וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנית החשכ"ל חגית שני, מסיימת את תפקידה

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 14:37

חגית שני, סגנית בכירה לחשב הכללי, הודיעה על פרישה מאגף החשב הכללי לאחר 20 שנות עבודה. במסגרת תחומי אחריותה הייתה אחראית על הרכש הממשלתי המוערך בהיקף שנתי ב- 30 מיליארד שקל בשנה, לרבות על מכרז הענן הממשלתי הענק (נימבוס) לרכישת שירותי ענן למדינת ישראל

חגית שני, סגנית בכירה לחשב הכללי, תסיים בסוף השנה האזרחית את תפקידה באוצר לאחר 20 שנה, אחרי שהודיעה על פרישה מאגף החשב הכללי.

שני הייתה אחראית, בין היתר, על הרכש הממשלתי, בהיקף של כ-30 מיליארד שקל בשנה. בין היתר הייתה אחראית על פרויקט נימבוס (מכרז שירותי הענן הממשלתי).

בנוסף אחראית שני על חטיבת המשרדים הכלכליים הכוללים את משרדי הכלכלה, החקלאות, זרוע העבודה, שירות התעסוקה, תקשורת, תיירות והרשות הלאומית לחדשנות. במסגרת תפקידה ריכזה שני את הוועדה לשיפור הסביבה העסקית.

כסגנית בכירה לחשב הכללי, חגית שני הייתה אחראית, בין היתר, גם על התקשרויות המדינה עם חברות כרטיסי האשראי, קידום פרויקטים לתשלומים מתקדמים, מכרז השירות הלאומי האזרחי וחברות במועצת רשות החדשנות הלאומית. שני שימשה כנציגת החשב הכללי בוועדה למכירת מניות המדינה וקידום ההפרטות בדואר ישראל, נמל חיפה והתעשייה האווירית, והייתה אחראית על הקשר עם הבנק העולמי.

שני אחראית על נושא ההון האנושי באגף החשב הכללי. אגף החשב הכללי מונה אחד עשר חטיבות בתחומי מימון, מקרקעין, פרויקטים ותשתיות, ביטחון, כלכלה, בריאות ועוד, בנוסף בכל משרדי הממשלה, בגופים ביטחוניים ובמשטרה, מוצבים חשבים המשמשים כסמנכ"לי הכספים של המשרד.

חגית שני, סגנית החשכ"ל באוצר פורשת. דוברות האוצר,
אחרי 20 שנה: חגית שני, סגנית החשכ"ל, פורשת ממשרד האוצר/דוברות האוצר

במהלך 20 שנות עבודתה באגף החשב הכללי, מילאה שני שורת תפקידים בכירים, ובהם חשבת המשרד לביטחון הפנים, חשבת שירות בתי הסוהר, כבאות והצלה לישראל, חשבת מערכת בתי המשפט, חשבת משרד המשפטים, כלכלנית ראשית של מנהל הרכב הממשלתי ועוד.

לשני תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, תואר שני במנהל עסקים (בהצטיינות) מטעם האוניברסיטה העברית. בנוסף, שני בוגרת תוכנית המנהיגות הבכירה של קרן ווקסנר לבכירים בשירות הציבורי באוניברסיטת הרווארד בבוסטון.

רו״ח יהלי רוטנברג מונה לחשב הכללי במשרד האוצר. גלעד ארצי, אתר רשמי
החשב הכללי במשרד האוצר, יהלי רוטנברג/אתר רשמי, גלעד ארצי

החשב הכללי במשרד האוצר, יהלי רוטנברג, על הפרידה הצפויה מסגניתו: "חגית שני תרמה תרומה משמעותית וחשובה בכל תפקידיה המגוונים באגף החשב הכללי. לאורך 20 שנות עבודה, חגית הובילה בהצלחה פרויקטים ותהליכים מורכבים בהצטיינות ובמסירות. אין לי ספק כי בכל תפקיד שתבחר, חגית תפגין את כישוריה הגבוהים ומקצועיות ללא פשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully