וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשין עושה עסקים עם משפחה וחברים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 18:47

ביום חמישי האחרון בשעות הערב, ערכה קרן ההון סיכון 2B Angels ו-2B Community בבעלות ובהובלת יואל חשין ומשפחתו, אירוע סוף קיץ ליזמים ולחברות סטארט-אפ שבהן השקיעה הקרן.

באירוע, שנערך במתחם 'נור 28' ביפו סיפר יואל חשין: "2B היא סוג של family office כי אנחנו משקיעים הון אישי ומשפחתי ומתייחסים ברצינות לכל השקעה כאשר השותפה המרכזית היא המשפחה ואימא שלי. אומרים שלא עושים עסקים עם משפחה וחברים, אך זו תפיסה שגויה כי לדעתי צריך לעשות עסקים רק עם חברים, וזה נכון לחבר חלקים במשפחה גם בעסקים".

"אנחנו משקיעים באימפקט וכשהסתכלנו על השקעות בתחילת הדרך ועל היזמים והמיזמים שבחרנו - כל המיזמים וההשקעות שלנו הם אימפקט. כל יזם ומיזם נבחר מתוך אהבה ואמונה. כשאני מסתכל לאחור כיף לגלות כי כל היזמים החברים בקרן הם בתדר משותף איתנו וזה מרגש מאוד".

קרן 2B Angels שמה לה למטרה להשקיע בחברות טכנולוגיה צעירות בשלבי Seed/pre-seed, שביכולתן לייצר ערך לאנושות ולהפוך ל'יוניקורנים' חברתיים וכלכליים כאחד.

נפגשו: רות חשין אלמנתו של המשנה לנשיא בית המשפט העליון מישאל חשין ז"ל ואימו של יואל חשין, אפרת חשין, שחר בוצר שותף מנהל ב-Good Company ומנהל ההשקעות של 2B Community לשעבר, אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל, נעם לאוטמן וזוגתו מיקה אלמוג, גל רימון מנכ"ל סנטריקל, יוסי מולדבסקי יו"ר פלאס ונצ'רס, רות לנדא CFO בחברת ההייטק Yotpo , רמי ליפמן יזם חברתי וטכנולוגי, רמי ברכה ששימש כשותף מנהל בקרן ההון סיכון פיטנגו, ורבים נוספים.

רות חשין, דפנה חשין ויואל חשין. תמר מצפי,
רות חשין, אפרת חשין ויואל חשין/תמר מצפי
מיקה אלמוג ונועם לאוטמן. תמר מצפי,
מיקה אלמוג ונועם לאוטמן/תמר מצפי

מאמצים לוחמים עם כוכבי

בחמישי האחרון נערך במחנה ע"ש רבין (הקריה בתל אביב), אירוע הוקרה למיזם "אמץ לוחם" ולתורמים למיזם. האירוע נערך בראשות הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, ובהשתתפות חברי פורום מטכ"ל ומנכ"לי החברות המאמצות את היחידות. במהלכו ביקש צה"ל להוקיר תודה לגופים ולאישים המלווים את המיזם.

"אמץ לוחם" הינו מיזם מעורבות חברתית שנועד לתמוך במערך הלוחם בצה"ל, באמצעות חיבור בין חברות ותורמים מהארץ ומהעולם לבין יחידות לוחמות.

במסגרת האימוץ, היחידה 'המאומצת' מקבלת סל רווחה בסך של 100,000 ₪ בשנה, תוך התחייבות למתן סכום זהה למשך שלוש שנים. במיזם שותפות כיום כ-80 חברות עסקיות, ארגונים ותורמים בישראל. את המיזם מלווה גם ארגון ידידי צה"ל בארה"ב FIDF אשר מהווה שותף אסטרטגי, ומחבר קהילות יהודיות בארה"ב לגדודים שונים בצה"ל.

נפגשו בקריה: סמדר ברבר-צדיק, סאמר חאג' יחיא, גדי פדרמן, שי לבנת ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אביב כוכבי. דובר צה"ל,
הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully