וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שסוגר פה עשר שנים, יוצא להפלגה עם המייסדים"

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 11:52

באאוטבריין לא אוהבים שמכנים אותם "חברת פרסום", אבל כל השאר דווקא בסדר גמור. מדור הפי האוור התארח אצל החברה שמחברת בין גולשים לתכנים ושמע על החיים עם נוף לים, ככה זה כשהמייסדים הם גם סקיפרים

מה עושים: אאוטבריין עוסקת בפרסום דיגיטלי משתלב. היא פועלת באתרי תוכן ומאפשרת לגולשים לגלות תכנים אורגנים ותכנים ממומנים המותאמים אישית לתחומי העניין שלהם וכך הגולשים יכולים להגיע אל אתר האינטרנט הרלוונטי והגוף המממן נהנה מחשיפה ותנועת גולשים.

משתתפים:

הילה סגס, בת 35, נשואה + 2, גרה בהוד השרון. תפקיד: product analytics team Lead, עשרה חודשים בחברה.

חוסאם אבו מערוף, בן 31, נשוי עם תינוקת בדרך, גר בירכא. תפקיד: R&D Team Leader, ארבע שנים בחברה.

ליאת אברהמי, בת 41, נשואה פלוס 3, גרה באבן יהודה. תפקיד: Product Manager lead שלוש וחצי שנים בחברה.

אאוטבריין 10. ראובן קסטרו
מימין: ליאת אברהמי, חוסאם אבו מערוף והילה סגס. אאוטבריין/ראובן קסטרו

לוקיישן: אזור התעשייה פולג בנתניה, מיקום יוצר דופן בנוף ההי טק שמשרדיו ממוקמים בגוש דן. לאאוטבריין אלף עובדים ברחבי העולם, המטה מתחלק בין ישראל לניו יורק ובשלוש הקומות בבניין החדש יחסית יש 400 עובדים.

הפסקת קפה: המטבחון שולחן עץ גדול ומסביבו כסאות בר גבוהים ושחורים. ארונות האחסון גם הם שחורים ומעליהם משטח לבן, עליו מונחת מכונת קפה, מכונת סודה ומעליה שלט שמעודד שימוש בכלים רב פעמיים, טוסט קופץ, שוכב ומיקרוגל.

על שולחן נוסף יש סלסלת פירות, אגוזים ושקדים, קורנפלקס, מוזלי וקוואקר וגם נוטלה, תמרים, טחינה, מסטיקים מארבעה סוגים, סוכריות, טיק טוק, פתי בר, קרמוגית, ופסק זמן וגם לחם מלא.
במקרר השקוף מסודרים כל סוגי החלב האפשריים, ובמקרר הרגיל המון שתיה קלה, בעיקר מוגזת, ירקות, גבינה צהובה, קוטג' וחומוס.

המקפיא עמוס במגנומים מכל הסוגים למושחתים ובארטיקים של 88 קלוריות לאלה שבדיאטה.

אאוטבריין 6. ראובן קסטרו
אאוטבריין 6/ראובן קסטרו

CV: חוסאם גדל בירכא וכשסיים תיכון למד הנדסת חשמל ומחשבים, כי לא היה סגור מה הוא רוצה לעשות ובמקביל עבד במחשוב של הפקולטה לאומנויות. בסוף התואר התקבל לחברת PTC, שמפתחת מערכות חיי מוצר ליצרני מכוניות, כדי לזהות, למשל, תקלה בטרקטור שנמצא בקצה השני של העולם, ואחרי שנתיים וחצי כמפתח מוצר, הגיע לאאוטבריין.

"רציתי להיות במקום יותר קרוב הביתה, שמעתי על החברה,הגשתי קורות חיים והתקבלתי במפתח מוצר. היום אני ראש צוות פיתוח, שאחראי על הצד של הפבלישר, אנחנו מספקים לו נתונים וכלים לניהול התוכן".

אבא של ליאת הוא איש מחשבים ומילדות היא היתה משחקת בקרביים של המחשב ומשתעשעת ב"גוק'ים". היא שירתה במשרד רוה"מ, נשארה שם עוד חמש שנים על אזרחי, ותוך כדי התחילה ללמוד מדעי המחשב בבינתחומי.

בסיום התואר התחילה לעבוד כבודקת תוכנה במרקיורי, שנמכרה ל - HP ונשארה שם 12 שנים, ובתפקידה האחרון הייתה מנהלת מוצר. ואז הרגישה שהיא רוצה להמשיך הלאה, "רציתי להיות באאוטבריין. בעלי הוא ספק המחשבים של החברה והוא פמפם לי כל הזמן שאני חייבת לעבוד שם. במשך שנה ישבתי ליד המחשב ועשיתי ריפרש עד שנפתחה משרה וכשזה קרה, ביקשתי מכל האנשים שאני מכירה שישלחו לשם את קורות החיים שלי ועברתי את הראיונות. אני מנהלת מוצר ויש תחתי ארבעה עובדים".

הילה הגיעה להיי טק מהמקום הכי פחות צפוי - מהתחום החברתי. היא למדה תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותרגום מקצועי והיתה מתרגמת סימולטנית לשפת הסימנים באוניברסיטה ובמקביל למדה תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במגזר השלישי. היא התקבלה לעמותת "שכולו טוב" שעוסקת בנפגעי נפש וליוותה מתמודדי נפש בחיפוש תעסוקה בשוק החופשי.

"ואז חיפשתי שינוי מקצועי", היא משתפת. "בעלי בהיי טק הרבה שנים וראיתי אותו צומח בתפקידים מאתגרים ורציתי גם. חברה שעבדה כמנהלת משרד בסטארט אפ ביקשה שאחליף אותה כהיתה בחופשת לידה. לא אהבתי את ניהול המשרד, אבל הוקסמתי מההי טק ותוך כדי ראיונות עבודה הבנתי שאני רוצה להיות אנאליסטית.

הלכתי לקורס אנליסטים, התקבלתי לעבודה בחברה לא גדולה ואז פנו אלי מאאוטבריין. לא ידעתי מה הם עושים, אבל שכם שלנו עף עליה. הגעתי לכאן כסניור אנליסט וכמו סינדרלה, אחרי חודשיים מוניתי לראש צוות".

אאוטבריין 9. ראובן קסטרו
אאוטבריין 9/ראובן קסטרו

בשביל הנשמה: עם אתגר של גידול תאומות בנות 11, הפילאטיס הוא מזון לנשמה של ליאת ועיצוב פנים הוא הובי שגם למדה בצורה רצינית. חוסאם היה כוכב בקבוצת הכדורגל של ירכא ומקפיד לשמור על כושר משחק פעם בשבוע ופעיל בעמותה של אקדמאים בהיי טק, שמרצים בפני צעירים ודוחפים אותם להיכנס לתחום.

חברת פרסום: אאוטבריין, הם מתרעמים, היא לא חברת פרסום. ליאת: "אנחנו מקדמים הולכת תוכן ללקוחות. נציע לך מה שמעניין אותך, בהתבסס על נתוני ביג דאטה". הילה מסבירה ש"הכל מבוסס על למידת מכונה ואין פה עניינים של מניפולציה על גולשים".

קורונה: האינפורמציה על המחלה המשונה שמתפרצת הגיע אליהם מוקדם מהמשרדים של אאוטבריין בסין ויפן ומייד החל פיילוט גלובאלי לעבודה מהבית. העובדים קיבלו תקציב הצטיידות משרדית, לקחו מה שהיו צריכים מהמשרדים. "כל העולם היה בסטרס", נזכרת ליאת, "ופה היה מורגשת הדאגה לעובדים, היתה המון רגישות. היה תקציב לנטפליקס, לאפליקציות לעזרה עצמית, סדנאות בזום, הצגות לילדים, הופעות של אומנים, אברהם טל, ערן זרחוביץ'".

משרדי אאוטבריין בנתניה: בוורוד - הילה סגס, בשחור - ליאת אברהמי וחוסאם אבו מערוף. ראובן קסטרו
משרדי אאוטבריין בנתניה: בוורוד - הילה סגס, בשחור - ליאת אברהמי וחוסאם אבו מערוף/ראובן קסטרו

מה לובשים: מה שמתחשק.

מאיפה עובדים: החזרה הרשמית לעבודה היברידית היתה רק אחרי החגים. כל צוות מגיע יומיים בשבוע, ומי שרוצה לעבוד יותר מהמשרד - מוזמן בכיף, יחד עם הכלב הפרטי, כדי שלא ישעמם לו לבד בבית.

ערך מוסף: בכל חג, מועד וסתם ציון דרך בחברה, העובדים מקבלים משלוח פינוק. לפני חודשיים, כשיצאו להנפקה, העובדים קיבלו תיק נסיעות, היה גם משלוח של שעונים חכמים כדי לעודד אותם לעשות ספורט ובנוסף מקבלים החזר כנגד חשבונית למנוי בחדר הכושר או אימונים עם מאמן אישי.

בימי חמישי, במחזורים של 200, מתכנסים העובדים בזום ל"קופי טיים", מפגש לא פורמלי שבו מאחלים מזל טוב לחוגגים יומולדת, מציגים עובדים חדשים ומעבירים אינפורמציה. כל צוות מקבל תקציב גיבוש ומבזבז אותו על בילוי משותף. חוסאם היה בחדר בריחה והצוות של ליאת הרים כמה מנגלים שווים במיוחד.

יש חדר מוסיקה עם גיטרות ותופים שמאפשרים למוסיקאליים בין העובדים להשתחרר ולעשות סשנים בין לבין, חדר פינג פונג, וחדר משחקים עם אקס בוקס, פליי סטיישן וכדורגל שולחן. כשמתאפשר להתכנס, במרפסת למטה מגישים כל מיני צ'ופרים, פיתה פנדה, גלידות, באירוע ההנפקה בחוות רונית הופיעה נטע ברזילי, לפני הקורונה היה אירוע חברה שנחגג בארבעה ימים בטנריף ויש את מסורת אירועי הקיץ בים עם מסאז'ים, סאפ ומשחקים.

ליאת: "יש פה קטע עם הים. מכיוון שהמייסדים הם חובלים לשעבר וסקיפרים, מי שנמצא פה עשר שנים יוצא איתם להפלגה. הרבה מאתנו מחכים לזה".

אאוטבריין הפי האוור 2. ראובן קסטרו
אאוטבריין הפי האוור 2/ראובן קסטרו

שכר: תחרותי מאוד, כל אחד מהעובדים מקבל אופציות. "מכיוון שהחברה ציבורית", אומרת הילה, "זו הטבה משמעותית" וחוסאם מוסיף שאחרי ההנפקה הן שוות כסף.

מה הלאה: ליאת מחכה להפלגת העשור שלה בחברה, חוסאם מצהיר שהוא נמצא במקום הכי מתאים להתפתחות הקריירה שלו, והילה אומרת שהמומנטום מבחינתה מטורף. "בתקופה של פחות משנה קודמתי מקצועית וקיבלתי הזדמנות להרחיב את הצוות לשישה אנשים. זה הזמן מבחינתי לבנות ולצמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully