וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הספורט-טק Lsports מגייסת כ-40 עובדים עד סוף 2021

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 12:07

חברת Lsports, הממוקמת באשקלון, מספקת מגוון רב של מוצרים לניהול נתונים ומוצרים תומכים מבוססי AI ללמעלה מ-60 סוגי ספורט שונים, ממשיכה להתרחב ומגייסת כ-40 עובדים חדשים עד סוף השנה הנוכחית

Lsports, חברת ספורט-טק, הוקמה בשנת 2012 על ידי משפחת לזר, כיום ממוקמת בצמרת תעשיית ה-sports data. החברה מספקת מגוון רב של מוצרים, החל מנתוני ספורט המכסים מעל 60 סוגי ספורט שונים, מערכת ניהול נתונים ראשונה בתחומה, מוצרים תומכים כגון מערכת טיפים מבוססת AI, המרת סרטונים של משחקי ספורט לויזואליזציה מבוססת AI ו ML, יצירת ויזואליזציה חדשה מבוססת על משחקי עבר ועוד. החברה מתמקצעת במתן כלל השירותים והמוצרים בזמן אמת ובמהירות הגבוהה.

LSPORT. לירן אלבז,
Lsports, חברת ספורט-טק, הוקמה בשנת 2012/לירן אלבז

את מי אנחנו מחפשים

אנו מגייסים עובדים המעוניינים להשתלב בסביבת עבודה המקדמת חדשנות ויצירתיות למגוון רחב של משרות, ביניהן:

Senior Frontend Developer
Software Development Team Leader
Senior .NET Developer
DevOps Team Leade
Senior QA Automation
Devops Engineer

LSPORT. לירן אלבז,
משרדי החברה החדשים ממוקמים באשקלון, Lsports/לירן אלבז

דגש על העובד מהיום הראשון

מלי בנטאטה, HR Business Partner at LSports: "הביקושים למוצרים מבוססי נתוני ספורט בזמן אמת נמצאים בזינוק משמעותי לאחרונה, ובעקבות הזינוק בשנה החולפת מספר העובדים בחברה גדל ביותר מ-40 אחוזים".

"הצמיחה של החברה ממשיכה ואנחנו עתידים לגייס עד סוף השנה עוד למעלה מ-40 עובדים חדשים. כבר היום החברה מיצבה את עצמה כחברת ההיי-טק הגדולה בדרום, תוך שמירה על אווירה משפחתית, נעימה, מאתגרת וטכנולוגית לאורך כל הדרך".

בנטאטה מפרטת על תנאי העסקה: "אנו שמים דגש על העובד מהיום הראשון שלו בחברה, תוך קידום, התפתחות אישית ומקצועית והתמודדות עם אתגרים. לפני מספר חודשים, התחדשנו במשרדים חדשים ומהממים באשקלון, 500 מטר מהים, כולל מרפסות וקומה מעוצבת ברמה גבוהה באווירה ספורטיבית התואמת לעיסוק ולאנרגיות בחברה".

LSPORT. לירן אלבז,
אווירה דינמית ומודל עבודה היברידי, Lsports/לירן אלבז

אווירה דינמית ומודל עבודה היברדי

משרדי החברה החדשים ממוקמים באשקלון ואווירת העבודה במשרד היא דינמית. ב-LSPORTS רואים את העובד כמשאב החשוב בארגון. מודל העבודה הוא היברידי ומאפשר איזון בין עבודה במשרד לבית.

לינק לאתר החברה: https://www.lsports.eu/careers/

דואל לשליחת קו"ח: lsports.jobs@applynow.io

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully