וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט טק מארח ובכירי קרנות ההון סיכון באים לעשות כבוד

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 13:58

דיסקונט טק, זרוע הבנקאות והאשראי של ענף ההייטק בבנק דיסקונט, אירחה ביום חמישי האחרון אירוע קוקטייל לקרנות ההון-סיכון הישראליות בהשתתפות הנהלת הבנק, דיסקונט קפיטל ו- IDBNY

לאירוע הקוטייל החגיגי הגיעו שותפים מנהלים בקרנות ביניהם גיגי לוי וייס (NFX), פיונה דרמון ורינת רמלר (JVP), גד חולדאי ויאיר קסוטו (Pitango), טל סלובודקין (Stageone), יוני לוי (IGP) ודייויד אסיה.

את האירוע אירחו יו"ר דיסקונט, שאול קוברינסקי, מנכ"ל קבוצת דיסקונט אורי לוין, המשנה למנכ"ל וראש החטיבה העסקית יובל גביש וראש דיסקונטק גיא נבון.

מימין לשמאל: יו"ר דיסקונט שאול קוברינסקי, ראש דיסקונטק גיא נבון, המשנה למנכ" יובל גביש ומנכ"ל הקבוצה אורי לוין. סלי לוי פרג',
מימין לשמאל: יו"ר דיסקונט שאול קוברינסקי, ראש דיסקונטק גיא נבון, המשנה למנכ"ל יובל גביש ומנכ"ל הקבוצה אורי לוין/סלי לוי פרג'

שירות עם ודאות

יו"ר דיסקונט, שאול קוברינסקי, אמר: "קבוצת דיסקונט מבינה את הצורך לחבור לחברות הייטק לא רק בשביל לעשות עסקים, אלא גם כדי ללמוד מהן, להטמיע חדשנות בבנק, ולשפר את חווית הלקוחות. דירקטוריון דיסקונט תומך בדיסקונטק ומברך על הצעדים בכיוון הזה, שהוא חשוב להתפתחות הקבוצה".

מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אורי לוין: "לדיסקונט יש מחויבות אמיתית ואישית לנושא הטק. גם בישראל, וגם בניו יורק. המחויבות שלנו היא להפוך להיות הבנק המוביל עבור שחקני ההייטק בישראל. אנחנו מבינים את הצורך להבין בזמן אמת את הצרכים ההולכים וגוברים של החברה, ואנחנו מתחייבים להיות שם. נעשה הכל כדי להתאים עצמנו ללקוחות".

ראש דיסקונטק, גיא נבון: "עם תחילת הפעילות הבנו מהר מה הלקוחות שלנו מחפשים - שירות ברמה גבוהה ו-ודאות. התחלנו לשנות את הבנק ולהטות את הספינה, ואני מודה להנהלת הבנק שמאפשרת לנו בזמן קצר מאוד להתנהל כמו סטראט-אפ שרץ קדימה. אנחנו שואפים לתת one stop shop ללקוח - ואנחנו יודעים שזה משנה. נהיה שם בכל שלב עבור החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully