפתחות החברה, מילא תפקיד מרכזי בבנייה ופיתוח של צוות המכירות האמריקאי וסיים את תפקידו בחברה כסמנכ"ל המכירות של צפון אמריקה כאשר החברה הייתה בסטטוס של יוניקורן והמכירות השנתיות היו הרבה מעבר ל 100 מיליון דולר.
  • ניר מנדל ישמש כסמנכ"ל מוצר בדאטה ריילס. הוא עבד בחברת הפינטק ראפיד, שבה ניהל את ליבת המוצר. בעבר ניר הקים את Clarus.io פלטפורמה מבוססת ענן, שמסייעת לחברות להתמודד עם ניהול סיכונים ומניעת הלבנת הון. בנוסף, ניר מילא שורת תפקידי יעוץ וניהול מוצר נוספים בתחום השירותים הפיננסיים.
  • אביב כנעני מצטרף כסמנכ"ל השיווק. אביב שימש כסמנכ"ל השיווק בוורקיז שפיתחה מערכת קשרי לקוחות לנותני שירותים כמו מנעולנים ושרברבים. הוא הוביל בעבר צוותי שיווק ב IBM בארה"ב ובנטורל אינטליג'נס בישראל. אביב הוא בוגר תוכנית ה-MBA של אוניברסיטת דיוק ומעביר קורס בנושא שיווק לסטארטאפים באוניברסיטת רייכמן.
דאטה ריילס. יחצ,
זו לא עטיפת אלבום של הביטלס, אלה הבכירים של דאטה ריילס. למעלה מימין בכיוון השעון: ניר מנדל, יאיר אראלי, צביקי שמעון ואביב כנעני/יחצ

חברת דאטה ריילס הוקמה בשנת 2015 על־ידי דידי גורפינקל (מנכ"ל), אייל כהן (סמנכ"ל תפעול) ועודד הר־טל (סמנכ"ל טכנולוגיות) וגייסה עד כה 55 מיליון דולר. המינויים החדשים מצטרפים לשדרת ההנהלה של החברה שכוללת את עדי אנוך, סמנכ"לית משאבי אנוש וטל גורי, סמנכ"לית לקוחות.

הפלטפורמה שפיתחה החברה מדווחת על נתונים פיננסיים, מאחדת ומנתחת אותם אוטומטית מבלי לשנות את אופן העבודה של המשתמשים. כך אנליסטים ואנשי מקצוע בתחום הפיננסים, אשר עוסקים בתכנון וניתוח, יכולים לחקור לעומק את הנתונים שלהם, לחלץ תובנות שלא יכלו להשיג בעבר וליהנות מתצוגה מקיפה של כל הנתונים הארגוניים המאוחדים. זאת, תוך כדי שהם ממשיכים לעבוד באקסל כפי שהם רגילים, ומפנים זמן להתמקד במשימות עסקיות חשובות יותר מפעולות טכניות ידניות. הפלטפורמה משרתת מאות חברות קטנות ובינוניות בארה"ב, בריטניה וקנדה ורשמה צמיחה חדה בתקופת הקורונה.

דידי גורפינקל, מייסד ומנכ"ל דאטה ריילס: "אנו שמחים על השלמת בניית צוות מנהלים ברמה עולמית בנקודת זמן משמעותית בהתפתחות החברה. השנה החולפת יצרה הזדמנויות למנהלי כספים של עסקים קטנים ובינוניים ששמים את התכנון הפיננסי והניתוחים בחזית צמיחתם העתידית. התכנון והפתרון הפיננסי החדשני שלנו הוא קריטי באיחוד נתונים ואוטומציה של תהליכים פיננסיים. עם עשרות שנות הניסיון המשותף שלהם, ניר, יאיר, צביקי ואביב יהיו חלק מרכזי בפריצת הדרך להובלת השוק ".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully