וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לשכונה: 'אאורה ישראל' בקמפיין מיתוג להתחדשות עירונית

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 9:27

החברה להתחדשות עירונית מהגדולות בישראל, בבעלות ובניהול יעקב אטרקצ'י, השיקה קמפיין תחת הקונספט 'אאורה מחדשים את ישראל' שעלה בטלוויזיה, בשלטי חוצות ברחבי הארץ ובקמפיין דיגיטל בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל

אאורה, ממובילות תחום ההתחדשות העירונית בישראל, רואה בעיני רוחה את השכונות כמרקם קהילתי עם חשיבות לשמור על אופיו. מי שמוביל את הקמפיין הוא מייסד ומנכ"ל אאורה, יעקב אטרקצ'י, שהצמיח את 'אאורה' להיותה חברה ציבורית שנסחרת בבורסה לניירות ערך בשווי מעל מיליארד שקל.

צוות 'אאורה' בהוסלת המייסד יעקב אטרקצ'י, ביום הצילומים לקמפיין. יחסי ציבור,
צוות 'אאורה' בהוסלת המייסד יעקב אטרקצ'י, ביום הצילומים לקמפיין/יחסי ציבור

הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום Why Worry, מתאר את השכונה של פעם, עם מוטיבים של הילדות שהייתה ליעקב אטקרצ'י בשכונה בה הוא גדל ואת החשיבות שיש לפרוייקטים של התחדשות עירונית שהופכים את המתחמים לשכונות מתקדמות, תוך שמירה על המרקם של השכונה.

מרחבים ירוקים ועירוב שימושים

התחדשות עירונית היא ראייה נרחבת על שכונה שלמה ותכנון חכם של הסביבה כולה. אאורה מחדשת ומשדרגת את הבתים הישנים, בונה בתים חדשים במקומם, מחליפה את התשתיות מהיסוד ומשדרגת את השטחים הציבוריים, תוך שמירה על אופי השכונה ומתן תשומת לב למרחבים ירוקים, צל, עירוב שימושים ומרקם שכונתי.

אאורה מקדמת נכון לעכשיו למעלה מ-50 פרויקטים הכוללים כ-23,733 יח"ד. 39 פרויקטים מתוכם הינם בתחום ההתחדשות העירונית אשר במסגרתם תבנה החברה כ-18,900 יח"ד, במסגרתם מתוכננים להיבנות גם מתחמים מסחריים שהיקפם הכולל עומד על כ-35,000 מ"ר.

התחדשות עירונית לצד השמירה על מרקם השכונות של פעם, אאורה ישראל. יחסי ציבור,
שומרים על אופי השכונה מפעם, אאורה ישראל/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully