וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיית הספורט של JACK KUBA: האם נמצא המענה לנוחות בזמן אימון?

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 9:33

קולקציית חזיות הספורט של הרשת מוצעות במידת החזייה המדויקת שלך ומבטיחות FITTING מושלם ותמיכה מלאה ומקיפה בשלוש רמות עצימות, לכל סוג של ספורט ואימון: יוגה, הליכה בפארק, אירובי, אימוני כוח וריצה. נשמע טוב, אז התלבשתי ויצאתי לבדוק

חזיות הספורט מגיעות במגוון דגמים ובמגוון רחב של רמות קשיחות ותמיכה, והחדשות היותר טובות הן שהן מגיעות גם במידות המתאימות בעלות חזה גדול, עד CUP H.

jack kuba ss21 526 שקל. יח"צ,
חזיית הספורט של ג'ק קובה - נלבשת דרך הראש ומציגה מינימום קרסים/יח"צ

לאחרונה השיקה רשת JACK KUBA חזיית ספורט הנלבשת דרך הראש וזאת על מנת לתהייה בעלת מינימום קרסים לנוחות מקסימלית בזמן הפעילות הגופנית כאשר הקרסים הקיימים בחזייה מרופדים, למניעת שפשופים וגירוי בזמן שכיבה על הגב.

החזיה מרופדת מעט ונטולת עצם אך מאפשרת מיקום נכון, יציב ואסוף של החזה בתוכה.

jack kuba ss21 526 שקל. יח"צ,
עוטפת את החזה בהתאם למידתך המדויקת, ג'ק קובה/יח"צ

הבדיקה:

בדקנו את חזיית הספורט בזמן הליכה ופעם נוספת בזמן שיעור פילאטיס וניתן לסכם ולומר שהיא מעניקה תחושה אסופה של החזה והאזורים המקיפים אותו.

הבד שלה חזק ואטום ואינו זז על הגוף גם במהלך הפעילות. בנוסף, יש תחושה קלה שהיא מסייעת ליישור הגב, כאילו היא מושכת אותנו ליציבה נכונה יותר, קצת מחוץ ל"אזור הנוחות" של עמוד השדרה. יהיו שיגידו שזה מציק אבל אנחנו מצאנו בה דווקא את היתרון.

המחיר שלה גבוה באופן יחסי לחזיות ספורט הקיימות ומוצעות ע"י מיטב מותגי הספורט אך יש לה יתרון יחסי של איכות מוקפדת והתאמה מדויקת לגודל החזה והיקפו - ממש כמו לקנות חזייה.

במהלך שיעורי פילאטיס, אני נוהגת לסדר את החזייה שעליי לפני ואחרי כל תרגיל, עם החזייה של ג'ק קובה הרגשתי משוחררת יותר, היא פשוט לא זזה.

jack kuba ss21 526 ש"ח. יח"צ,
מתאימה לכל סוגי הספורט, חזיית הספורט של ג'ק קובה/יח"צ

לסיכום הבדיקה:

אם אתן נוהגות להתאים את חזיית הספורט לטייץ וללכת לאימונים נוטפות סטייל אופנתי, ייתכן וחזייה זו פחות נועדה לכן, בשל מחירה הגבוה וכיוון שאין לה מכנסיים תואמים.

אבל, אם אתן מחפשות פרטנרית לאימונים, כזו שתלך איתכן לרוב פעילויות הספורט שלכן, כזו שתתאים למידות האישיות שלכן ותעניק תחושה של יציבות ו"עיטוף", אומנם פחות אופנתית אבל מרגישה נכונה - זו בהחלט יכולה להיות בחירה נכונה.

את חזיית הספורט של ג'ק קובה ניתן להשיג במידות S-XL. במחיר: 526 שקל, ברשת JACK KUBA ברחבי הארץ ובאתר החברה:https://jack-kuba.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully