וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים לפינוקים: עמוס תמם מגייס כוכבים בקמפיין ל-Poalim Wonder

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 22:41

Poalim Wonder הינה תוכנית הטבות חדשה ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של הבנק, המקנה הטבות במגוון תחומים. במסגרת הקמפיין לתוכנית, מגייס עמוס תמם את נבחרת המומחים: מושיק רוט, עדן אלנה, אופירה אסייג וקים או אזולאי

את הקמפיין החדש ל- Poalim Wonder, תוכנית הנאמנות החדשה של בנק הפועלים, נבחרו להוביל: עמוס תמם, אופירה אסייג, מושיק רוט, עדן אלנה וקים אור אזולאי.

במהלך הפרסומת, תמם אוסף את הכוכבים לנבחרת של פועלים וונדר כל אחד באמצע החיים והעולם שלו: את עדן אלנה הוא אוסף מאחורי הקלעים רגע לפני הופעה גדולה, את אופירה אסייג ממנזר בודהיסטי בטיבט כשהיא בגלימה של נזירים, את מושיק רוט ממטבחון מאולתר במילואים בדרום בסגנון גבעת חלפון ואת קים אור אזולאי מפדיקור במכון יופי.

עמוס תמם ואופירה אסייג בקמפיין לפועלים וונדר. ליאור נורדמן,
עמוס תמם ואופירה אסייג במנזר בודהיסטי, בקמפיין לפועלים וונדר/ליאור נורדמן

המומחים נשלחים למשימה

לאחר שתמם אוסף את נבחרת המומחים הוא שולח אותם למשימה החשובה שלהם והיא לאתר את ההטבות הכי שוות עבור לקוחות פועלים וונדר, כל אחד בתחומו: אופירה אסייג, המומחית להטבות בתחום בילוי משפחתי ונופשים, מושיק רוט, המומחה להטבות בתחום קולינריה ואוכל, עדן אלנה, המומחית להטבות בתחום המוסיקה והופעות וקים אור אזולאי, המומחית להטבות בתחום השופינג ולייף סטייל.

קים אור אזולאי בקמפיין לפועלים וונדר. ליאור נורדמן,
קים אור אזולאי בקמפיין לפועלים וונדר/ליאור נורדמן

הטבות והצעות ערך

גלית דובין, מנהלת תוכנית הנאמנות של בנק הפועלים: "Poalim Wonder מקנה הטבות והצעות ערך ייחודיות ללקוחות הבנק. הלקוחות בתוכנית יצברו נקודות בהתאם להיקף השימוש שלהם בכרטיסי האשראי וכן בהתאם למספר הפעולות שיבצעו בערוצים הדיגיטליים של הבנק וייהנו מעשרות הטבות בתחומי צרכנות, פנאי, תרבות, קולינריה, תיירות ועוד המון הפתעות ומתנות הצטרפות".

הלקוחות יוכלו לעשות שימוש בנקודות שצברו להזמנת או רכישת שוברים המאפשרים קבלת מוצרים או שירותים בבתי העסק המציעים מוצרים ושירותים אלו באמצעות האפליקציה, או להמשיך לצבור אותן וזאת לתקופה של עד 12 חודשים, פרק זמן ממושך מאוד בהשוואה למקובל בתוכניות ההטבות".

עדן אלנה ועמוס תמם בקמפיין לפועלים וונדר. ליאור נורדמן,
עדן אלנה ועמוס תמם בקמפיין לפועלים וונדר/ליאור נורדמן

כל אחד ותחום ההתמחות שלו

גלית פולק, מנהלת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים אמרה: "הקריאיטיב מבוסס על כך שעמוס תמם אוסף את הכוכבים לנבחרת של פועלים וונדר כל אחד באמצע החיים והעולם שלו. הבחירה בכל אחד משקפת גם את אופיו וגם את תחום ההתמחות שלו. מועדון וונדר יציע את ההטבות המדויקות ביותר, כאלו שלקוחותינו באמת רוצים וישמחו לקבל ועל כן נבחרו המומחים האלו להוביל את הקמפיין" .

מושיק רוט בקמפיין לפועלים וונדר. ליאור נורדמן,
מושיק רוט, מומחה לקולינריה בקמפיין לפועלים וונדר/ליאור נורדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully