וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע מהערך נחתך ביום אחד: ההתרסקות האכזרית של סנאפצ'ט

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 6:54

סנאפ החמיצה את התחזיות ברבעון השלישי וקרסה ביותר מ-26% במסחר. בחברה מאשימים דווקא את אפל: "שינוי המדיניות לא אפשר למפרסמים לעקוב אחר הקמפיינים". ירידה חדה במגזר הטכנולוגיה, גם במניות פייסבוק, גוגל ואמזון

זה לא היה השבוע של סנאפ. החברה, מפעילת הרשת החברתית סנאפצ'ט, איבדה 26.59% במסחר של יום שישי. הסיבה: דוח רבעוני גרוע במיוחד. ההכנסות של סנאפ עמדו על 1.07 מיליארד דולר לעומת צפי של 1.1 מיליארד, והשורה העליונה עמדה על הפסד של 72 מיליון דולר. תחזית הרווח לרבעון הרביעי נחתכה ל-135 עד 175 מיליון - כמחצית מהצפי ל-300 מיליון דולר.

סנאפצ'ט. ShutterStock
הכול אשמת אפל? סנאפצ'ט/ShutterStock

בשל תפוח

בסנאפ מסבירים כי החמצת התחזיות נובעת מכך שאפל שינתה את מדיניות הפרטיות, מה שמפריע למפרסמים לעקוב אחר הקמפיינים שלהם. המדיניות נכנסה לתוקף ביוני, כשאפל הפסיקה לאפשר למפרסמים לעקוב במכשיריה ללא הסכמתה. "זה בהחלט היה מתסכל עבורנו", הודה מייסד ומנכ"ל החברה אוון שפיגל, "אנחנו עובדים על מציאת פיתרון לנושא".

הצניחה של סנאפ עוררה חשש בגזרת מניות הטכנולוגיה, בהן שלט ביום שישי הצבע האדום. פייסבוק ירדה ב-5.05 אחוזים, טוויטר ב-4.83 אחוזים, גוגל ב-2.91 אחוזים ואמזון ב-2.90 אחוזים. דווקא אפל לא ממש ניזוקה והסתפקה בירידה מינורית של 0.53 אחוזים.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully