וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שאת רוצה להיות: אגם בוחבוט מתאפרת בטיקטוק

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 14:40

הזמרת והשחקנית אגם בוחבוט יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ עם מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק. את השיר, שנכתב והולחן במיוחד למהלך PRESS PLAY, צילמה בוחבוט לקליפ טיקטוק הראשון מסוגו בישראל בכיכובה, לצד משפיעניות וצרכניות אמיתיות של המותג

קמפיין טיקטוק ראשון לאגם בוחבוט יעלה בחודש נובמבר ברשתות החברתיות: בטיקטוק, באינסטגרם, בפייסבוק, יוטיוב ובנכסיו הדיגיטליים של המותג, תוך שהוא מקדם את מסר חברתי - "תהיי מי שאת רוצה להיות".

בקמפיין אגם תזמין את קהל העוקבים שלה ושל מייבלין ניו יורק להצטלם לצידה בקליפ, כך שגם הן יוכלו לקחת חלק ולהופיע בו בעצמן! הצרכניות צריכות פשוט לצלם את עצמן מתאפרות עם המוצרים של המותג בצורה משעשעת ומגניבה, שמראה את השימוש במוצרים, התועלות שלהם או התוצאה הסופית עם פיצ'רים של טיקטוק.

צילומי הקליפ נערכו בחדר שינה שעוצב בסגנון ניו-יורקי בבית במושב צורן, בסטייל של בנות צעירות. בוחבוט שהגיעה לצילומים היישר מחופשה זוגית ראשונה בלונדון, עם בן הזוג הטרי, סיפרה כי לקחו לעצמם הפסקה לפני העומס של מופעי חנוכה.

הקליפ החדש של אגם בוחבוט בשיתוף מייבלין ניו יורק. אסף לב,
הקליפ החדש של אגם בוחבוט בשיתוף מייבלין ניו יורק יזמין צרכניות אמיתיות/אסף לב

בוחבוט סיפרה שזהו החיבור הראשון שלה למותג ביוטי והיא נרגשת מאוד, מאחר ובתור נערה צעירה לא נתפסה כאייקון של טיפוח ויופי. לדבריה: "אני ממש מתרגשת מהמהלך הזה כי גם המסר בקליפ "תהיי מי שאת רוצה להיות" הוא האני מאמין שלי בחיים האישיים, והמסר הקבוע שלי למעגל המעריצות".

על קריירה בינלאומית עם השקת הקליפ של המותג הבינלאומי מייבלין ניו יורק, אמרה: "אני מרגישה שעוד לא מציתי את ישראל. אני רוצה כרגע להתמקד פה, בהופעות, בקהל הצעיר, ואם יזדמן לי לקריירה בינלאומית אני כמובן לא אשלול, מה גם שכרגע מחכה לי צו גיוס בפברואר ללהקה צבאית, אז רגע, כל דבר בשעתו".

הקליפ החדש של אגם בוחבוט בשיתוף מייבלין ניו יורק. אסף לב,
אגם בוחבוט: כנערה צעירה היא לא נתפסה כאייקון של טיפוח ויופי/אסף לב

נטע קרצו-נייגר, מנהלת התקשורת ותחום המשפיענים של המותג וליטל חי מנהלת שיווק מייבלין ניו-יורק מסרו: "אנחנו שמחות על הצטרפותה של אגם למשפחת מייבלין ניו-יורק, מאמינים בחיבור הזה שכן הוא עומד בהלימה עם ערכי המותג לסל הערכים שאגם מייצגת לעוקבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully