וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מותג האופנה שנרתם למאבק ברעב

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 12:44

וגם: רשת הבייסיק מרחיבה את ההיצע לגברים, מותג התכשיטים שמסייע לחולי דמנציה, סניף חדש למאפיית הבוטיק והריח המוכר מגיע למייבשי הכביסה

קורס דואג לרעב

מייקל קורס יום הרעב. יח"צ חו"ל,
מייקל קורס/יח"צ חו"ל

מותג העל מייקל קורס נרתם גם השנה ליום הרעב הבינלאומי, יום שנועד להעלאת המודעות ולמאבק ברעב העולמי. בהתאם למגמה העולמית לצמצום נזקים סביבתיים, כולל הקמפיין הייחודי של קורס השקת חולצת טי המיוצרת מ- 100% כותנה אורגנית וכובע רקום במהדורה מוגבלת, שההכנסות ממכירתם יועברו כתרומה למען ילדים רעבים ברחבי העולם.

גם השנה חבר קורס לארגון World Food Programe (WFP) הנתמך על-ידי האו"ם ודואג לספק ארוחות לילדים באזורים חסרי ביטחון תזונתי בעולם, כשבשנה שעברה הצליח להעביר 20 מיליון ארוחות. נושא הקמפייןWatch Hunger Stop הוא: FOOD IS LOVE - THERE'S ALWAYS A SEAT AT THE TABLE. בעקבות מגפת הקורונה העולמית ותחושת החיבור המחודשת היוזמה הפילנתרופית הוותיקה של המותג מתמקדת השנה בקהילה.

בעקבות הצלחת הקמפיין בשנה שעברה, גם השנה הקמפיין מתמקד בשגרירים מבית, עובדי המותג מכל רמות הארגון, התנדבו להצטלם כשהרעיון מאחורי Watch Hunger Stop היה תמיד לחבר קהילות לשתף ולמקד את המשאבים, הקול ותשומת הלב כדי לפתור את בעיית הרעב. היוזמה החלה לפני 9 שנים, והמותג הגיע לקהילות בכל העולם. השנה היה חשוב במיוחד להראות שהמאמץ למיגור הרעב בעולם מתחיל בבית והתקווה והרצון הוא לעשות שינוי בעולם.

על-פי מייקל קורס, מעורבות חברתית היא הכרחית על-מנת להגיע לעתיד ללא רעב. קורס מרבה להשתמש במשפט FOOD IS LOVE המלווה את הקמפיין. ארוחות בית ספר מספקות לילדים באזורים חסרי ביטחון במזון את התזונה שהם צריכים כדי לגדול ולהתפתח והן מהוות תמריץ חשוב למשפחות לשלוח את ילדיהם, במיוחד בנות, לבית הספר.

הקמפיין כולל יוזמות חדשניות ברשתות החברתיות ביניהם פילטר באינסטגרם - "Share Your Heart" המאפשר לכל משתמש להצטרף לקהילה ולהפיץ אהבה. על כל פוסט/ סטורי עם הפילטר מייקל קורס יתרום 50 ארוחות לארגון WFP . יוזמה זו מצטרפת למאמץ הפילנטרופי הידוע של המותג Wear It and Share It על פיו על כל סטורי / פוסט עם חולצת ה-T, הכובע וההשטאג WatchHungerStop# קורס יתרום 50 ארוחות ל WFP.

seperator

נינג'ה אופנתי

HOODIES. שי יחזקאל,
HOODIES/שי יחזקאל

HOODIES - מותג אופנת הבייסיק לכל המשפחה, יוצא עם קולקציית HOODIES MEN שמוביל הפרזנטור יובל שמלא הנינג'ה. לאור הביקוש העולה, המותג מגדיל העונה את היצע פריטי הגברים ואת קולקציית הנשים המצליחה, ממשיכה להוביל פרזנטורית הרשת והשותפה בר רפאלי.

הרחבת הקולקציה הגברית נובעת מבקשת קהל הגברי להרחיב את ההיצע שלהם משמעותית. כחלק מהשקת הקולקציה, הרשת יוצאת בקמפיין דיגיטל בפריסה רחבה עם הפרזנטור שמלא ומעיל ה-DAYTON - מעיל פוטר ופוך שמוביל את הקולקציה ומוצע לרגל ההשקה בהנחה מיוחדת.

seperator

הצמיד השומר

הצמיד השומר - מגנוליה. מריה קרמר,
הצמיד השומר - מגנוליה/מריה קרמר

מותג התכשיטים מגנוליה, השיק את מיזם "הצמיד השומר" עם עמותת עמדא-עמותה למען חולי דמנציה, אלצהיימר ובני משפחותיהם. הצמיד השומר נולד על-מנת לעזור לאוכלוסיות שונות כגון חולי דמנציה הנדרשים לעיתים לסיוע מהסביבה.

כ-150 אלף אנשים מאובחנים עם דמנציה ואלצהיימר בישראל, כשלצידם נמצאים בני משפחה ומטפלים שמתמודדים עם האתגרים הרבים שמביאה איתה המחלה. בעמדא מבטיחים להיות שם בשבילם במידע, בתמיכה ובפיתוח כלים חדשים להקל על ההתמודדות היומיומית - כשהצמיד השומר הוא אחד מהם.

seperator

ריחניים ומקסימים

סנו מקסימה. יח"צ,
סנו מקסימה/יח"צ

רגע לפני שמייבש הכביסה מתחיל לעבוד שעות נוספות, סנו מקסימה משיקה מוצר חדשני לבישום הכביסה- אריזת 20 דפי בישום לחים למייבש הכביסה בניחוח מרכך הכביסה האהוב והמוכר מקסימה Blue Blossom. השימוש בדפים קל ונוח, רק מכניסים את הבגדים ואת הדף הלח למייבש הכביסה ומפעילים. במהלך הייבוש הדף עוטף את הבגדים בניחוח עוצמתי שנשאר לאורך זמן. לאחר הייבוש ניתן להשתמש בדפי הבישום הריחניים לריענון הבגדים בארונות או לחילופין להשתמש במטלית היבשה גם כמטלית ניקיון.

seperator

לאכול בבוטיק

מייזון קייזר. יח"צ,
מייזון קייזר/יח"צ

המותג הצרפתי "מייזון קייזר" חוגג שנה בתל אביב, ומתחדש עם מאפייה חדשה במתחם המזרקה של מידטאון תל אביב. זהו בוטיק דגל שלישי של האופה אריק קייזר, שם שהפך למותג בתחום האפייה והסצנה הקולינרית.

בבוטיק החדש יש בית מלאכה ומאפיה גדולה צמודה, שם ייאפו שלל המוצרים הטריים, בדומה לסניף הדגל בנמל. הבוטיק מתפרש על 280 מ"ר ומציע כ-80 מקומות ישיבה.

מייזון קייזר. יח"צ,
מייזון קייזר/יח"צ

לרגל חגיגות השנה והפתיחה, וכחלק מהתפיסה של קייזר, אשר מתייחסת לכל בוטיק כאל יישות נפרדת, המותאמת למיקום ולקהל הלקוחות, יוצעו בבוטיק מידטאון מוצרים ייחודים עונתיים, בהתאמה אישית, עבור אנשי המשרדים והדיירים של המתחם, וכן ארוחות עסקיות שישלבו את המוצרים החדשים. ביניהם תפריט כריכי פרימיום מהמעדנייה, בחירה עצמית ממבחר חומרי גלם משובחים מצרפת כמו חמאה, גבינות (כחולות, קומטה, ברי כמהין ונוספות), דגים מעושנים (סלמון הילטון, טונה בלו פין), ממרחים מיוחדים ממתכוניו של אריק קייזר (רוטב טרטר, עגבניות מיובשות, ירקות קלויים) לצד חומרי גלם מובחרים נוספים מבוטרגה עד טונה אורטיז, כל אלו עטופים במבחר לחמי המחמצת האייקונים. וגם ארוחת צוהריים עסקית של בחירת כריך\סלט שתייה וקינוח מתוק.

סניף המותג נפתח למרות מהמורות גלובליות ולוקאליות, אך עם הצלחהה במשימה לייצר קהל אוהד של לקוחות.

מייזון קייזר הינו מותג מאפים של הבולנז'ר אריק קייזר, דור רביעי למשפחת אופים, אשר נודע כאופה הראשון שהחזיר את לחמי המחמצת המסורתיים לעולם הקולינריה בשנות ה-90'. לקייזר כ-250 מאפיות ב-30 מדינות. בכל לוקיישן האפייה היא ארטיזנלית - כל מוצרי הלחם, המאפים והפטיסרי היפהפיים נאפים במקום על ידי שפים אופים מומחים. 26 שנים אחרי פתיחת המאפייה הראשונה שלו, אריק קייזר הוא מהאופים המהוללים והמוערכים בעולם. בין השאר הוא אחד מהבולנז'רים הרשמיים של ארמון האליזה ומסעדות מובילות כמו רובושון. הוא כתב 10 ספרי בישול (ביניהם 4 עם השף הישראלי המוערך יאיר יוספי, ברוט), וכן זכה לשלל פרסים ותארים. בשנת 2019 מייזוֹן קייזר זכה בפרס הבאגט הטוב ביותר בניו יורק. בינואר 2020, אריק קייזר זכה במדליית זהב בתחום האפייה בצרפת לציון 25 שנות עשייה.

seperator

מצחצחים ומגנים

אורביטול. טל אזולאי,
אורביטול/טל אזולאי

מותג היגיינת הפה אורביטול משיק את Nano Toothbrush, מברשת שיניים המכילה כ- 12,000 סיבים, פי 8 ממברשת שיניים רגילה, המונעים הפעלת לחץ על החניכיים בזמן הצחצוח. רקמת החניכיים עדינה ורכה, לכן צחצוח במברשת שיניים עם סיבים רכים מונע נסיגת חניכיים, חשיפת צוואר השן ורגישות בחניכיים.

המברשת מפחיתה לחץ בזמן הצחצוח ומסייעת במניעת נסיגת חניכיים, היא מתאימה לשיניים רגישות, לחניכיים מודלקות ומדממות, לצחצוח עדין לאחר טיפול כירורגי ולנשים בהיריון. 12,000 הסיבים הצפופים והגמישים, מתאימים עצמם למבנה השן, מכסים שטח גדול יותר, ומסירים פלאק יותר ביעילות ובעדינות ללא פגיעה בחניכיים, העובי הדק של הסיבים מאפשר חדירה לחללים קטנים ולניקוי יסודי.

seperator

עתיד ירוק

עתיד ירוק. לירן אגסי,
עתיד ירוק/לירן אגסי

לרגל יום הטבעונות הבינלאומי המצוין בכל שננה ב-1.11, משיק מותג המזון "עתיד ירוק" סדרת מוצרי יובה - חלבון סויה מיובש ללא גלוטן וללא רכיבים מהונדסים גנטית, המתאים להכנת מבחר מאכלים תבשילים, מוקפצים, מאכלי קדרה, מרקים ועוד. סדרת היובה מוצעת במגוון צורות, כשלכל אריזה מצורף מתכון קל להכנה של "רוצים את הטבע", המתמחה במוצרי מזון מהטבע. היובה משמשת כתחליף בשר במטבח הצמחוני, הטבעוני והכשר, מדובר בקרום שנוצר בתהליך הפקת טופו מחלב סויה המיובש עד שהוא מגיע למרקם מוצק ונוח לעיבוד. המרקם בשרני ועשיר בערכים תזונתיים ובהם חלבון בכמות גבוהה, ויטמינים ומינרלים. תיעוד על שימוש ביובה קיים כבר מהמאה ה-16 והשימוש בה כשהיא טרייה, מיובשת או מותססת נפוץ מאוד בסין, יפן וקוריאה.

seperator

אופים ונהנים

PRO  STEEL -. יח"צ,
STEEL PRO/יח"צ

רשת "חשמל נטו" מציגה תנור אפיה בנוי מבית המותג STEEL PRO - . התנור החדש משלב חדשנות, עצמה ויוקרה וטכנולוגיית מגע מתקדמת. יתרונות התנור הבנוי מאפשרים להתאימו בצורה טבעית לכל סוג מטבח. הפתיחה הסטנדרטית מבטיחה שימוש קל ונוח ללא הפרעה. לתנור צג דיגיטלי טאץ' המאפשר שליטה ובקרה במגע.

לתנור 11 תוכניות חימום ואפיה מובנות המותאמות לכל סוגי המזון, דלת חזית טריפל מורכבת משלוש שכבות זכוכית אטומה הממזערת סכנות כוויה. מסגרת הדלת דקה עם גימור נירוסטה שחור. פנים התנור מרווח ומכיל נפח פנימי של 100 ליטר המאפשר שימוש ביותר מתבנית אחת. 2 מאווררי הטורבו המותקנים בו מפזרים את החום בכל החלל לחימום חזק, יעיל ומהיר.

בתנור מוטמעת טכנולוגית חשמל מתקדמת בעלת דירוג אנרגטי A, המבטיחה כי תפוקת החשמל תהיה יעילה.

seperator

כיסונים ביתיים

סולתם. יח"צ,
סולתם/יח"צ

מותג סולתם משיק מכשיר חדש לחובבי כיסוני בצק שלא רוצים להתעסק עם הכנתם. עם המכשיר הידני ניתן להכין כיסוני בצק שיוצאים שווים ומדויקים. המכשיר מסדרת מוצרי אפייה Bake it up מתאים לחובבים, מקצוענים ואפילו ילדים, וניתן להכין בו גיוזה, קלצונה, אמפנדס , בורקס ועוד.

המכשיר עשוי נירוסטה חזקה ועמידה לאורך שנים, הוא קל לניקוי ומתאים גם לשטיפה במדיח כלים.

seperator

סופה בריאה

סופהרב. יח"צ,
סופהרב/יח"צ

רגע לפני שתחלואי החורף משתלטים, חברת סופהרב מציגה את ה-COLD AWAY -תוסף התזונה שירחיק מכם את בעיות החורף ויעזור לנו לעבור את החורף בשלום.

אחת הדרכים הידועות במשך מאות ואלפי שנים לאורח חיים בריא היא שימוש בצמחים היכולים לסייע לחזק את ההגנה הטבעית שלנו. בתחום זה בולטים מספר צמחים מרכזיים: ליקוריץ'- צמח ותיק שידוע ברפואה המסורתית להצטננות ושיעול; אכינציאה- בעלת השפעה מעודדת על מערכת החיסון; הסמבוק שחור -מתאים למצבים של ליחה ושיעול; פרופוליס-ידוע כאנטיביוטיקה של הטבע.

התוסף החדש מכיל פורמולה ייעודית אשר רכיביה נבחרו בקפידה וכוללים את הצמחים המובילים הנ"ל, השילוב בין הרכיבים יוצר קומפלקס מוביל ומתקדם לתמיכה מלאה בגוף במיוחד בעונת החורף. לכל אחד מהצמחים, הוויטמינים והמינרלים שבפורמולה תרומה ייחודית והיסטוריה ארוכת שנים של שימוש ברפואה המסורתית בתקופת החורף בה ההגנה הטבעית זקוקה לעידוד. השילוב הסינרגטי מאפשר השפעה טבעית רחבה ויעילות מרבית.

seperator

בובות בלעדיות

פלפוט. יח"צ פלפוט,
פלפוט/יח"צ פלפוט

חברת פלפוט תשווק בלעדית את קולקציית המוצרים החדשה של הבלוגרית וכוכבת הרשת הבינלאומית "דיאנה" בישראל. דיאנה מכניסה את הצופים והצופות לעולמה הפרטי והמשפחתי ומשתפת סרטונים מצחיקים ודמיוניים שמאפשרים לילדים להזדהות. כחלק מהמהלך השיווקי בישראל, נבחרה אנסטסיה אברבוך להיות הפנים הישראליות של דיאנה שתנגיש בעברית את הסרטונים הפופולאריים של דיאנה בהם היא מסבירה על קולקציית המוצרים שלה לקהל הצעיר ותהייה חלק בלתי נפרד מחיבור עולמה של דיאנה, ילדת הפלא, לקהל בישראל.

פלפוט שקיבלה זיכיון בלעדי לשיווק ליין המוצרים תשיק בשלב הראשון 14 מוצרים, ובהמשך מבטיחים בחברה שיגיעו קולקציות נוספות. בקולקציה בובות עם תיבות משאלה, בובות דיאנה שיוצאות לפעילויות שתגענה עם אביזרים נלווים, בובות דיאנה ששרות ועוד.

seperator

קרמים בטרמינל

VIAMINS. יח"צ,
VIAMINS/יח"צ

חובבי מותג VITAMINS - מוצרים מקצועיים ומובילים לטיפוח השיער שנמכרו עד היום באמזון והפכו להצלחה מסחררת, ניתנים לרכישה מהיום בטרמינל X .

VitaminsHairCosmetics הוא מותג שקם ב- 1943 ובמהלך 80 שנות קיומו, הוא רכש ידע וניסיון שעוברים כבר 3 דורות. המותג מייצר פתרונות מקצועיים לעיצוב וטיפוח השיער שנמכרו עד היום באמזון ארה"ב ואירופה, כעת הסדרות משווקות לראשונה בישראל ישירות לצרכן. הסדרה עשירה בחלבונים, קרטין ביוטין וקולגן ושמנים כגון ארגן ונבט החיטה והם מתאימים לשיקום שיער יבש ופגום ומעניקים מראה משי, מלא ברק, גמישות ויופי טבעי. המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער, מכילים מרכיבים מן הטבע, הם אינם מכילים פרבנים, מלחים, אלכוהול או סולפטים.

בין המוצרים המובילים: מסכת קרטין ביוטין וקולגן -מסכת קרטין ביוטין וקולגן חודד החנית של הסדרה עם זכייה של מקום ראשון ו-Amazon's Choice במסכות קרטין. המסכה הגיעה למקום השני במכירות של מוצרי שיער תחת קטגורית מסכות ונבחרה כ-Top Pick על-ידי אתרי הביקורות המובילים בארה"ב.

עוד בסדרה: סרום קרטין, ביוטין וקולגן, מסכת סילבר - שנבחרה ל-Amazon's Choice מבין מסכות הסילבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully