וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון בן שלוש מונה לתפקיד מנהל Snowflake ישראל

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 14:36

Snowflake נחשבת לחברת הטכנולוגיה הצומחת בעולם הנסחרת לפי שווי של כ-95 מיליארד דולר, ומספקת שירותי דאטה בענן לאלפי לקוחות ברחבי העולם ובישראל

חברת Snowflake, המתמחה בשירותי דאטה בענן שמשנה את כללי המשחק בתחום, הודיעה על מינו ירון בן שלוש למנהל Snowflake ישראל. לירון ניסיון של למעלה מעשרים שנה בתפקידי ניהול בחברות תוכנה וחברות בין לאומיות. בתפקידו האחרון הוביל את מערך המכירות של חברת הדאטה סייסנס במרכז מזרח אירופה ובישראל, והחזיק בתפקידי ניהול בחברות ג'קאדה, אלווריון אריקסון ומוטורולה.

ירון בן שלוש. יחצ,
ירון בן שלוש/יחצ

Snowflake היא חברת הטכנולוגיה הצומחת בעולם הנסחרת לפי שווי של למעלה מ-100 מיליארד דולר, לחברה 3500 עובדים ומספקת שירותי דאטה בענן לאלפי לקוחות ברחבי העולם. Snowflake נחשבת לפורצת דרך בתחום הדאטה בענן. החברה מספקת מערכת ניהול דאטה המאפשרת לארגונים לנהל דאטה בענן באופן פשוט ובלתי מוגבל. הפתרון מאפשר אלסטיות אין סופית לניהול מאגרי מידע גדולים והקצאת משאבים דינמית ואין סופית וביצועים גבוהים ללא צורך בתחזוקת הפתרון ,כאשר הלקוחות מחויבים רק עבור השימוש בפועל ברמת השנייה.

מערכות החברה מתופעלות על כל פלטפורמות הענן המובילות בעולם. פלטפורמת ה Data Cloud של Snowflake מפשטת את אופן ניהול והנגשת הדאטה לצרכנים באופן קיצוני, ומנהלת מגוון משימות דאטה רחב מאוד על גבי פלטפורמה אחידה.

"Snowflake התקבלה בזרועות פתוחות ע"י התעשייה המקומית, החברה רואה חשיבות גדולה בשוק הישראלי ומתכוונת להשקיע רבות בהרחבת הפעילות בישראל", אומר ירון בן שלוש. "הפעילות בישראל תספק מענה ישיר ללקוחות הרבים בארץ וכן תסייע לחברה בהרחבת הפעילות הן בהיבט של מכירות והן בהיבט של השקעות בחברות מקומיות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully