וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז כמה אתם צריכים בשביל לצאת לחופשה?

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 10:04

נהוג לומר שלחופש אין מחיר, אבל לחופשה דווקא יש. שירות חדש פרי שיתוף פעולה של חברת ארקיע וחברת הפינטק קרדיט 24, יציע מימון לחופשות: טיסות, מלונות, שכירת רכב ועוד הוצאות נלוות, מחוץ למסגרת האשראי הבנקאי. חברת המימון תוחזק באופן שווה על ידי שני הצדדים

חברת הפינטק קרדיט 24 וחברת התעופה והתיירות ארקיע, מקימות חברה משותפת שתאפשר קבלת מימון חופשות בזמן אמת ללא פגיעה במסגרת האשראי הבנקאית. הפרויקט הוא שיתוף פעולה ראשון מסוגו המבוסס על טכנולוגיה של חברת הפינטק "קרדיט 24", לבין חברת התעופה ארקיע.

לצורך המיזם, הוקמה חברת בת בבעלות משותפת, כאשר כל אחד מהצדדים יחזיק 50%.

החברה שתוקם תאפשר קבלת מימון לחופשות בישראל ובעולם, כאשר כל לקוח יקבל הצעה מותאמת אישית במהלך ביצוע ההזמנה והכל בזמן אמת. המימון שיינתן יאפשר הזמנת טיסות, חופשות, חבילות נופש והוצאות נלוות למטרות פנאי במהלך החופשות.

חופשה גלישה סלולרית בריכה. ShutterStock
חופשה גלישה סלולרית בריכה/ShutterStock

אשראי בנקודות המכירה

מדובר על שיתוף פעולה ראשון מסוגו ומשמעותי למימון תיירות חוץ ופנים, הנשען על טכנולוגיה ייחודית אשר פיתחה חברת "קרדיט 24" למתן אשראי בנקודות מכירה (POS).

שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחותיה הפרטיים של ארקיע לקבל אשראי למימון חופשות בישראל או בחו"ל, ללא פגיעה במסגרת האשראי והכל בזמן אמת ובתנאים מועדפים לעומת אלו המוצעים ככלל ע"י חברות האשראי. במסגרת השת"פ, הצדדים יפעלו גם לפיתוח פעילות בתחום מימון תיירים זרים (שאינם ישראלים) לחופשות בישראל.

בחרות מציינים כי שוק התיירות נמצא בהתאוששות מאז משבר הקורונה, כאשר בנוסף לתיירות הפנים הענפה, הישראלים חוזרים לטוס לחו"ל.

ערן הורביץ. קרדיט 24,
ערן הורביץ/קרדיט 24

ערן הורוביץ, מנכ"ל קרדיט 24: "הטכנולוגיה הייחודית של קרדיט 24 תאפשר ללקוחות ארקיע ליהנות מקבלת מימון בתוך 30 שניות לחופשות בארץ ובחו"ל ללא פגיעה במסגרת האשראי. שוק התעופה והתיירות מגלגל מיליארדי שקלים בשנה ואנחנו מבקשים להודות לארקיע על שיתוף הפעולה הייחודי".

אלון סולר. אייל מריליוס,
אלון סולר, סמנכ"ל הכספים של ארקיע/אייל מריליוס

אלון סולר, סמנכ"ל הכספים של ארקיע: "ארקיע ממשיכה לחתור ולקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים שיתנו ערך נוסף ללקוחותיה, תוך שילוב קידמה וטכנולוגיה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קרדיט 24 שיאפשר ללקוחותינו המעוניינים בכך ליהנות מפריסת תשלומים מותאמת אישית בתנאים מועדפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully