וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכזיות IP לעסקים קטנים ובינוניים - כל מה שחשוב לדעת

בשיתוף בזק

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 9:22

מרכזיית IP יכולה לסייע לכל עסק לשפר את שירות הלקוחות אותו הוא מספק ולייעל את ביצועיו. מהם היתרונות של מרכזייה כזו ולאיזה בתי עסק היא מתאימה?

איש מחייג בטלפון. ShutterStock
מרכזייה/ShutterStock

בעולם הטכנולוגי והמתקדם של ימינו, בעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים ליהנות משירותי תקשורת מתקדמים, לחסוך בעלויות השוטפות, לשפר את השירות ללקוחות ולייעל את העבודה בעסק. מרכזיית IP לעסקים קטנים ובינוניים של בזק היא למעשה מרכזייה וירטואלית בענן המותאמת לצרכי העסק, המרכזייה כוללת מספר שלוחות בהתאם למספר העובדים בעסק, היא מחוברת בתשתית תקשורת נפרדת ומאובטחת המספקת הגנה גבוהה יותר מפני פריצות בהשוואה למרכזיות פיזיות על גבי האינטרנט ומבטיחה ביצועים מעולים,ניתוב קל ויעיל של השיחות הנכנסות לעסק וחיסכון בעלויות ההתקנה והאחזקה השוטפת.

למה אני צריך מרכזייה וירטואלית לעסק קטן?

מרכזייה לעסקים קטנים ובינוניים מהווה פתרון מעולה לעסקים המקבלים פניות ושיחות טלפון רבות מהלקוחות. מרכזייה לעסק קטן מותאמת באופן המיטבי לצרכי העסק ולמטרותיו. זו מרכזייה חכמה ומתקדמת בענן, המשמשת כתחליף מלא למרכזיות הרגילות. ניתן להתאימה לדרישות המשתנות בעסק ואין צורך להשקיע בתשתיות וציוד יקר.

מרכזיות IP המיועדות לעסקים קטנים ובינוניים מבטיחות מגוון יתרונות:

• רשת מאובטחת - מרכזייה וירטואלית לעסק קטן מותקנת על גבי התשתיות של בזק, ברשת נפרדת ומאובטחת

• איכות שמע - המרכזייה מספקת עוצמה ואיכות שמע מצוינת

• חיסכון כספי - העסק משלם עבור שימוש בפועל לפי כמות השלוחות, אין צורך לרכוש חומרה ו/או ציוד

• מענה וזמינות 24/7 - מוקד התמיכה של בזק עסקים זמין מסביב לשעון 24/7

• ממשק ניהול ידידותי ונוח למשתמש - השירות כולל ממשק מתקדם, נוח וידידותי למשתמש, באמצעותו ניתן להגדיר ולקבוע פעולות שונות בשלוחה האישית ובהגדרות של המרכזייה גם מהסמארטפון, מכל מקום ובכל זמ

למעשה, העסק שלכם זוכה לפתרון מקצועי מתקדם וחסכוני המותאם באופן אישי לצרכיו:

1. המרכזייה הווירטואלית בענן מבוססת על נתב שיחות המפנה את השיחה הנכנסת לשלוחה המבוקשת.

2. ניתן לקבוע מוזיקת רקע וקריינות בזמן ההמתנה למענה, להקליט שיחות נכנסות ויוצאות, לקבל פקס ישירות למייל, לחייג ישירות מהמחשב באמצעות בחירת אנשי קשר ב-OUTLOOK.

3. ניתן להפחית את כמות הנציגים ועלויות התקשורת בעסק.

חשוב לציין כי המעבר למרכזיית IP לעסק קטן בשילוב שירותי תקשורת מתקדמים נוספים מבית בזק מבטיח לעסקים פתרון מקיף, נוח, יעיל וחסכוני, ומעבר לכך משפר את השירות ללקוחות.

למה דווקא מרכזייה של בזק?

בזק היא החברה הגדולה והמובילה בישראל לשירותי תקשורת וטלקום. כחברה מובילה בתחומה, בזק מציעה פתרונות תקשורת מתקדמים ואיכותיים למגוון רחב של עסקים, כולל עסקים קטנים ובינוניים.

מרכזייה לעסקים קטנים ובינוניים מבית בזק עסקים מבטיחה חסכון בהוצאות, עבודה נוחה ויעילה, תחזוקה קלה, ממשק מתקדם ונוח ומעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר את הפתרונות הבאים:

• נתב שיחות עם תפריט קולי לניתוב השיחות הנכנסות לשלוחה המבוקשת, הנתב מבטיח מענה מהיר ללקוחות ומשפר את השירות.

• מוזיקה נעימה וקריינות בזמן המתנה לצורך מיתוג העסק והעברת מסרים שיווקיים.

• מוקד טלפוני לניהול תורים ודוחות, המערכת ממקסמת את כמות השיחות המטופלות במוקד ומסייעת לעסק הקטן להפחית את כמות נציגי השירות ולהקטין עלויות.

• שירות הקלטת שיחות בענן מבית בזק.

• ניתן לקבל פקסים ישירות למייל.

• פתרון נוח לניהול ולהגדרות השלוחה עם ממשק מתקדם, והכל באמצעות מסך המחשב.

מרכזייה בענן IP Centrex מבית בזק מבטיחה גמישות מרבית והתאמה לצרכים המשתנים בעסק. המרכזייה מאפשרת מספר שלוחות וקווים כמעט ללא הגבלה, לכן זהו פתרון גמיש המאפשר לעסק הקטן להרחיב או לצמצם את מספר השלוחות בהתאם לשינויים החלים בעסק עצמו, ואין צורך לרכוש ציוד או להתחייב לחבילת שירות ספציפית. במצב של היום, עסקים קטנים ובינוניים חייבים פתרונות גמישים ומותאמים אישית, לכן המעבר למרכזיות IP לעסקים קטנים ובינוניים מתבקש ומבטיח שיפור בתוצאות וחסכון בעלויות השוטפות.

אינטרנט מאובטח ומרכזייה לעסק במחיר משתלם

בזק מזמינה אתכם להצטרף לפתרונות התקשורת המתקדמים והמותאמים אישית לעסקים קטנים ובינוניים. בבואכם לבחור מרכזייה לעסק קטן, מחיר מהווה פקטור מרכזי, אך יש להתייחס לא רק לעלות השירות אלא גם להתאמת המרכזייה לצרכי העסק ולפרמטרים כמו גמישות, נוחות, פונקציונליות, בקרה ועוד.

בזק מציעה פתרון תקשורת מלא לעסקים קטנים ובינוניים - שירות Boffice הכולל חבילת תקשורת מלאה המבוססת על מרכזיית IP Centrex חכמה בענן ואינטרנט מאובטח לעסקים (BizNet) עם נתב מאובטח המספק הגנה רב שכבתית הגנה מתקדמת מפני תוכנות זדוניות, ספאם, אפליקציות לא מוכרות, אתרים מסוכנים ומתקפות כופר וסייבר

בשיתוף בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully