וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

דוד רוזנטל

28.10.2021 / 8:39

סמנכ"ל שיווק חדש לקסטרו, סמנכ"ל כספים חדש לחברת חוצה ישראל, מנהלת מערך שיווק לבית החולים רפאל ועוד. המינויים והתזוזות במגזר העסקי השבוע

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, הודיע על מינויו של מישל תמיר לסמנכ"ל השיווק של בית האופנה קסטרו ורשת קסטרו HOME החדשה לכלי בית: "אנו שמחים לצרף לקבוצת האופנה הגדולה בישראל את מישל תמיר , לתפקיד סמנכ"ל השיווק של בית האופנה קסטרו ושל רשת כלי הבית והלייף סטייל החדשה CASTRO HOME. מישל ימשיך להצעיד את קסטרו כמותג האופנה המוביל בישראל בכל פעילותה השיווקית ובזירה הדיגיטלית. תמיר מגיע עם ניסיון רב ועשיר בתחום השיווק והאופנה בפרט. אנו מאמינים שיחדיו נמשיך לקדם ולפתח את קסטרו בהצלחה".

בשלוש השנים האחרונות מישל תמיר הקים מיזם E-COMMERCE לשוק האמריקני בתחום כלי הבית, שנמכר לאחרונה לקבוצת משקיעים אמריקאים. לפני כן היה סמנכ"ל השיווק של רשת האופנה רנואר במשך 8 שנים. קודם לכן שימש במגוון תפקידים במשרדי פרסום מובילים והיה סמנכ"ל תכנון אסטרטגי של משרד הפרסום יהושוע TBWA. תמיר, (53), נשוי + 1, מהוד השרון. הוא יחליף בתפקידו את מור פסו-אבלגון אשר סיימה את תפקידה לאחרונה לאחר 3 שנים בקסטרו.

מישל תמיר. רפי דלויה,
מישל תמיר/רפי דלויה

אליאב בצלאל (בצי) (44), מונה כשף הראשי של מרכז 'נורית' בית דיור יוקרתי לתשושי נפש, הממוקם ביפו, ברמה מלונאית איכותית גבוהה המיועד לחולי דימנהציה ואלצהיימר.

אליאב, בוגר בית ספר 'בישולים', בעברו ניצח על התפריט בבית האירוח 'שלו ביער' בטבעון והיה הסו שף במסעדת אואזיס תל אביב. אליאב מתמחה בקולינרייה המשלבת ארוחות גורמה בשילוב חומרי גלם איכותיים, מזינים ובריאים.

אליאב בצלאל מסר: "התפקיד החדש מאתגר, מרגש ושונה. שהכנתי את התפריט עם הדיאטנית הראשית עבור דיירי נורית היה לנו חשוב שלא להתפשר על איכות האוכל, הפרודוקטים ויחד עם זאת על כל אבות המזון בכל ארוחה. אני רואה במינוי הזדמנות פז, להוכיח לענף הדיור המוגן, כי אפשר להציע תפריט גורמה לא רק במסעדות יוקרה".

לדברי אורלי פיס, מנהלת מרכז נורית על המינוי: "אליאב מביא עימו שילוב נכון ומדוייק של מומחה שידע לשלב אוכל טעים, ברמה גבוהה, אך מזינה, מאוזנת ובריאה, המותאם לחולי דימנציה ואלצהיימר.לצוות ההנהלה היה חשוב להציע לדיירי הבית תפריט משובח עליו ינצח שף מקצועי, תוך התחשבות בפרטים ואילוצי התזונה אליו נקלעים תשושי הנפש. אין לנו ספק כי אליאב הוא המינוי הנכון הכולל את הכישורים הנדרשים למרכז נורית".

"מרכז נורית" בית דיור ברמה מלונאית לטיפול מקצועי והשגחה רפואית מקיפה ואישית, לחולי דמנציה ואלצהיימר, עם התאמה לכל השירותים הרפואיים, והפונקציות הנדרשות, למשך 24 שעות ביממה. המרכז מפעיל במקום מטבח מקצועי הדואג להסעדת הדיירים במהלך כל שעות היום, לצד שירותים משלימים כמו: דיטאנית, תזונאית, קונדיטור ועוד.

אליאב בצלאל. אסף לוי,
אליאב בצלאל/אסף לוי

חברת KERNELiOS המתמחה בהכשרת לוחמי סייבר בארץ ובעולם מודיעה היום, יום ג' 26.10.21, על מינויו של תת אלוף במיל. צביקה חיימוביץ', לשעבר מפקד מערך ההגנה האווירית בחיל האוויר לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי חו"ל. הצטרפותו של חיימוביץ' לחברה הינה במסגרת האסטרטגיה להתרחבות בעולם במודל זכיינות שפעיל כיום בארה"ב ובאמריקה הלטינית.

צביקה חיימוביץ': "מלחמות הסייבר הן לא שדות הקרב הבאים, הם שדות הקרב הנוכחיים בהם מדינות וארגונים מנסים לבצע פיגועי סייבר, להשפיע על בחירות, כלכלה ודעת הקהל. הקרבות האלה מתנהלים מדי יום והם רק יגברו ככל שהידע מתרחב. יש לי הזכות להצטרף לקרנליוס, ועם הידע והניסיון שצברתי לאורך השנים המטרה היא להכשיר לוחמי סייבר בכל רחבי העולם".

דב סעדיה מנכ"ל KERNELiOS: "אנו שמחים לצרף את צביקה חיימוביץ' לשורותינו. ההגנה על המרחב הווירטואלי ושמירה על שגרת עסקים תקינה ובטוחה היא חלק מהחוסן בעולם הגלובלי. צביקה מהווה חיזוק משמעותי לחברה עם הניסיון הרב והקשרים שצבר לאורח השנים. KERNELiOS היא החברה היחידה כיום בישראל המציעה הכשרה פרקטית מוכחת בתחום הסייבר ואבטחת המידע בנוסף על לימודי התיאוריה המעמיקים ועל כן הביקוש לבוגרי קרנליוס עולה בהתמדה. ניסיונו העשיר של צביקה והפעילויות הנוספות בהן הוא עוסק, יהוו מכפיל כוח בפיתוח השלוחות של קרנליוס גם בחו"ל".

צביקה חיימוביץ. יחצ,
צביקה חיימוביץ'/יחצ

חברת הפוד-טק הישראלית פורצת הדרך ביומילק (Biomilk), המפתחת תהליך טכנולוגי מתקדם לייצור חלב מתורבת המיוצר בתנאי מעבדה, מודיעה על הצטרפותו של פרופ' קווין ניקולס כיועץ בכיר לחברה.

פרופ' ניקולס הינו מדען ידוע ומוערך בעולם בכל הקשור לפיתוח תכשירים מבוססי חלב לטיפול בתינוקות ובפגים, אשר השקיע את עיקרי משאביו ומחקריו בשנים האחרונות בשימוש בגישה אבולוציונית לחקר חלב וניצול מולקולות מיוחדות בו לצורך שיפור תפקוד איברים חיוניים בפגים (כגון: עור, מערכת עצבים וריאות), המהווה אתגר משמעותי ביותר בטיפול בפגים ובשיפור בריאותם והישרדותם.

פרופ' ניקולס מחזיק בתואר ראשון בביוכימיה ותואר שלישי מאוניברסיטת Monash שבמערב אוסטרליה. לאחר מכן עבר למכון הבריאות הלאומי בארה"ב למשך 6 שנים ולאחר מכן חזר לאוסטרליה לתפקידים ב-CISIRO (The Commonwealth Scientific and Industrial Research Organization), מכוני מחקר ממשלתיים ואוניברסיטאות.

תומר אייזן, מנכ"ל ביומילק מציין: "הצטרפותו של פרופ' ניקולס כיועץ בכיר לחברה מהווה תרומה משמעותית עבורנו, בכך שמחקריו וניסיונו יאפשרו פיתוח אפליקציות רפואיות המבוססות על הטכנולוגיה הקיימת בחברה, זאת בנוסף לפיתוחים הקיימים כיום הפונים בעיקר לתחום תעשיית המזון".

פרופ' קווין ניקולס. יחצ,
פרופ' קווין ניקולס/יחצ

חברת Cloud Valley מבית Commit הודיעה על מיניו של צחי ברנע לתפקיד פיתוח עסקי ומנהל מכירות ענן Azura. צחי מביא עימו ניסיון של 15 שנה בניהול צוותי מכירות, Biz Dev ו- Go to Market, ומיומנויות טכנולוגיות, בעיקר בתחום אבטחת מידע וענן. צחי בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה ובשנים האחרונות עבד במספר תפקידים ניהוליים וטכנולוגיים בחברות 013 Netvision, XGlobe מבית Taldor ו- YOUCC.

צחי הצטרף לחברת Cloud Valley, המובילה בשירותי ענן מנוהלים לסביבת Microsoft Azure מבית Commit שהוקמה ב- 2005 ומנוהלת על ידי האחים פיינגולד, ומספקת מעטפת שירותי טכנולוגיה כוללים, עם ניסיון של מעל 1,200 פרויקטים שדלוורו בהצלחה ל- 1,000 לקוחותיה בארץ ובעולם.

החברה מונה מעל- 550 מומחים אשר מובילים טכנולוגיות ויישומים מתקדמים בעולמות התוכנה SaaS IoT, Data, Cloud, Cyber, ICT, ועוד, וגאה בצמיחתה וגדילתה החל ממנהלי מוצר, דרך מומחי UX ו- UI וכלה בארכיטקטים של תוכנה, מפתחים, אנשי דאטה, ענן, QA, DevOps ומספקת את כל שירותיה תחת קורת גג אחת - מייעוץ ועד ביצוע.

צחי ברנע, Cloud Sales Director & Biz Dev ב - Cloud Valley מבית Commit: "אני שמח ונרגש להצטרף לצוות הנהדר של Cloud Valley. אני מאמין שפוטנציאל הצמיחה של החברה והיכולת להצמיח את שוויה הם גדולים, בהתחשב ב-DNA הייחודי של עובדי החברה, הטכנולוגיה העמוקה והפריסה הגלובלית של לקוחות החברה.

אני גאה להצטרף ל - Cloud Valley, אשר מספקת מעטפת כוללת ללקוחותיה, תחת האמונה המלאה ב - CUSTOMER CENTRICITY. כחלק ממשפחת Commit, אנחנו מספקים שירותי All-In-One ללקוחות הענן שלנו, עם כל היכולות להצלחת הלקוח בתוך הבית - מהתשתיות והשירותים המנוהלים ועד לסייבר, דאטה, תוכנה ו- SaaS, ואפילו IoT וחומרה. אני מצפה להיות חלק ממשפחת Commit וביחד לקדם את לקוחותינו לשלב הבא".

צחי ברנע. יחצ,
צחי ברנע/יחצ

דירקטוריון חברת חוצה ישראל אישר את מינויו של רו"ח איל רוזנבאום לתפקיד סמנכ"ל כספים בחברה.
איל רוזנבאום יעמוד בראש חטיבת הכספים של חוצה ישראל האחראית על בניית התקציב ותכניות העבודה השנתיות והרב שנתיות, חשבות החברה, ועל תחום הרכש וההתקשרויות. החטיבה מלווה את היבטיהם הפיננסיים והמסחריים של כלל הפרויקטים המקודמים על ידי החברה.בשנים האחרונות מצויה החברה בתהליך צמיחה מרשים במסגרתו היא מרחיבה את תחומי פעילותה. מחזור פעילותה השנתי הולך וגדל והחברה צופה כי בתוך כשנה הוא יגיע לכשני מיליארד שקל. בנוסף לתחום הכספים יהיה רוזנבאום גם אחראי על תחום מערכות המידע בחברה.

איל רוזנבאום (56) הוא בעל ניסיון עשיר בעבודה בחברות ממשלתיות, בניהול מערכות גדולות וצוותי עובדים מקצועיים. לרוזנבאום ניסיון רב בעבודה עם גורמי ממשל ורגולציה וביניהם: משרד האוצר, משרד התחבורה, רשות החברות ומס הכנסה, ובתהליכי פיתוח והשקעות. בעשר השנים האחרונות שימש סמנכ"ל הכספים בנמל אשדוד ולפני כן במשך שש שנים כחשב נמל אשדוד. לרוזנבאום תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר ראשון בחשבונאות וכלכלה, מאוניברסיטת בר-אילן. הוא יכנס לתפקידו בחודש ינואר 2022 ויחליף את שלמה זומר, אשר סיים תפקידו לאחר 15 שנים בחברה.

איל רוזנבאום. סטודיו פוקס,
רו"ח איל רוזנבאום/סטודיו פוקס

קרן פרידמן (46) מונתה למנהלת מערך השיווק של בית החולים רפאל. במסגרת תפקידה תשמש פרידמן כחברת הנהלת בית החולים ותנהל את מערך השיווק והתקשורת החיצוני והפנימי של בית החולים.

פרידמן החלה את דרכה המקצועית בחברת ישראכרט ומילאה בה שורת תפקידים בהם: מנהלת מועדונים עסקיים ואסטרטגיים במערך ההנפקה, ניהול מדור שיווק הבנקים באגף השיווק. במהלך עבודתה בחברה הובילה בין היתר את הקמת ISRACARDDTOP, ניהול תיק כרטיסי הרכש של אלפי חברות פרטיות וממשלתיות, ניהול מועדוני הלקוחות לרבות: לשכת עורכי הדין ויועצי המס, הוט מועדון ההנדסאים והטכנאים, לשכת רואי החשבון, מכבי שפע ועוד.

חיים איסוביץ (55) מונה למנהל פעילות התשתיות של בית החולים רפאל. במסגרת תפקידו ישמש כחבר הנהלה. לאיסוביץ ניסיון עשיר בתפקידים ניהוליים בכירים ובתפקידו האחרון ניהל את חב' הניהול של פרויקט מידטאון ת"א , פרויקט המשלב עירוב שימושים לצד ניהול פעילות נוספת בפרויקט של עיריית ת"א ומלון בוטיק אשר נבנה בימים אלו בפרויקט. קודם לכן, שימש כמנהל בכיר במטה חברת נכסי אריאל, בין תפקידיו בחברה, ניהל את חטיבת מגורי היוקרה.


רון משה, מנהל בית חולים רפאל: "אני מברך על הצטרפותם של קרן פרידמן וחיים איסוביץ למערך הניהולי של בית החולים. אני בטוח שהם יתרמו מניסיונם לשיפור מערך השיווק והתשתיות של בית החולים ומאחל להם הצלחה רבה".

קרן פרידמן. יחצ,
קרן פרידמן/יחצ
חיים איסוביץ. יחצ,
חיים איסוביץ/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully