וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקושים גבוהים בשלב המוסדי בהנפקת האג"ח של קבוצת דלק

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 10:42

ביקושים של מעל לחצי מיליארד שקל נרשמו. עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק: "מודים למשקיעים על האמון - ממשיכים לעבוד במרץ ולהסתכל קדימה"

קבוצת דלק, בניהולו של עידן וולס, רשמה אמש ביקושים של מעל לחצי מיליארד שקל במסגרת שלב המכרז המוסדי להנפקה של סדרת אג"ח ל"ו החדשה.

בעקבות הביקושים, הנהלת החברה החליטה להגדיל את היקף הגיוס ל-360 מיליון שקל, ביחס לתוכנית הראשונית לבצע גיוס כולל של כ- 180 מיליון שקל. החברה צפויה לבצע בימים הקרובים את שלב המכרז הציבורי של ההנפקה. סדרה ל"ו תובטח בשעבוד ראשון על יחידות השתתפות של החברה הבת דלק קידוחים, לפי יחס חוב לבטוחה של 100%.

מנכ"ל קבוצת דלק עידן וולס. סיון פרג',
עידן וולס/סיון פרג'

הריבית בשלב המכרז המוסדי נקבעה על 6.2%, הסדרה החדשה היא סדרה שקלית למשך חיים ממוצע (מח"מ) של .43 שנים. הסדרה אינה מדורגת. הנפקת האג"ח הנוכחית מצטרפת לשורה של פעולות וצעדים חשובים שהשלימה הנהלת הקבוצה במהלך השנה וחצי האחרונות, שהביאו לחיזוק משמעותי של תזרים החברה, ולירידה של החוב הפיננסי נטו ל-4.1 מיליארד שקל, נכון לסוף החציון של 2021.

את ההנפקה הובילה דיסקונט קפיטל חיתום, בהשתתפות לידר הנפקות, אפסילון חיתום, ברק קפיטל ומנורה מבטחים חיתום.

עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק: "השלמת הגיוס מהווה אבן דרך משמעותית עבור הקבוצה, אשר ביחד עם הפעולות החשובות שביצענו בשבוע האחרון, גיוס ההון בהיקף של 76 מליון שקל ומכירת 75% מהמקרקעין בעכו לשותפות תדהר והראל בתמורה ל- 150 מליון שקל, מהווים חיזוק משמעותי לתזרים המזומנים של הקבוצה ולגמישות הפיננסית שלה. אנו מודים למשקיעים שלקחו חלק בשלב המוסדי על האמון, וממשיכים לעבוד במרץ ולהסתכל קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully