וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרכנתיל ליווה עסקים ב-4 מיליארד שקל בזמן הקורונה"

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 10:18

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, במפגש לקוחות שנתי של החטיבה לבנקאות מסחרית: "הבנק היה לצד בעלי העסקים בתקופת משבר הקורונה עם קרנות לליווי עסקים בסכומים גבוהים"

בנק מרכנתיל ערך כנס שנתי ללקוחות החטיבה לבנקאות מסחרית של הבנק. הכנס, בו השתתפו מאות אנשי עסקים, התקיים בגן האירועים "קאי ריזורט" בעמק חפר. שוקי בורשטיין, מנכ"ל הבנק, ציין: "מרכנתיל גאה להיות בנק שמבין עסקים, מדבר עסקים ומלווה עסקים כבר 103 שנים. העסקים בישראל הינם עמוד השדרה של המשק הישראלי והוכיחו זאת במיוחד בתקופת משבר הקורונה. עסקים היו צריכים לנסות ולהמציא את עצמם מחדש, כי העולם השתנה ומרכנתיל היה לצידם עם קרנות סיוע לעסקים בסכומים של מעל 4 מיליארד שקל. אני פה בכדי להבטיח כי הקו המנחה של הבנק לא השתנה - להמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר, לצד אמצעים טכנולוגיים מתקדמים".

שוקי בורשטיין – מנכ"ל בנק מרכנתיל, מוטי קמחי – מנהל אגף מסחרי צפוני, ציון בקר – סמנכ"ל, מנהל חטיבה מסחרית. מורג ביטן,
שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, מוטי קמחי, מנהל אגף מסחרי צפוני, ציון בקר, סמנכ"ל, מנהל חטיבה מסחרית/מורג ביטן

ציון בקר סמנכ"ל ומנהל החטיבה לבנקאות מסחרית, ציין בכנס: "הבנק בימים אלה מגבש תכנית אסטרטגית לשנים הקרובות, תוך תשומת לב רבה לצרכי הלקוחות, פיתוח מוצרים ושירותים חדשים. כמו כן, לבנק מתאפשרים שיתופי פעולה בעקבות מיזוגו של בנק מוניציפל (דקסיה לשעבר), שיתופי פעולה בין הרשויות המקומית, העסקים והבנקאות כדי לקדם את היישוב, החינוך, הפיתוח, הדיור והכלכלה. הכנסות, רווחיות, אשראי - זה חשוב, אבל זה לא מה שמוביל, אלא האנשים, המטרות הנכונות, החזון. רק אם הבנק יבין את בעלי העסקים, את המורכבות העסקית שלכם, המשפחתית ואת המטרות והיעדים שלכם - ישרת אתכם באופן הראוי בעסקים ויקבל מכם את האמון, האמון החיוני הנדרש כדי ללוות אתכם בעשייה העסקית שאתם מובילים".

בקר הוסיף עוד שבבנק חושבים שב - 5-10 השנים הקרובות לא תהיה יותר פריפריה חברתית בישראל. הפיתוח הקידמה הטכנולוגיה היזמות והחריצות של בעלי העסקים ישנו את מפת העסקים והפיתוח בישראל. מאות אנשי עסקים שנכחו בכנס נהנו מכיבוד עשיר פרי ידיו של השף מושיק רוט ומהופעת אורח של הסטנדאפיסט ישראל קטורזה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרכנתיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully