וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן שרייבר נבחר לנשיא לשכת רואי החשבון

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 20:43

רו"ח חן שרייבר נכנס לתפקידו לאחר שהאסיפה הכללית הכריזה באופן רשמי על תוצאות הבחירות ללשכת רואי החשבון בישראל.

האסיפה הכללית של לשכת רואי החשבון אישררה את תוצאות הבחירות לנשיאות לשכת רואי החשבון בישראל לפיהן זכה רו"ח חן שרייבר בבחירות ללשכה ברוב סוחף של למעלה מ 70% אחוזי תמיכה של רואי החשבון בישראל. "זהו יום היסטורי וחשוב עבורי ועבור כל רואי החשבון בישראל, היום אנחנו מתחילים מסע חשוב לקידום לשכה סטטוטורית שתהא בית לכל רואי החשבון בישראל יחד נחולל רפורמה במעמד המקצוע שתחולל שינוי אמתי עבור 28 אלף רואי החשבון בישראל, הבחירות הסוחפות היו משאל עם על דרך ומנהיגות ולא על עסקנות או כסאות", אמר שרייבר.

 

רו"ח חן שרייבר. יחצ,
רו"ח חן שרייבר/יחצ

שרייבר המשיך: "היום אני עומד כאן בבית החשוב הזה שהוא לסמל עבור רבים מרואי החשבון בישראל - כנשיא הלשכה הנבחר. אלפים של רואי חשבון בישראל, הפקידו בידיי את החלום והשאיפות שלהם לעתיד מקצועי בטוח, כזה שבצד העמל, יביא עמו כבוד מעמד ופרנסה המכבדת את העוסקים במקצוע. אין זה סוד , שלאורך שנים רבות אני מתהלך חמוש ברעיון בחלום ובמצפן ניווט המסמן נתיב אחר, נתיב שיוביל את המקצוע אל יעדים ופסגות גבוהות מאי פעם. דבקתי ברעיון ללשכה סטוטורית ולא משתי ממנו, יש כאלו שבאו והלכו אבל אני נשארתי איתן בדעתי ואמונתי כי יש לנווט את הספינה, את הבית הזה בנתיב אחר.

"לכל אורך חיי סימנתי יעדים רחוקים וחתרתי בנחישות להשגתם. גם כאן בלשכה תמיד נלחמתי על הרעיונות והחזון מתוך הבית. עשיתי זאת מתוך כבוד וההערכה שאני רוחש למוסדות הלשכה ומה שהיא מייצגת עבורי ועבור רואי החשבון בישראל. הבית הזה יונק את כוחו מתוך חופש העסוק, החופש לבחור את מנהיגיו בצורה דמוקרטית והחירות לעשות, ולשמחתי ניתנה לי החירות וגם הזכות לא רק לחלום אלא גם לעשות ולהגשים הלכה למעשה.  הבחירות הסוחפות היו משאל עם על דרך ומנהיגות ולא על עסקנות או כסאות. רואי החשבון אמרו את דברם באופן חד וחלק, הם מצפים מאתנו לקחת אותם למחוזות אחרים ואנחנו נעשה זאת. אני רואה את עצמי כמי שמייצג 28 אלף רואי חשבון בישראל המעוניינים במעמד חזק וראוי. אני מתכוון להפוך את כולנו ללשכה אחת גדולה המכילה את כל תחומי העיסוק השונים שלנו. אני רואה את עצמי אחראי לעתידם של אלפי רואי חשבון צעירים שמחפשים את הדרך להצליח".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully