וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הקוסמטיקה אסתי לאודר, משיק גרסה מתקדמת של קרם עיניים

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 9:40

המותג אסתי לאודר, משיק את קרם העיניים ADVANCED NIGHT REPAIR EYE CONCENTRATE MATRIX להפחתת סימני הזדקנות, בעל פורמולה מרוכזת המבוססת על 2 טכנולוגיות חדשניות ובלעדיות המגנות עליו מפני נזקי המצמוץ

שרירים הפנים אחראים ליצירת הבעות דינמיות, לרבות תנועות זעירות וחוזרות של העיניים, כמו מצמוץ, המשפיעות על תאי העור.

חטיבת המחקר של אסתי לאודר חושפת כעת ממצאים חדשים המעידים כי תנועות חוזרות ונשנות כמו המצמוץ עלולות להשפיע ישירות על הקולגן, להפחית את רמתו בעור ולהאיץ את סימני ההזדקנות סביב העיניים וכן כי שעות ערות מרובות וריבוי חשיפה למסכים מגבירים את הופעת תנועות אלו בעור.

יחד עם העובדה כי העור סביב העיניים דק ב-40% מעור הפנים והוא אחד האזורים הראשונים שבו ניכרים סימני הזדקנות, נבין כי חשוב במיוחד לתמוך בהתחדשות הלילה הטבעית של אזור העיניים ובייצור הקולגן הטבעי.

אדוונס נייט ריפר מטריקס 320 שקל. יח"צ חו"ל,
אדוונס נייט ריפר מטריקס 320 שקל/יח"צ חו"ל

קרם העיניים החדש של אסתי לאודר מכיל 2 טכנולוגיות בלעדיות וחדשות:

טכנולוגיית Chronolux™ Power Signal Technology המסייעת בהשבת הנעורים לעור, תומכת בתהליך התיקון הטבעי המתרחש בשעות הלילה וממלאת תפקיד חשוב בייצור קולגן ובהתמודדות עם ההשפעה הניכרת מתנועות זעירות באזור העיניים העדין. היא משפרת את הגמישות והקפיציות של העור, מסיעת בהפחתת עיגולים שחורים וקמטי הבעה מכל הסוגים.

טכנולוגיית 360° Mesh Matrix - טכנולוגיה חדשנית העוטפת את אזור העיניים העדין במטריצה פולימרית גמישה וקלת משקל, המשלבת צמיגות ואלסטיות יחד עם חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי גבוה. יחד הן מספקות תמיכה לעור הדק שסביב העיניים, מחזקות אותו והופכות אותו עמיד יותר, הודות להתעבות של -20%.2.

אדוונס נייט ריפר מטריקס 320 שקל. יח"צ חו"ל,
קרם העיניים החדש של מותג הקוסמטיקה אסתי לאודר, 320 שקל/יח"צ חו"ל

סטיק פלדה מצנן: Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix החדש מצויד באפליקטור חדש וייחודי העשוי מפלדת אל-חלד, תוכנן במיוחד לאיסוף כמות המוצר המושלמת לשימוש ומאפשר משיחה מדויקת וקלה סביב אזור העיניים העדין.

האפליקטור נוצר בהשראת טיפולים רפואיים הנעשים בהקפאה (קריו-תרפיה), והוא מצנן את העור בכ-2 מעלות צלזיוס עם השפעה מקררת הנמשכת עד 5 דקות. כאשר הוא משולב בפורמולה העוצמתית, האפליקטור מסייע בהגברת הסירקולציה בכלי הדם הזעירים, ממריץ את זוהר העור ומעורר עיניים עייפות למראה צעיר ועירני יותר.

אדוונס נייט ריפר מטריקס אסתי לאודר 320 שקל. יח"צ חו"ל,
סטיק פלדה מצנן ל- Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix/יח"צ חו"ל

היצרן מבטיח תוצאות מוכחות אחרי שלושה שבועות: צמצום משמעותי במראה הקמטים מתחת לעיניים, כך שהעור באזור העיניים מרגיש מוצק יותר, גמיש יותר וניראה צעיר יותר ומציין כי ניתן להשתמש בקרם גם עבור קמטי הבעה אחרים לרבות במצח ובקמטים בצידי האף והשפתיים.

תכולה: 15מ"ל, מחיר לצרכן: 320 שקל (מחיר השקה בין התאריכים 7-31 לאוקטובר: 240 שקל). ניתן להשיג באתר האונליין של אסתי לאודר: www.esteelauder.co.il, ברשתות הפארם ובחנויות נבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully