וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורגניקזון משיק בישראל: היגיינה נשית מ-100% כותנה אורגנית

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 13:15

בית המותגים אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים, משיק בישראל סדרת מוצרי היגיינה נשית טבעית של המותג הבינלאומי Organ(y)c (אורגניק).

במסגרת מחקר שנערך עולה כי מוצרי אורגניק נמצאו כטיפול משלים בקרב צעירות ונשים שסבלו מדלקת נרתיקית כרונית, קנדידה, זיהומים נרתיקיים ודלקות חיצוניות הנגרמות ממגע ואלרגיה.

99% מהנשים דיווחו על ירידה בגירויים לאחר מחזור. ישנם מחקרים שמוכיחים כי השימוש בתחבושות וטמפונים רגילים שכוללים פלסטיק, ניילון, חומרי הלבנה וכלור מזיק לבריאות וגורם לזיהומים ופטריות בנרתיק ולדלקות בדרכי השתן. לכן גניקולוגים ברחבי העולם ממליצים על מוצרי היגיינה מכותנה טהורה למניעת תופעות גרד, תחושת בעירה, ריחות וריבוי הפרשות.

organyc מוצרי היגיינה של המותג. עדי גלעד,
organyc מוצרי היגיינה של המותג/עדי גלעד

סדרת המוצרים של המותג כוללת: מגני תחתון, תחבושות ספיגה ותחבושות עם כנפיים, טמפונים עם מוליך וללא מוליך, פדיות קוסמטיות וצמרונים לאזניים.

כל המוצרים עשויים מ- 100% כותנה אורגנית טהורה, נקיים מכימיקלים מזיקים, כושר ספיגה גבוה, יעיל במניעת גירויים, מתאימים לעור רגיש, היפואלרגני ונבדקו דרמטולוגית. המוצרים אינם נוסו על בעלי חיים והם מתכלים ביולוגית. המוצרים נושמים, בעלי PH נייטראלי ומספקים נוחות ובטיחות מירביים.

טמפונים organyc 28.90 שקל. דנה פרידלנדר,
אורגניקזון משיקה בישראל מוצרי הגיינה נשית מ-100% כותנה אורגנית/דנה פרידלנדר

מחירים לצרכן של מוצרי הסדרה:
מגני תחתון החל מ-19.90 שקל
תחבושות החל מ-28.90 שקל
טמפונים החל מ-26.90 שקל
פדיות החל מ-12.90 שקל

לרגל ההשקה 20% הנחה לצרכן על מגני תחתון ותחבושות עד ה30.10. ניתן להשיג: ברשתות הטבע, הקמעונאות והפארם ובאתר "בשבילנו - מוצרים טבעיים באהבה' http://bit.ly/ORGANYC_cotton

organyc מוצרי היגיינה של המותג. דנה פרידלנדר,
organyc מוצרי היגיינה של המותג/דנה פרידלנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully