וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

REE Automotive ממנה שתי חברות דירקטוריון חדשות

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 12:23

רו"ח מיכל בריקמן ועו"ד לילך גבע-הראל יחזקו את המומחיות התאגידית והפיננסית של החברה: "יתרמו להגשמת החזון שלנו להפוך את REE לבסיס הטכנולוגי לרכבים חשמליים אוטונומיים במגוון שימושים"

REE אוטומטיב, המפתחת פלטפורמה מודולרית מהפכנית לרכבים חשמליים ואוטונומיים מודיעה היום על מינויין של שתי חברות דירקטוריון בלתי תלויות - רו"ח מיכל בריקמן ועו"ד לילך גבע-הראל אשר יחזקו את המומחיות התאגידית והפיננסית של החברה תוך כדי הגשמת יעדי השקעות ה-ESG, השקעות שמקדמות ערכי סביבה, חברה וממשל.

מיכל בריקמן. יחצ,
רו"ח מיכל בריקמן/יחצ
לילך גבע הראל. יחצ,
עו"ד לילך גבע הראל/יחצ

רו"ח מיכל בריקמן, מומחית ביסודות פיננסיים, עסקיים וקשרי ממשל ותאגידים, כיהנה כחברת דירקטוריון של פרטנר תקשורת (NASDAQ: PTNR). למיכל ניסיון רב בהובלת דירקטוריונים של חברות ציבוריות, לרבות תפקידים כמו ראש ועדת הטכנולוגיה של בנק איגוד וראש ועדות הביקורת, הכספים והתגמול של בתי ההשקעות המוסדיים הציבוריים הגדולים בישראל.

עו"ד לילך גבע-הראל, יועצת משפטית גלובאלית ב-ICL. לילך כיהנה כמשנה בכיר למנכ"ל בICL, וראש מטה ויועצת משפטית ראשית בפסגות בית השקעות. עו"ד גבע הראל בעלת תואר ראשון ותואר שני במשפטים מאונ' בר אילן, מגיעה עם ניסיון של מעל שני עשורים של ייעוץ לדירקטוריונים, הובלת ממשל תאגידי ופעולה בסביבות רגולטוריות מורכבות.

במקביל להצטרפותן של מיכל ולילך, ארי ראב"ד חבר דירקטוריון שכיהן למעלה משבע שנים בחברה יעזוב את תפקידו.

דניאל בראל, מייסד-שותף ומנכ"ל REE: "אנו מברכים את מיכל ולילך כחברות דירקטוריון עצמאיות שיתרמו להגשמת החזון שלנו להפוך את REE לבסיס הטכנולוגי לרכבים חשמליים אוטונומיים במגוון שימושים. מיכל ולילך מביאות איתן לתפקיד מומחיות ומנהיגות חזקה ומגוונת בתעשיות טכנולוגיות מובילות בתחום התקשורת, האנרגיה והפיננסים. אני סמוך ובטוח ששתי נשים אלו יתרמו רבות מניסיונן בהובלת ומימוש חזון ה-ESG לעתיד נקי יותר. בהזדמנות זו אני רוצה להודות מקרב לב לתרומתו המשמעותית וארוכת השנים של ארי ראבד שסייע לצמיחתה של החברה והפיכתה לחברה ציבורית ולאחל לו הצלחה בהמשך דרכו. הדירקטוריון, הנהלת החברה ועובדיה בארץ ובחו"ל ימשיכו להוביל את חזון החברה להיות מובילה בתחום התחבורה החכמה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully