וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקים את היערות: קק"ל בשבוע שמירה על היערות ברחבי הארץ

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 15:43

החל מיום רביעי ועד סוף השבוע קרן קימת לישראל מזמינה את הציבור הרחב לקחת חלק בניקיון שביל או דרך יער, לצד פעילות חווייתית בנושא איכות הסביבה

קק"ל ניקיון. קק"ל,
קק"ל ניקיון/קק"ל

קרן קימת לישראל מזמינה את הציבור לחמישי-שישי של פעילויות המתמקדות בשמירה על הסביבה וניקיון היערות ברחבי הארץ. הציבור מוזמן לקחת חלק בשמירה על הסביבה, ניקיון שביל או דרך יער, לצד פעילות חווייתית ומעשירה בנושא איכות הסביבה.

הפעילויות החלו היום (רביעי) ויימשכו אל סוף השבוע. הן יתקיימו ביערות קק"ל ברחבי הארץ ויכללו סדנאות בנושא סביבה, יער ופסולת על ידי מדריכי קק"ל, משחקי תיאטרון וליצנות, מפגשים עם דמויות צבעוניות לגילוי והערכה של הטבע העירוני, הפעלה של "גנרטור אנושי" על ידי דיווש, אפליקציית ניווט הכוללת שאלות בנושא אשפה ועוד.

קק"ל ניקיון. קק"ל,
קק"ל ניקיון/קק"ל

הפעילויות מתאימות לציבור הרחב וכן לקבוצות ייעודיות של מתנדבים ממקומות עבודה מאורגנים וממוסדות חינוך וקהילות. המשתתפים יקבלו שקיות, כפפות וחולצות.

לאה פדידה, מנהלת אגף קשרי ציבור בקק"ל, אמרה: "הנחלת חשיבות השמירה על הסביבה, בייחוד ביערות ובשטחי הטבע הפתוחים, היא אחת המטרות הבסיסיות של קרן קימת לישראל. בשבוע שבו מתקיים מצעד האקלים אנו נקיים סופ"ש ניקיון וסביבה שיכלול פעילויות במוקדים רבים ברחבי הארץ, שמטרתן לנקות את ארצנו היקרה וכן לחנך את דור העתיד על הסכנות לבעלי החיים מזריקת פסולת. אנחנו מזמינים את הציבור הרחב להפשיל שרוולים ולקחת חלק בחוויה המיוחדת הזו יחד איתנו".

קק"ל ניקיון. קק"ל,
קק"ל ניקיון/קק"ל

בואו לקחת חלק!

לא ניקיתם- לכלכתם!

פרטים על הפעילות במוקד קו ליער: 1-800-350-350

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully