וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבע וירטואלי חדש? שופרסל SUPREME יוצאת לדרך

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 20:20

קבוצת שופרסל משיקה תכנית חדשה למועדון הלקוחות שלה: שופרסל SUPREME, שמציעה לכ-2 מיליון לקוחות חווית משתמש פרסונלית עם חיבור קל ומהיר לארנק הדיגיטלי PayBox. זאת לצד תכנית צבירה של "מטבעות וירטואלים", אותם ניתן יהיה לממש ב-150 רשתות וחנויות

אציק אברכהן מנכ"ל שופרסל/וואלה!כסף

קבוצת שופרסל השיקה את שופרסל SUPREME שעיקרה התאמת פעילות מועדון הלקוחות לעידן הדיגיטלי, כאשר גם ההטבות יגיעו באמצעים המוכרים לנו מעולמות הפינטק ואמצעי התשלום המתקדמים.

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן: "אני מעריך את כל השחקנים בשוק גם את אלו עם 40 חנויות במרכזי הערים, אבל שופרסל היא ענקית קמעונאות בקנה מידה אחר והמהלכים שלנו ישמרו אותנו בלב הקמעונאות".

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
customor first: איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "נעים בשני מסלולים, מסורתי ודיגיטלי"/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

על הקשר עם הלקוחות אמר אברכהן: "מאז ששמו אותנו בחזית המשבר על יוקר המחיה בשנת 2014, יצרנו אמנה חדשה מול הלקוח, שינינו את מארג היחסים איתו ופיתחנו תשתיות טכנולוגיות מתקדמות ברמה עולמית, משרשרת האספקה והדאטה ועד ניתוח לקוח. היום אנחנו מציגים תקשור בדרך חדשה".

כחלק מהתכנית שופרסל SUPREME מאפשרת ללקוחות שיקנו מדי חודש ב-500 שקל ומעלה בקבוצת שופרסל, בסניפים ובאתר, לצבור מטבעותSUPREME - שאותם היא מכנה "מטבעות וירטואליים" ושניתן יהיה להמיר ולממש בקניות בקבוצת שופרסל ו-Be ובלמעלה מ-150 רשתות תו הזהב, חנויות ומסעדות באמצעות אפליקציית PayBox.

בין החנויות והרשתות בהן ניתן יהיה לממש את ה"סופרים": קסטרו, רנואר, אדידס, H&M, סטימצקי, גולף, שילב, פקטורי 54, מנגו, כיתן, אופטיקנה, אירוקה ועוד. בנוסף הלקוח מקבל את המטבעות שצבר מיד אחרי הקניה ויכול להשתמש בהם ללא המתנה.

על פי הודעת החברה, שופרסל SUPREME מייצרת ערך אמיתי ללקוחותיה, בצבירת מטבעות המאפשרת חיסכון של מאות שקלים בחודש בהוצאות של משק הבית.

"כדי להיות מוביל, אתה צריך לעסוק כל היום בחיבור גלגלי השיניים של העולם המסורתי עם העולם המודרני ולכן אנחנו פועלים בשני המסלולים,: החנויות הפיזיות העולם הדיגיטלי-רובוטי", ציין אברכהן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
המועדוון החדש מבטיח להיות מתגמל יותר. באדיבות שופרסל,
המועדוון החדש מבטיח להיות מתגמל יותר/באדיבות שופרסל

מועדון הלקוחות שופרסל הוא מהגדולים בישראל ומונה כשני מיליון בתי אב, מתוכם כ-650 אלף מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל כאל. התכנית החדשה מציעה, לדברי שופרסל, שיפור משמעותי בתנאים וההטבות, חיבור קל ומהיר עם הארנק הדיגיטלי PayBox, וכן צבירת "המטבע הווירטואלי" החדש של הרשת, "סופרים".

מהרשת הקמעונאית נמסר כי נוסחת המטבעות מציגה שיפור משמעותי ביחס הצבירה לכל לקוחות המועדון, כאשר לקוחות אשראי שופרסל נהנים מיחס צבירה כפול ואף משולש בקניית מוצרי מותג שופרסל ולמשלמים עם ארנק PayBox וכרטיס אשראי ניתנת הטבה נוספת.

כמו כן, בתכנית החדשה הלקוח צובר מטבעות ומחליט מתי, כמה ואיפה לממש את המטבעות שצבר והבחירה נמצאת בידיו. המעקב והמימוש של המטבעות מתבצע בכל הערוצים הדיגיטליים של קבוצת שופרסל-אפליקציית ואתר שופרסל וב-PayBox.

עוד נמסר מהחברה כי כל לקוח יכול להצטרף לתכנית בצורה פשוטה ומהירה באחד מערוצי הדיגיטל, לאשר ולהתחיל לצבור מטבעות בכל קניה בקבוצת שופרסל בסניפים ובאונליין ההצטרפות והחברות במועדון SUPREME ללא תשלום.

בנוסף לתכנית הצבירה החדשה, ממשיך להציע מועדון SUPREME מגוון הטבות פרסונאליות מתקדמות: קופוני הנחה אישיים על מוצרים שמותאמים להרגלי הקניה של הלקוח, מבצעים והנחות לחברי מועדון בלבד, אירועי מועדון ייחודיים בסניפים, שירותים דיגיטליים ללקוחות המועדון בלבד כגון: אפליקציית ואתר שופרסל Online, קופות עצמאיות, שירות סרוק וקנה ועוד.

בשופרסל מבטיחים כי משפחה החברה במועדון הלקוחות SUPREME ותנצל אותו כראוי, תוכל לחסוך מאות שקלים בחודש על ההוצאות היומיומיות שלה בתחומי המזון, פארם, הבית והפנאי בסניפים של רשתות הקבוצה ובשופרסל Online.

בשלבים הבאים של התוכנית, לקוחות מועדון SUPREME יוכלו ליהנות ממגוון הטבות ופעולות נוספות אותן יוכלו לבצע באמצעות המטבעות הווירטואליים אותן צברו, כגון: תגמול מטבעות באירועים מיוחדים, רכישת מוצרים בעזרת המטבעות, קבלת הטבות צרכניות מחוץ לקבוצה ועוד.

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן. סיון פרג',
איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל/סיון פרג'

איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל: "השקת תוכנית המועדון החדשנית של קבוצת שופרסל משקפת נדבך נוסף בחיזוק הקשר עם הלקוחות ושדרוג הצעות הערך הייחודיות עבורם. חברי מועדון הלקוחות ייהנו כעת אף יותר מצבירת מטבעות על כל קנייה ברשתות הקבוצה, ממבצעים מותאמים אישית ומהטבות מיוחדות שיוכלו לחסוך עבורם מאות שקלים בחודש בשילוב הארנק הדיגיטלי PayBox".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully